lunes, 11 de febrero de 2013

SR "A": C.B. Oliva ... 77 - 74 ... Villena

El equipo se impuso en un partido muy apretado al Villena, un duro rival que exigió lo mejor de nosotros. El equipo estuvo bien asentado, no perdió nunca la cara al encuentro a pesar de lo complicado del inicio y los jugadores estuvieron muy centrados y metidos en su papel durante muchas fases del encuentro. Hay que destacar la importancia de la vuelta al equipo de jugadores como Carles Oltra, Juanvi Salamanca y Adrián Espiño que han estado muchas semanas de baja y el equipo lo había notado en juego y resultados. También destacar la vuelta de un jugador junior como Alex Tomas, que cumplió con creces en su rol y funciones. 
A pesar de la victoria hay cosas a mejorar. Hay jugadores que hacen faltas con mucha facilidad y eso deben de corregirlo, jugadores importantes que no pudieron acabar el encuentro. Otros jugadores deben de mejorar mucho su actitud en ataque y defensa, más allá de los números estadísticos es la sensación que dan de no darlo todo, de no imprimir intensidad y carácter al equipo, de jugar muy blandos y de poner excusas a cualquier fallo. Los tiros libres es algo que deberían mirarse muchos, es un factor clave, menos mal que al final estuvimos acertados. Tampoco debemos olvidarnos de saber gestionar una ventaja clara en el marcador, íbamos ganando de 9 puntos, faltaban menos de 3 minutos y todo se nos complico de mala manera, no tomamos buenas decisiones en ataque, nos precipitamos, tiramos mal, pasamos el balón mal, todo muy caótico por la presión que nos hicieron, como si nunca nos hubieran presionado y fuéramos infantiles. Al final todo se resolvió con un robo de balón de Rubén Bellon, al que le hicieron falta y metió los 2 tiros libres que nos pusieron 3 arriba a falta de 6-7 segundos para el final del encuentro. El Villena aun tuvo tiempo de tirar un triple que se salió de dentro. 
Espero que esta victoria suba la moral del equipo y que tengamos un poco más de suerte con las lesiones de aquí a final de temporada, aun quedan muchos partidos y debemos dar lo mejor de nosotros en cada uno de ellos. 
No olvidar que el equipo esta por encima de cada uno de nosotros, que nadie es más importante que todos los demás juntos y que si todos arrimamos el hombro las cosas son mucho más fáciles de conseguir,.. y hay que hacerlo en los buenos momentos, pero sobre todo en los malos (ahí es donde se demuestra la verdadera fortaleza de un equipo)

66 comentarios:

  1. Lo millor del partit, l'entrenador.que ha demostrat que les seues deçissions foren ençertades.com es va demostrar despres de finalitzat el partit
    cadascu es com es,i per molt que es vuiga,la cabra sempre tirarà al monte.de tot aço,el que eixirà guanyant serà el equip.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No crec que la gestio de la situacio fora adecua quan acaba perdense a un jugador i molt menys si es de gran talent.

      Eliminar
  2. no estic d'acord, es deu reconduir la situacio, no es deuria deixar anar el talent.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. que vols dir, que el que no tinga eixe talent,hi hà que exigirli mes ?. i al que siga talentos,li se perdona tot ?. tu creus que això seria just ?.

      Eliminar
    2. a la primera pregunta t'has passat de voltes de tuerca, no te res a vore en lo que he dit. i la segona, tot no, pero hi ha que donar opcio al arrepentiment i a segones oportunitats, que no vol dir que siguen infinites, alguns han tingut varies ja.

      Eliminar
  3. No es deu dexar anar el talent,ni tampoc es deu de possar en entredit la autoritat de cap entrenador.i si el teu entrenador deçideix que no tens que jugar cap minut(en un partit)per motius de tots sabuts,pues tu amb humiltat,reconeixes els errors,i fas proposit d'esmena.i de segur,que si no passa res mes,al proxim partit es torna a la nomalitat,i a jugar. pero si llunt de això,lo que fas es abandonar el equip.poques ganes de reconduir pareix que tinga el jugador.
    La disçiplina es te que aplicar a tot hom per igual .independentment de si te talent o no.si no fos aixi,els jugadors de mes nivell farien el que voldrien,i la resta a fotres. a banda de que el benefiçi de un,no deu de primar per damunt del de un colectiu.

    ResponderEliminar
  4. Es una pena que esto haya terminado asi,pero si es en beneficio del equipo,será positivo. este jugador tenia talento,pero por lo visto y oido,no le acompañaba una actitud en consonancia con ese talento.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. no estoy muy de acuerdo con que sea lo mejor...

      Eliminar
  5. ni esta correcto que dejase el equipo, ni esta correcto que lo machaqueis, que hubieseis hecho vosotros? decidlo, acaso no se echan entrenadores cuando las cosas no van bien? acaso no se venden jugadores / traspasan cuando no van bien en el equipo? creo que aqui se habla por hablar, no creo que dejase el equipo por no jugar, porque lo vi en todo momento estrechar manos, sonreir, y felicitar compañeros, me pongo en su pellejo y yo al 3er cuarto me levanto y me voy a casa. Ha habido otros jugadores que no he visto por el pavellon estando lesionados o estando enfermos o estando como estuviesen por otros motivos, y su actitud no creo que fuese mala, la actitud del jugador es diferente al caracter, que os quede muy claro, porque siempre daba todo aunque tuviese muy mala leche, Son cosas muy distintas.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Entonces dinos tu lo que hay que hacer.por ejemplo, echar al entrenador?. eso es lo que quieres?.y despues buscamos a otro con mas manga ancha que toni.
      yo para irse en el tercer cuarto o al final,no voy ni al partido.
      con otro entrenador y en otro equipo,seria su comportamiento el mismo ?.yo diria que no.
      Yo he jugado al baloncesto media vida,y siempre ha prevalecido el grupo,sobre lo individual.de otro modo el grupo acaba por romperse. Ahi es donde entra la opinion del entrenador,y si se quiere hacer respetar o no. si no quereis al actual entrenador,lo comunicais a la directiva,y si hay muchas peticiones ,igual las atiende.

      Eliminar
    2. yo no he dicho que se eche a nadie, ni tampoco veo justo el ataque que se hace, por eso mismo que tu dices que ni vas al partido , el se presento , calentó, y estuvo en el banco animando y respetando la decisión del técnico de dejarlo en el banco, otra cosa ya es que tengo entendido que dio su equipaje, no lo veo bien, ahora deja al equipo un poco tocado, pero tampoco creo que fuese por ese partido, ya que se ha rumoreado que no solo es este jugador el que esta por alguna forma decirlo "cabreado", otra cosa es que cada uno actúe a su forma, otros puede que estén callados y acaten ordenes, otros son más expresivos y con mas carácter, y mientras cada uno tenga un carácter el mundo será así de bonito , pero es más fácil estar en la grada y ala, a decir tonterías ^^

      Eliminar
  6. aço esta ple de directors esportius segons vec :D

    ResponderEliminar
  7. Mira tu, con menos "talento" y mas trabajo tambien se ganan partidos.

    ResponderEliminar
  8. Si aço a arribat fins este punt totes les parts tenen part de responsabilitat. Esperem que la cosa es tranquilitze i tot torne a la normalitat.

    ResponderEliminar
  9. el problema es que no se ha atajado el problema desde el principio, se ha querido dejar pasar y se ha hecho una bola de nieve. y cuando digo atajar no quiere decir castigo necesariamente.

    ResponderEliminar
  10. Ni se ha cogido el toro por los cuernos en el senior, ni se ha hecho en el junior, otro equipo donde reina el caos y la anarquia de un par de "jugones".

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. entonces digo yo que no toda la culpa sera del jugador no? algo habran tenido que ver el tecnico y los responsables del equipo digo yo.

      Eliminar
    2. Lo del equip junior es ja per a pegar-se un tir directament. Ja no sols per els jugadors que fan el que volen, tambe per els pares que son complices de la actitud dels jugadors.

      Eliminar
  11. Tot aço seria impensable en els equips femenins i menys en el senior femeni,malgrat ser el equip hon mes nivell mitjà,hi hà en la seua plantilla(totes les jugadores creen bon ambient,i tenen molt bon rollo.independentment del seu nivell esportiu,i dels minuts que jugen).son un eixemple i un mirall hon mirarse i dependre.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. el caracter de las mujeres no pueden compararse al de los hombres, aparte el entrenador impone autoridad.

      Eliminar
    2. Perque semple claveu a les dones en tots els comentaris, al final la gent les pendrà mania. Esta clar que son un eixemple pero ara no tenen res avorer açi. La situacio es diferent. Entre tots deben de sumar, no restar ni dividir.

      Eliminar
    3. En el equip de les chiques el que passa es que desde el primer dia totes han tingut clar qui era el que manava i qualsevol eixida de to era inmediatament tallada d´arrel. Açi com en els juniors i altres equips per ser bo se ha deixat creixer massa la bola de neu.

      Eliminar
  12. la meva pregunta es, perque el entrenador ha de tenir la rao? no pose en entredit la decisio de l'entrenador , però algu sap que ha pasat realment? perquè no va jugar cap minut Antoni? crec que els unics que ho sabran son ells, ni ningu de tots els que comenteu sabreu la verdadera rao

    ResponderEliminar
  13. mireu no vag a dir qui soc ni res, perque no vull crear problemes, pero he vist y he jugat en antoni, y realment qui diga que es pitjor per al equip que estiga que quesenvaja es que esta cego o malalt

    ResponderEliminar
  14. Jo pense el mateix, Antoni es un grandissim jugador, tal volta sols superat per Carles i crec que es un error la seua marcha, que no vol dir que siga culpa de l´entrenador ni de ningu, sols dic que si ha passat es que no se ha portat be el tema. I ademes es un companyer que sempre creaba bon rollo entre tots.

    ResponderEliminar
  15. Sigue hablando mucha gente sin saber el porque de las cosas y eso lleva a que algunos distorsionen la realidad e incluso se diga alguna tontería (siendo suave).
    No voy a entrar al trapo de muchas cosas, pero si que quiero dejar una cosa bien clara:
    ANTONI ES UNO DE LOS JUGADORES CON MÁS COMPROMISO QUE HE ENTRENADO YO PERSONALMENTE Y QUE HEMOS TENIDO EN EL SENIOR EN LOS ÚLTIMOS AÑOS, ES UN JUGADOR QUE HACE VESTUARIO Y BUENA DINÁMICA GRUPAL. ES UN JUGADOR CON ENORME TALENTO, YO NO DIRÍA QUE ESTA POR DEBAJO DE CARLES,.. Y CUYO ÚNICO "PROBLEMA" ES SU SANGRE CALIENTE Y AQUÍ HE DE ADMITIR QUE HA SALIDO A MI, COMO DIRÍA UNA DE MIS EXJUGADORAS "ES UNA CAQUITA MÍA, UN MINI-OSCAR VAMOS",.. PERO AL IGUAL QUE ESO ES UN PROBLEMA PARA CIERTAS COSAS ES UN PLUS PARA OTRAS MUCHAS.
    Aquellos que le critican desde el anonimato sinceramente creo que ni le conocéis ni tenéis ni idea de como es realmente. Y no estoy diciendo que el entrenador actuará mal, respeto su decisión y creo que es adecuada a nivel grupal, aunque también puedo entender la de Antoni (aunque no la comparto y la lamento).
    El equipo necesita a jugadores como Antoni,.. y necesita a un entrenador como Toni.
    Yo espero que todo se resuelva, que Antoni vuelva a jugar y que esto solo haya sido un calentón. Pienso que las cosas se han de hablar y que el problema no es de una persona individual, el problema es grupal.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. En la meua epoca estes cosses es solventaven en un sopar d´equip, 4 cervesses i uns cubates. Tot passa per dir tot el mon el que pensa en una reunio informal.

      Eliminar
    2. Entonces que hacemos,oscar ?. va toni a buscar a molina a casa y lo arregla ?,o al reves. Si a ti te entrega una jugadora el equipaje,vas a buscarla para que vuelva? o esperas a que venga ella a disculparse y la perdonas?. O depende de que jugadora sea,vas a buscarla o esperas que vuelva ella y se disculpe ?. Tu como cordinador tendras que arreglarlo.el entrenador no puede tomar la iniciativa sin que quede menoscabada su autoridad.y al jugador no lo veo yo(por el momento)pidiendo perdon.

      Eliminar
    3. Suposse que el que facen uns i altres no te ho diran ni a tu ni al resto de nossaltres. Lo que esta clar es que entre tots deuen arreglar la situacio. No crec que l'entrenador perguera autoritat, mes be el contrari si sap reconduir la situacio.

      Eliminar
    4. Oscar,que diries i que faries,si tu fores l'entrenador del equip ?. En el teu comentari el vec coçiliador entre les parts. i aixo està be.pero contestat a tu mateix la pregunta,i sigues sinçer.crec que ja hi han preçedents en algùn equip entrenat per tu. coneixente a tu i coneixent a antoni ,m'agradaria vore quina soluçio li donaves.ningù dels dos es baixaria del burro.

      Eliminar
    5. Antoni ha sigut entrenat per Oscar uns quants anys i mai han tingut cap de problema aixina que crec que estas patinant prou.

      Eliminar
    6. correcte, antoni ha estat entrenat per Óscar diversos anys ,i crec que l'equip que formaven era molt molt molt bo i molt compacte, fou cambiar els entrenadors i mireu per on no se que ha pasat, com per exemple Andrés, que se n'anà perque estava fins als ous de l'entrenador. Algo passa en el sènior A tots els añs.

      Eliminar
    7. se d'altres com Arnau, ara en godella que no soportaven a l'entrenador actual i per aixo no volen saber-hi res de l'oliva, m'agradaria saber perque CARLES OLTRA, sen anà deixant el equip plagat de lesions al finalitzar temporada a València, també a Godella , perque tinc entes que buscava nivell, pero allí no volia jugar en el nacional perque era massa nivell, es a dir , Oliva baixa a preferent i ja no vol estar en l'equip??? hmpf... pareix ser que hi han moltes coses que la gent no li dona la gana saber

      Eliminar
    8. Pq ningu parla per ell mateixa ni possen el seu nom i en cambi si nombren a altres?

      Eliminar
  16. Ha devuelto el equipaje?? Ahora ademas de faltarle el respero a sus compañeros en la pista, lo hace tambien al club. Que se quede en su casa jugando a la Play que alli no tiene que pasarle el balon a ningun compañero.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. a veces vuestro retraso mental supera la ficcion, hay que ser retrasado nivel maximo para decir esta tonteria macho.

      Eliminar
    2. No fa falta insultar a ningù,pa donar la teua opinio.fins ara,ningù ho ha fet.
      Oscar,com pots comparar el talent de antoni al de carles.eixos dos jugadors no es poden comparar en ningun sentit.
      Carles te mes nivell tecnic.te mes criteri al hora de jugarse un tir.te un joc mes solidari am els companys.i malgrat ser un crack,es una persona amb molta humiltat. En definitiva,carles es un gran jugador de equip .i antoni ancara que te molt de talent,te que millorar la resta de apartats.

      Eliminar
    3. la solidaritat de carles s'ha demostrat en els partits els quals estava lesionat no anant a veure als companys jugar per motius un poc, com dir-ho, "excuses molt barates". "no hay mas ciego que el que no quiere ver."

      Eliminar
    4. Açi al unic que li han faltat al respete es a Antoni, a la resta a ningu perque tots som anonims. I crec que te rao el que diu que tenim retras nivell maxim. Opinem sense saber. Deuriem tancar la boca i deixar que les cosses continuen el seu cami.

      Eliminar
  17. M'encantaria saber la vostra opinio si foren fills vostres o germans o alguna cosa aixi :D

    ResponderEliminar
  18. Eres un maleducado nivel máximo, aqui todo el mundo opina lo que quiere, seguro que tu tambien eres un gran jugador de equipo.

    ResponderEliminar
  19. Carles es Carles y hijo de quien es, nunca va a pasarle nada mientras a los otros se les regaña o castiga. Antoni simplemente se ha cansado de la falta de autoridad de su entrenador, que segun tengo entendido permite cosas en entrenes y partidos a segun quien sea y en los partidos en casa desde la grada no se le ve corregir nada, solo chillar al tun tun y quejarse del arbitro en vez de corregir fallos y errores propios.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No has vist molts partits tu, crec que ninguno. Aquesta temporada ni una protesta als arbrits i aixo que raons no li han faltat i chillar mes ben poc. Has patinat prou.

      Eliminar
    2. Feia temps que no entrava ací, i estava llegint els comentaris i fins que he arribat a llegir que a Carles se li consenteixen coses per ser fill de qui és, fins ahí podríem arribar, i eixa acusació tan greu i tan falta de coneixement i de veracitat es fa des de l'anonimat.
      Carles jugarà on jugarà tindria el mateix tracte, per que ell te la classe que te (a molts jugadors i dic molts, que juguen en categories molt superiors els agradria tindre la classe que te Carles en l'ungla del peu esquerre) i te el comportament i compormis que te. O quan va jugar en Godella es passava la vida castigat........ Per favor, a qui feu acusacions tan greus sobre Antoni o algun altre jugador, per favor, ho podrieu fer des del coneixemen, la informació i sense ser anònims.

      Eliminar
  20. Açi la gent parla de tot el mon sense donar la cara on este que donar. Dubte molt que siga gent del equip o que vullguen al club.

    ResponderEliminar
  21. Aqui se esta criticando a jugadores,tecnico, cordinador, etc. Parece que hay muchas cosas guardadas y se sacan aqui.
    Da la impresion de que se hace necesaria una reunion urgente entre toda la plantilla, entrenador,cordinador.etc.y que ahi se digan
    todas las cosas que todas las partes quieran exponer,sin guardarse nada.y esto parece ser que tambien tendria que hacerse extensivo al equipo junior,antes que vaya a peor.
    Todo esto lo digo en frio y visto desde fuera,sin partidismos ni apasionamiento.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Es que ni han mes entrenadors i coordinadors per metre cuadrat que bars en Oliva. Igual es que la gent despres de ferse un parell de cerveses i uns carajillos es possen cara a l' ordinador a vorer qui la solta mes grossa.

      Eliminar
  22. Que tocapilotes son alguns que comenten sense estar dins l' equip i claven merda entre jugadors que igual es porten super be entre ells.

    ResponderEliminar
  23. para el coordinador y el entrenador si el jugador es bueno tiene un calenton que puede perdonarse pero si no es bueno comete faltas graves que deben sancionarse

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pero això sempre ha passat en la major part de equips i clubs.i el oliva no anava a ser menys. per passar pasa fins en el senior femeni,que tot el mon fica com a paradigma de disçiplina,germanor entre jugadores i bon rollo.poc menys que un mirall hon mirarse per part de la resta d'equips del club(com diu algù x ahì).pues be,tambè en eixe equip passa. ninguna d'elles ho reconeixera obertament.pero consevol que vega els seus partits,es dona conter que a algunes jugadores li se consenteix menys a altres,que pareix que tinguen patent pa fer lo que es vinga en gana.independentment de lo ençertades qu'estiguen,i si estan en baixa o bona forma. La diferençia prinçipal amb els xics,es que elles son mes doçils de caracter,i son mes façils de conduir.i que entre totes elles es porten molt be.

      Eliminar
    2. Esta clar q tu no coneixes ni el caracter de les dones ni tens molta idea del funcionament de aquest equip en els ultims anys.

      Eliminar
    3. Aficionat del basket13 de febrero de 2013, 17:00

      Si conegueres un poc el equip de chiques sabries que ninguna d elles fa el que li dona la gana perque el entrenador no ho consetix ni les companyeres tampoc, pero sobre tot perque cada una sap el seu paper i no totes tenen les mateixes funcions. Si sapieres aixo i vegueres els seus partits sabries que es permiteix fallar pero no es permiteix que les jugadores extralimiten les seues funcions.

      Eliminar
    4. Sempre se ha dit que entrenar equips de dones es mes complicat pero ara resulta que son docils. Aixo es que la teua dona es molt docil i amarga pobreta ella i que aburriment per a tu. No lleveu merits. La diferencia es que en este equip totes son conscients del seu rol i en la resta de equips no. Si tots ho tingueren clar no passaria el que passa.

      Eliminar
  24. El problema aqui es que desde hace unos cuantos años se estan haciendo muchas cosas mal, se sale a jugador perdido por año, jugadores que se van a otros equipos, jugadores que se lo dejan quedandoles 7 o 8 años, todos ellos hartos de la forma de dirigir el equipo, por no hablar de los juniors y seniors b que no quieren reforzar al equipo. Deberian mirarse un poco el ombligo y ver porque se llega a esto, y si hace falta savia nueva.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. O tal volta faça falta savia vella, gent que sapiga lo que es compromis i treballar per la resta sense mirarse a ell mateix.

      Eliminar
  25. Compromis? Aixo que es. Jo jo jo mes jo i sols jo eixe es el pensament de la majoria.

    ResponderEliminar
  26. Els entrenadors del A del B i del junior no es pareixen en res i tenen el mateix problema. Falta de compromis i de tindre les cosses clares.

    ResponderEliminar
  27. Si yo estuviese descontento con la actual junta directiva del c.b. oliva,como parece ser el caso de muchos comentaristas. formaria un grupo de gente que estuviese dispuésta a relevar a la actual junta directiva,con la que parece que no estan de acuérdo en su forma de proceder.y una vez dentro, sustituiria a todos los tecnicos y jugadores-as que no fuesen de nuestro agrado.
    Si no hay gente dispuésta a dar ese paso,mas vale que dejen trabajar a estas personas,que se están quitando horas de descanso de forma desinteresada.y el resto (los tecnicos)por muy poco dinero.y todo esto por amor al club y al baloncesto.y lo digo yo que no soy de oliva,pero que me sabe mal leer alguno de los comentarios. algunos de ellos bastante ofensivos.
    Yo tampoco tengo por que estar de acuérdo con todo lo que se hace,pero hay que respetarlo. si hubiéra otra directiva y otros tecnicos,también tendrían sus detractores.o no ?. jesus garcia.

    ResponderEliminar
  28. Xe jesùs ,tens tota la raò.pero açi no crec que ningù es deçideixca a donar el pas.Criticar es molt façil,pero a l'hora de la veritat...........

    ResponderEliminar
  29. Aço pareix de tot menys una democracia. La directiva es hereditaria? Aixo pareix. Despres esta Oscar que es un dictador en els seus equips (no puc entendre com funcionen els seus equips, es com si fera us de la bruixeria i li menjara el coco als seus jugadors i jugadores, es inexplicable) Toni i la resta son massa bons al seu costat i no aconseguixen el mateix compromis, jo no ho puc entendre. En Oliva son masoques?

    ResponderEliminar
  30. Jo lo que crec es que molts parlen sense saber ni coneixer la historia del nostre club. Igual si la conegueren no dirien tantes bobaes. Este club sense la seua directiva fa anys que haguera desaparegut i sense la labor de tots els entrenadors seria imposible. Es mereixen un poc de respete, ens agraden mes o menys.

    ResponderEliminar
  31. Oscar Puig Prats ( Rótova)14 de febrero de 2013, 1:17

    Anónimo13 de febrero de 2013 15:31....

    ''jugadores que se lo dejan quedandoles 7 o 8 años, todos ellos ?!HARTOS?! de la forma de dirigir el equipo''

    No tots ens/s'en han anat ''hartos'' val? És més, ben pocs colega, que retontet eres...
    He tingut la sort de jugar alguns partits amb el A , cosa que agraisc eternament a Toni, Frank, Oscar.. etc i espere tornar en el futur, ja siga a el B, o sinó puc, com a aficionat a la grada, i puc dir que tots els anonims no teniu ni idea... dediqueuse a mirar tele5 i deixeu a Toni i als seus jugadors treballar.

    Masoques...

    massa bons al costat d'Oscar? A mi m'han entrenat els 3 en la meua instància en Oliva i ja et dic que més vegades m'he quedat sordo per Toni i Fran que per Oscar... el que et passa és més o menys el que li pasa a la societat.. que xarra sense estar informada i es queda tan ample... no vull ni imaginarme la cara que fas darrere de la pantalla.

    Compromis.. nose quin significat li dones tu a eixa paraula.

    Oliva pel que jo he vist, ha tingut un compromis individualitzat en cada jugador, un rotllo tremendo entre totes les edats del club ( cosa que en altres clubs no pasa en tan gran mesura) , i a més, compromis per mantindre a la gent informada per les xarxes, blogs, webs.. dels errors i de la vida del club en general ( cosa que agraisc en gran manera) .

    Soles volia donar la meua opinió, que crec que té més pes de la gent que no ha asistit a ningun partit ni entrenament...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Oscar.Gràcies per les teues paraules. Per gent com tú i per respostes com esta pense que val al pena tot l'esforç que fem directius, tècnics i jugadors per tirar endavant esta il·lusió que és el Bàsquet Oliva.
      Gracies de cor Oscar...i saps que per a gent com tu el Club sempre estarà obert.

      Eliminar
  32. Tens rao Oscar Puig, aço pareix el Salvame jaja

    ResponderEliminar
  33. Toni al seu blog ja ho ha deixat prou clar. Deurieu tancar ja la boca i no soltar més merda.

    ResponderEliminar
  34. En tots els llocs ni ha de tot, uns estaran contents, altres no, uns estaran conformes, uns altres no, mai es pot tindre a totom satisfet, pero no crec que tots els que se ho deixen siga perque no estan conformes con han vullgut fer vorer alguns comentaris. Tambe ni ha gent que ens ho hem deixat perque ens era impossible continuar jugant, pero que continuem apreciant al que va ser el nostre club i el seguim en la pagina web i tamber per este blog.

    ResponderEliminar