jueves, 7 de febrero de 2013

Respuesta a una polémica estéril

Vista la polémica en uno de mis artículos:
http://oscarjugon.blogspot.com.es/2013/02/cb-oliva-2-3-febrero-equipos-mayores.html

Hay ciertos comentarios en esta entrada que la verdad es que no merecen ni ser comentados. 
¿Por que ahora y no otras veces? Normalmente se meten conmigo y la verdad es que sinceramente paso de esos comentarios, no me afectan. En cuanto a lo que dicen de mis equipos, pues la verdad comentaría si creyese que nos afectan esos comentarios pero la verdad es que a mis jugadoras les hacen gracia y nos reímos de las tonterías que escriben algunos acerca de nosotras y de nuestro equipo, como si nos conocieran y supieran algo de nosotras más allá de lo que puedan ver en un momento dado en un partido cualquiera. Pero han empezado a meterse unos con otros, ha salido a relucir el senior A y parte del club que sinceramente no se a santo de que viene ese ataque feroz por parte de gente anónima, que si quisiera de verdad al club y si como dice alguno forma parte del club lo haría en persona, vendría a hablar conmigo, con la directiva o con el mismo presidente, pero no lo hace, no da la cara y se escuda detrás de un anónimo o de un pseudonimo, así que la verdad sea dicha no me creo que su intención sea la de construir y si la de atacar simple y llanamente. 
El debate surge por una cuestión tan simple como ¿Apostar por el Senior "A" o apostar por el Senior Femenino? Y no entiendo el debate, ¿desde cuando se elige en este club? Que yo sepa siempre se apuesta al máximo por ambas secciones. Yo cambiaría los signos de interrogación por los de admiración para dar más énfasis y la "o" la cambiaría por la "y" de modo que la cosa quedaría de la siguiente manera "¡Apostar por el Senior "A" y apostar por el Senior Femenino!" Veis así queda mucho mejor. 
Después se habla de que hay que apostar por el senior femenino en 1ª Nacional. Quiero agradecer de parte del equipo y del club la enorme confianza que se tiene en nosotras, pero quiero recordar que aun queda mucha liga y que no hemos ganado nada. Que para ascender primero tienes que quedarte entre las 2 primeras, algo que será muy complicado con los equipos que hay y que esto solo te da derecho a unos play-offs en el que solo esta garantizado el ascenso al equipo que llegue a la final y la gane. O sea se, que dejémonos de hacer cálculos y cuentos de la lechera que eso queda muy lejos, si algún día se llega a esa situación ya veremos lo que sucede.
En cuanto a lo del Senior "A". Se acusa que todos los años lo mismo. Recordar que la temporada pasada el equipo se quedo en la 3ª posición, la mejor clasificación en esta categoría de nuestra historia, así que tan mal no lo hicieron. Dicen que siempre son las mismas caras. Deben de tener mal la vista, porque todos los años hay varios cambios de jugadores, este año 3 nuevos respecto a la temporada pasada. Lo que le ha pasado al equipo es que ha estado lastrado por las lesiones y las bajas de algunos jugadores importantes en el sistema y dinámica de grupo como son Juanvi Cardona, Adrián Espiño, ultimamente Carles Oltra,.. y que otros no han estado en su mejor forma por problemas físicos como Antoni Molina, Fede, Francesc Tomas,.. el equipo en cuanto a "salud" no esta teniendo una buena temporada, parece ser que nos ha mirado un tuerto. Tampoco hay que dramatizar. ¿Que se han cometido errores? Si, cierto, no lo niego, ni lo niego yo ni lo niega el entrenador y los jugadores son conscientes de ello, pero de ahí a hacer tabla rasa como algún anónimo dice de forma reiterada va un mundo. Este es nuestro equipo, estos son nuestros jugadores, este es nuestro entrenador,.. y el club, el coordinador y el cuerpo técnico los apoyamos al 100%. Claro que no estamos satisfechos de lo logrado hasta la fecha, creo que hay cosas que mejorar, pero no solo en el Senior A, también en el Senior Femenino y en el resto de equipos del club, pero son nuestros jugadores, creemos en ellos y creemos que pueden darnos muchas alegrías en el futuro ¿que estamos equivocados? pues puede ser, el tiempo lo dirá. Yo confió en cada jugador del equipo, se que pueden volver a hacernos disfrutar del equipo como lo hicieron la temporada pasada y como hicieron a principios de esta cuando el equipo estaba bien y no había sufrido tantas bajas.  




33 comentarios:

  1. soc l'autor d'un dels comentaris,i volia aclarirte algunes coses que s'han malenteç. soc coneixedor dels problemes q arrossega el senior A,(tant fisics com de baixa forma de algu que altre jugador).pero jo no en refereix a aquest tipus de problemes(pensaba que havia quedat clar).
    independentment de la clasificaçio final de cada any,totes les temporades ocurreixen els mateixos problemes extraesportius(als que tu mateixa faç referençia)en els que sempre estan involucrats els mateixos actors.sempre pareix que acaben soluçionançe,pero al any seguent es tornen a reproduir.i aixo no pot ser bo pa la bona marxa del equip(com es demostra any darrere any).pues si el problema esta localitzat,per que no es prenen messures drastiques i definitives. Em pateix que lo que estic dient es prou llogic.i no te el per que agafarse a mal,cuant la intençiò es totalment la contraria.de tota manera,es le meva opiniò i la de molts altres que pensen com jo.uns ho manifesten i altres no.pero si el (o vos)te que molestar,no dig mai mes res.i que ningù diga res.i aixi applegara un moment que cuant jugue el senior A,el pavellò pareixerà un desert,de buit qu'estarà. Millor que no diga qui soc ,es pedrìa mes que es guanyaria.i jo vuig lo millor p'al club,en general.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Esta be que no digues qui eres açi. Ho trobe normal i llogic, jo si formara part del club tampoco o faría. Pero tot aço li ho has dit al entrenador o algun membre responsable del club? Si es aixina em calle i no dic res més. Pero crec que si ho has dit ja esta dit i prou, i si no ho has dit açi no guanyes res dient-ho. Açi lo unic que fem es comentar, els que prenen les decisions son uns altres i si ningu del club va a dirlos res donçs continuaran enganyantse si es que estan enganyantse any darrere any.

      Eliminar
    2. No crec que siga tan complicat possar unes normes i complirles. Qui no cumplixca que jugue menos o que no jugue. Es prou simple no penseu. Pero aixo ja es cossa de l´entrenador.

      Eliminar
    3. No esta malament la cosa, problemes extraesportius????, si voleu un equip en Nacional, pagueulo, gasteuse els diners, i voreu com no hi han problemes ni esportius ni extaesportius ni de intensitat fisica..... este equip te la majoria dels jugadors estudiant a Valencia, en tot allo que comporta, tots els anys tots..... si voleu que estiguen be una de dos o porteu la universitat a Oliva o sencillament pageu per fitxar a jugadors profesionals......

      Eliminar
    4. No hi ha mes sort,mes çego ni mes torpe,que,el que no vol ascoltar,ni vore, ni compendre. I açi ho deixe,que ja esta be home,ja està be, au.

      Eliminar
    5. Qui ha dit que el Club vullga un equip en Nacional? El Club porta 27 anys d'existencia, i desde el seu naiximent es va apostar per el bàsquet de promcció. Així que l'objectiu del Club no és més que estar el més alt posible que els jugadors de casa ens permeta. La pregunta és: A qué aspiren els jugadors que s'han format al Club i que juguen en ell? Per què continuen havent jugadors que pensen que li fan un favor al Club jugant? Per qué hui en dia, hi ha tan poc compromís? Per qué molts no saben cumplir fins el final? El Club, amb la seua extructura, permet que esportistes d'Oliva i el voltant puguen practicar el esport que més ens agrada: el basquet. Eixe es el nostre objectiu i no altre. A canvi, tan sol demanem una cosa molt important: HONESTITAT. Tan difícil és d'entendre? Jo pense que no.

      Eliminar
    6. A la fi, algù ho ha compreç,signe cada paraula que dius.i m'alegra molt que un membre de la directiva,hajà donat un pas endavant. Enhorabona Fran!! .

      Eliminar
    7. El directiu si que ha donat la cara no com eixe altre anonim que diu q esta vinculat al club pero no diu qui es ni en qui paper.

      Eliminar
    8. A un club es pot estar vinculat i colaborar amb ell,de moltes formes. seguidor,pare de jugador,entrenador,jugador,diretiu etc.tots podem fer coses p'el nostre club.jo ajude al club en lo que puc,igual que fan altres. i si vuiguera,o fora preçis dir qui soc,ho farìa .igual que tu,que has deçidit no fèro. i estic segur que de alguna forma estas vinculat al club,en algun dels apartats abans assenyalats.

      Eliminar
    9. O siga que no tens res a vorer en el dia a dia del equip. Ja esta tot clar donçs.

      Eliminar
  2. Una reflexió més. No entenc el que significa "apostar" per un equip determnat. Qué es vol dir? Que es pague als jugadors/jugadores per jugar? Que es busquen fixatges fora d'Oliva? Qué? Si, esportivament, com diu Oscar, podem aplegar a optar a jugar en Nacional, aleshores voriem si el Club, amb la seua estructura actual s'ho pot permetre. En estos moments no podriem esportivament, ja que no tenim un equip junior, un cadet i un infantil femení; per tant hi hauria que buscar jugadores per conformar-lo. També hi hauria que vore la seua viabilitat económica que hui per hui no la tinc clara. Jo crec que el milor que podem fer es gaudir del bàsquet que ens oferix eixa magnífica generació, seguir treballant en la secció femenina per a aconseguir completar tota la estructura femenina.... i pensar que el compromís d'aquestes xiques està molt per damunt dels "cants de sirena" que poden escoltar.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. frank,no has oido hablar de fusiones y vinculaciones entre equipos de diferentes clubs.EJEMPLO;
      PEGO-OLIVA. OLIVA-PEDREGUER. ETC.
      muchos equipos lo han hecho para que su senior pueda jugar en nacional.por ejemplo el Alginet lo hizo para que el senior femenino jugara en nacional.

      Eliminar
    2. Estas parlant com si ya hagueres aconseguit ascendir per merits esportius. Un respecte als equips rivals.

      Eliminar
    3. Els rivals del senior femeni no en preocupen .que es preocupen ells,que porten anys intentanto,i no ho aconsegueixen.nosaltres es el primer any.i no tenim res a perdre. si no es aquest any ,serà el proxim. i açi estè respete per tot el mon.pero no m'agrada la hipocresçia i la falsa modestia.

      Eliminar
    4. Un respete als equips rivals ?.Açi qui li a faltat el respete a algun equip rival ?.
      al contrari,açi entren molts seguidors dels equips rivals,faltanli el respete al equip,al entrenador i fins als seguidors del senior femeni. Per que cuant això es produeix,no entres açi demanant que ens tinguen eixe respete que reclames ?.va,a fregir esparregs .

      Eliminar
  3. TONI BOIGUES (ENTRENADOR DEL SENIOR A)7 de febrero de 2013, 18:31

    Be, crec que com a entrenador del A em toca dir alguna cosa:
    Que el equip no esta atravesant el millor moment de joc es clar que si, que hem tingut i tenim problemes de lesions es clar que si, i que aixo a fet que no fem un joc bonic i alegre tambe es deveres.
    Allo que no tinc clar son els problemes extradeportius i que tots els anys son els mateixos, i que no es prenen mesures.....
    Tots els anys hem tingut problemes al mes de Desembre i Gener, per examens de la gent que esta estudiant i aixo no ho podem cambiar per molts motius, eixos son els unics problemes extradeportius de un grup que esta treballant, de vegades amb circunstancies dificils.....
    El pabello es quedará buit???? No ho crec, sobre tot al principi i final de temporades on l'equip a estat al nivell que ha de estar.
    Que ens falta molt, si clar que si, pero no crec que per eixe motiu li se tire a la cara als meus jugadors coses que no fan.... no m'agraden les critiques als meus jugadors sobre tot de gent que no viu el dia a dia del equip....
    Jo estic a mort amb els meus, jo crec amb ells i ja fa varis anys que estan demostran-me moltes coses, quasi totes positives.....
    Aixo si, sempre hi ha que millorar i corregir.
    Per favor deixeu al Senior A tranquilet, deixeu de dir que sempre son els mateixos problemes, sempre hem solucionat els nostres problemes i quan apareixquen tornarem a solucionarlos.....
    I ja no pense tornar a dir res mes del tema, (ale ja podeu criticar)

    ResponderEliminar
  4. Toni, llitgte el primer comentari de frank soria.jo afetgiria,per completar un poc,alguna que altra pregunta.
    - hi ha algun jugador que cuant venen dures,crea mal ambient i desestabilitza al equip ? - i aixo no es veritat que ocurreix tots els anys i no s'aconsegueix soluçionar mai ?
    -per que no es soluçiona este assumte de una vegada per totes ?
    faria moltes mes preguntes,pero aquestes son les mes importants,i les que mes neçesiten resposta mes urgent. Es fa dur i pessat estar veient un partit,i ascoltar tonteries de algun que altre seguidor.i no poder dir lo que penses per no montar un pollo tremendo entre els mateixos seguidors del equip.suposse que a tu et passara paregut en la banqueta,amb la finalitat de mantenir el ordre i un bon ambient dins del vestidor. Toni,pren mesures.cuant abans millor.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No conec a Toni, pero suposse que pendra les messures que crega convenient i no tenen pq ser les que pensa un aficionat com tu o com jo. Ell sabra el que fa. Tal volta el que es veu desde la grada no te res a vorer en el que passa dins l´equip. No ho se, tu sabras millor que jo, pero desde dintre de l´equip es desde on deuen donarse les solucions.

      Eliminar
    2. Tens raò,desde dins es h'on es tenen que pendre les deçisions. i jo desde fora opinaré sobre eixes deçisions,i en cas de pendreç ,si m'agraden i son sufiçiens o no. jo com a seguidor del equip tinc una opiniò,i suposse que podre expressarla,no ?.

      Eliminar
  5. Este seguidor tiene razon.si hay algún gallo que siémpre revuélve el gallinero,hay que sacrificar ese gallo.O esto se convertiria en una anarquia.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Este comentari es un poc fort. Si un jugador crea mal ambient esta clar que ni ha que apartarlo, pero d´aixo segur que se encarrega l´entrenador i l´equip, lo de sacrificar no crec que siga una expressio acerta. Ademes suposse que no sempre sera el mateix gall.

      Eliminar
    2. No te preocupes hombre,cuando digo que hay que sacrificarlo,no me refiéro a pegarle un tiro ni a ahorcarle.con tirarle del equipo es suficiente.te gusta mas asi ?.
      tu has seguido al equipo en estos ultimos años ?.a que no ?. si lo hubieras seguido como yo,no supondrias.tu lo sabrias.
      por eso,dado que parece que no sigues al equipo con regularidad,me extraña que califiques mi comentario anterior como "un poco fuerte". hay que seguir al equipo,o informarse bien,antes de opinar.

      Eliminar
    3. El igual no, pero yo si, al menos en los partidos de casa. Y no creo que la cosa sea tan grave como dices. Hay elementos del juego que no gustan y otros que si. Pero para rectificar no creo que se deba ni sacrificar ni tirarle del equipo. Hay gente que en estos años ha abandonado el equipo o ha desaparecido, de los que estan a día de hoy ninguno, así que compromiso tienen. Yo creo que antes de opinar además de seguir al equipo en los partidos se debe de conocer lo que piensa entrenador y directivos. Lo que digamos los fans y seguidores no creo que tenga mucha importancia. España esta llena de seleccionadores nacionales y de entrenadores de equipos de futbol, ahora también de entrenadores de baloncesto de pueblo.

      Eliminar
  6. i jo em pregunte, a tot aço... a tots els anonims, pagueu algun tipus de carnet de soci? pagueu 200 o 300 euros al any per a creure-vos en dret a dir-li a ningu el que te que fer, decidir apartar jugadors o exigir ninguna cosa? es increible les burraes que es llegeixen per aci...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No paga nadie pq los que ahí estan no se atreven a hacer un club democratico donde existan socios que paguen y puedan votar

      Eliminar
    2. I tu estaries dispost a pagar una cuota? Quants diners possaries? Quants com tu voldrien pagar? Es molt facil criticar desde un anonim.

      Eliminar
    3. Eixe anonim deixa que en sa casa entren forasters i li diguen com te que dur la seua familia?

      Eliminar
    4. Alguns parlen sense saber el que costa mantindre un club esportiu. Els bous desde la barrera es veuen molt bonics

      Eliminar
    5. primer anonim, tu eres tonto... quants clubs coneixes que es paguen cuotes i siga amateur? quan posaries tu???

      Eliminar
  7. Pero no habien quedat en que cada ananim es possaria un malnom o mote? Aço ja es un lio que no hi ha qui la aclarixca.
    Ale, els tirem a tots i fichem als profesionals de la NBA. Quant en donem per 5 anys de contracte? Si sou generosos intente portar tambe a Durant.

    ResponderEliminar
  8. Hablando de gallos y gallinas, por que no le poneis nombre de una vez al garbanzo negro del equipo y lo sacan de una vez del puchero, el equipo lo agradeceria.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. perque no ho fas tu si tant saps? o perque no vos fixeu en el vostre equip i deixeu de vindre a clavar merda?

      Eliminar
  9. Hi han alguns escrits que realment no sé cóm devem interpretar-los. No sé si pretenen provocar, insultar la inteligència dels qui els llegim o simplement que ens rigam. El Club té vint-i-set anys d'existència, i no em canviar els seus objectius. Hi han altres models, uns funcionen i altres no. Nosaltres podem dir ben alt que cap esportiste que haja vingut al nostre Club s'ha quedat sense jugar si hi havia lloc en un equip , independentment del seu nivell, porten inscribint equips en totes les categories que organitza la FBCV, des de benjamins fins a Seniors... i no devem un euro a ningú. Cants de sirena els em escoltat moltes vegades, fins i tot va haver un sponsor que volia construir un pavelló, però nosaltres seguim fent el mateix que fa vint-i-cinc anys: promoció del bàsquet. No hem anat mai a buscar a jugadors a cap lloc com fan altres Clubs, destroçant la faena que es fa en la base. Es cert que hi han jugadors i jugadores de fora d'Oliva que juguem amb nosaltres, i ens sentim satisfets i orgullosos de que així siga perque qui ha vingut ha estat perque pensen que treballem bé no perque els hem promés res.
    Sabem perfectament en que consisteixen les vinculacions, els seus pros i contres, això podria solucionar un problema esportiu, si fora puntual, ens quedaria l'econòmic...
    Hi ha un anònim que diu que "la directiva té por de fer un club democràtic". Qui escriu això no coneix el Club o, si el coneix no té bones intencions. Perque si el coneixera sabria que estem oberts a que qui siga, que vinga a sumar s'integre i aporte el que crega oportú...si ho creu oportú ja sap on trobar-nos...quasi tots els dies al pabelló...l'atendrem gustosament

    ResponderEliminar