martes, 5 de noviembre de 2013

Senior B y Junior Masculino

El sábado por la tarde vi los partidos del junior masculino y del senior B a la vez... empezaron bien las cosas en ambos campos... al junior lo veía fresco, presionando, intenso y veloz, combianando unos con otros con claridad y consiguiendo canastas faciles... al Senior B también lo vi muy intenso y compacto en defensa, y en ataque con multitud de opciones que nos hacían imparables, además se vieron beneficiados por la descalificación en el minuto 3 de partido del mejor jugador del equipo rival tras agredir a Paco Sempere en medio campo sin balón de por medio... todo pintaba bien... podía ser una tarde placida... con el paso de los minutos los juniors fueron perdiendo frescura en ataque y lo más alarmante, intensidad en defensa... llegaron al descanso 2 puntos abajo... el senior B llegaba al descanso con más de 15 puntos de ventaja... pero no acabaron de romper el partido...
La segunda parte del junior fue aun más preocupante... en el 3º periodo se fueron los rivales 24 arriba en el marcador, una distancia casi sentenciadora del partido... pero lo peor era la sensación de vernos desbordados por todos los lados y que en ataque dejamos de jugar en equipo... algo parecido estaba pasando en el campo del otro lado... el Senior B bajo mucho su nivel defensivo, unido a un ataque monotono, con mucho bote, con pocos pases y poca mobilidad de los jugadores hizo que el Pedreguer se acercara a 6 puntos y no fue peor por las limitaciones del equipo rival... no me gusto nada ver malos gestos entre compañeros, gente que bajaba caminando a defender, jugadores que no estando conformes con su rol en ataque cada vez que les llegaba el balón jugaban para ellos en lugar de para el equipo... y eso no es... al final el equipo agrando las diferencias... pero no debido al trabajo colectivo de todos, fue producto de nuestro mayor talento y profundidad de banquillo... mientras el Pedreguer se desvanecio, demasiado hizo llegando a ponerse a 6 puntos... algo impensable viendo como había transcurrido el 1º periodo... muchas cosas a seguir trabajando, hay lagunas en el juego que deben solucionarse y comportamientos que deben ser erradicados del equipo. El junior acabo perdiendo... pero lo peor no es perder... lo peor fue la sensación de que el equipo ante un obstáculo de mayor o menor medida se descompuso con mucha facilidad y a una velocidad vertiginosa... les falto carácter competitivo y eso a estas edades de formación se debe de corregir urgentemente.

39 comentarios:

  1. Els jugadors del senior B deuen de millorar la actitud en la pista i ho faran, encara que l´entrenador te faena per davant per tornarlos al carril despres de uns anys en els que no han sigut controlats com deurien, pero encara son jovens i ens donaran moltes alegries aquesta temporada i les següents.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. El partit del Senior B va estar be. i eixos comportaments Paco va Corregintlos. El que no es pot consentir es no baixar a defendre per que no et passen sempre a tu el balo. Aquest equip te bases que saben molt be el que fan i no crec que cap dells tiga mania a no pasarlila a algu. Tampoc deus deixar de defendre perque falles i el cabreges.
      Al Senior A ... si sempre jugaren aixina pocs partist pedrien i menos de palisa

      Eliminar
    2. Home això de que els jugadors del senior B ho donen tot en la pista en entrenes i partits des de fa anys és com a mínim discutible. Si així fora alguns d'ells estarien en el senior A i si no ho estan serà per algo. Tenen molt nivell, però alguns d'ells no han millorat res en els últims anys, tot al contrari han baixat el seu nivell encara que continua siguent molt elevat per a la categoria. I els que tenen nivell de sobra per a jugar en el A no tenen l'actitud necessària i per això com bé ha dit un dels anònims no han sigut controlats en els últims anys de la seua formació fent coses que no s'han de permetre en un camp i que inclús hui fan, encara que en menor grau i això cal agrair-li'l a l'entrenador que tenen en el B, que esperem per bé del club i jugadors que siga capaç de reconduir-los i fer-los arribar al A, que seria la millor notícia per a tots. Però se ho tenen que guanyar, no se'ls ha de regalar res com s'ha fet estos últims anys.

      Eliminar
    3. No m'agrada veure jugadors que no baixen a defendre perquè no els passen el baló. No m'agrada veure jugadors que discutixen mentres el baló esta en joc. No m'agrada veure com hi ha jugadors que no accepten correccions i decisions de l'entrenador. Cal ser més respectuosos. Encara que la imatge és millor que la de l'any passat.

      Eliminar
  2. Aficionat Desencantat5 de noviembre de 2013, 10:43

    El júnior no va jugar a res en la segona part i el pitjor és que no es veien solucions ni cap reacció i a més va haver-hi un davallada física alarmant algo que no s'entén en gent jove que entrena assíduament. Moltes coses a millorar per part de tots. Jugadors i entrenador que deu pendre messures.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. El preocupant dels júniors no és que estiguen millor o pitjor, és que no se sap al que juguen, pareix que tot depenga de la inspiració dels jugadors o eixa és la sensació que ens dóna.

      Eliminar
    2. Pero si els jugadors del senior b ho donen tot a la pista i als entrenes i des de fa anys. ara estan fent un bon equip. quina mania en la seua actitut, deixeu treballar al equip i ens faran disfrutar. Per cert enhorabona al cb oliva: els dos seniors masculins van primers ii no ho diu ningu.
      Un aficcionat d'Oliva

      Eliminar
    3. Els jugadors del B ho donen tot als entrenes??? jajajjaja a quans entrenes has anat tu?? sols entrenen un dia a la setmana, i dos d'ells entrenen en el A dimarts i dijous .... en quan a donar-ho tot perdona que discrepe.......
      Aixo si, son un gran equip

      Eliminar
    4. Els juniors van a tindre el mateix problema que els que ara estan al B que fan el que volen i el entrenador els deixa, eixe equip pot donar molt, pero sha de tindre mes consideracio en alguns jugadors que pese a donarho tot i anar sempre a tot no jugen quasi minuts..... algu tindra que solucionar-ho si es vol perdre al meins a tres o quatre jugadors

      Eliminar
    5. Ni han jugadors que están jugant mes minuts del que es mereixen i es cert que no tots son valorats en la seua justa mida i aixo es el pitjor que es pot fer en un equip.

      Eliminar
    6. Quan lo important es guanyar tot lo demes no conta, aixo es el que passa i no tindria que ser aixina en un equip de gent jove.

      Eliminar
  3. Es pronte pa fer valoracions, ni ha que deixar temps als equips per a que milloren junts.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni ha que deixar temps si veus milloria, pero si veus que van a pitjor ni han que pendre messures. I el junior no esta com al principi de temporada, esperem que siga sols un bache. Anim a tots.

      Eliminar
  4. El equip junior te molt de marge de millora pero per a millorar ni ha que competir en mes gana. No es soles anar a jugar i au. Tal volta alguns jugadors estan per davall del seu nivell i aixo es te que solucionar en entrenaments.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. m´agradaria vorer els entrenes, perque mirant el partit del altre día es nota falta de fondo fisic i aixo es deu a una manca d´entrenament durant la semana.

      Eliminar
  5. Hi ha algu que ha dit que del senior B sols van 2 a entrenar. Aixo es de veres? No tots estan a Valencia. Si es de veres es molt greu. Aixo si que es una falta de respete

    ResponderEliminar
  6. Vamos a ver. A mi no me gustan algunas cosas de las que veo, como tampoco les gustará a sus entrenadores verlas y supongo y estoy convencido de que tomarán medidas para solucionarlo y no caer en errores del pasado. Así que vamos a dejar tiempo que estamos iniciando el campeonato, estamos a inicios de noviembre y queda mucha liga por delante para ir corrigiendo cosas tanto a nivel técnico y táctico como sobre todo en cuanto a situaciones donde las actitudes de unos y otros en el campo deben mejorar... porque ojo, que los resultados en estos equipos no son prioritarios, ni en el junior ni en el senior B. Son 2 equipos cuya misión debe ser formar jugadores validos para el senior A, si es compitiendo todos los partidos y ganando todos los posibles pues mejor que mejor, que a todos nos gusta ganar, a mi el primero... pero hay cosas que no se pueden ni deben de sacrificar por ello.
    En cuanto al nivel que muestran unos y otros en los entrenes y partidos eso deben de valorarlo los entrenadores, pero yo desde mi posición creo que pueden dar mucho más todos y que no están al nivel que debieran estar.
    El junior a mi modo de ver tiene un problema de acoplar jugadores y roles, algo que debe mejorar con paso de partidos necesariamente... pero hay que forzar a que eso suceda por parte de entrenador y jugadores... que no se piensen que aparecerá por arte de magia.
    El senior B debería de haber ganado este partido de mucha más diferencia y si no lo hizo fue por un problema de actitud grupal, hay que dejar de mirarse al ombligo y de ver lo buenos que somos y hay que demostrarlo en la pista. El equipo va sobradisimo de talento y de técnica individual, pero falta ser más generosos en el juego colectivo, en ataque y sobre todo en defensa y no enfadarse porque no te pasen el balón en uno, dos o tres ataques consecutivos y no bajar a defender, algo que se ve en más de uno, dos y tres jugadores... y no solo a los más jóvenes me refiero, que también, pero no son los únicos.
    En fin, que sus entrenadores seguro que tienen localizados los problemas que adolecen a sus equipos y les irán dando soluciones con el paso de las semanas... cuanto antes mejor... y si hay que tomar alguna medida drástica mejor ahora que más adelante, cuanto antes se sepa lo que podemos esperar de cada uno mejor.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Això esta molt bé, però que solucions proposes? que mesures han de prendre els entrenadors? que faries tu en els entrenes que pareix la base de molts mals? i en els partits?

      Eliminar
    2. Que pots fer als entrenes si diguen que sols van dos?

      Eliminar
    3. aixo se ha dit del B, el junior si que entrenaran tots, ademés els divendres aniran tots els juniors i els del B, algo es podrá fer encara que siga.

      Eliminar
    4. Oscar tot això que dius esta molt bé, però no cal mirar molt lluny per a saber que hi ha coses que no canviaran. Com ha dit un anònim el júnior esta començant a tindre els mateixos problemes d'anys anteriors quant a joc, i encara que els jugadors no són res problemàtics quant a actitud és cert que no tenen el nivell d'aquells per a guanyar partits sense jugar a res. A l'equip li falta preparació física i tàctica, perquè qualitat se'ls veu que tenen, i això és algo que es deu de treballar en els entrenes diaris. Quant a alguns jugadors del B Oscar el problema que han tingut és que en els últims anys han tingut entrenadors que no estaven a la seua altura i han fet el que han volgut i ara serà molt difícil reconduir-los... i ahi un dels maxims responsables vas ser tu.

      Eliminar
    5. Realment crec que el que passa es que hi ha gent que te cels de la qualitat d'alguns jugadors del B. per que jo els vec als partits i no passen de l'entrenador, ni estan discutint a tota hora, ni es comporten tan mal. Si que hi ha alguna vegada que no ha baixat a defendre algu i poc mes. Qui no els vega i mire aquest blog creura que estan cerrils, i jo que els conec se que son bona gent i la majoria moltbons estudiants. A més si lliges els comentaris d'Oscar no esl posa ni molt menys com despres comenten molts. Es mes, se que Oscar, "a la seua manera" els aprecia i molt. Mai parla despectivament d'ells. Els ha agraït que quan molts han pogut anar a jugar a Gandia o altres llocs s'han quedat a Oliva. Crec sincerament que sempre es el mateix anònim que vol parlar mal d'ells. A més Oscar al seu comentari també parla de veterans i no sols d'els joves, pero l'anònim sols es clava amb ells. Per favor si tan mal et cauen ni vages a vorels ni parles més d'ells, així viuras més tranquil.

      Eliminar
    6. Estan a un Club on tots els aficcionats critiquen sense saber sols per criticar, perque es mes facil aixi, per tant tindran que aguantar que es claven amb ells com en qualsevol altre jugador/entrenador del club, es una pena, pero mols soles volen vorer els errors de tots i no les virtuds.. la qualitat de mols dels jugadors del B ningú la posa en dubte o no es deuria posar, i tot el que esta al voltant es millorable, si totes les parts volen

      Eliminar
    7. Pero si Oscar fa temps que no entrena a eixos jugadors com pot ser que tambe siga culpable de aixo? Home, a Oscar li pots responsabilitzar de moltes cosses, pero en els seus equips no en els equips d´altres entrenadors.

      Eliminar
  7. Entrenadores que no estan a su nivel???, esta Xavi Pascual al nivel de Navarro??, pero Navarro curra; esta Pablo Laso a nivel de Rudy??? pero Rudy curra, esta si es buena ahora la culpa es de los entrenadores que han tenido, (serán los de la grada), porque desde cadete de segundo año solo han tenido dos entrenadores, pero por miedo a enfrentarse a ellos y ponerles en su sitio tanto el entrenador como el Club estan ahora mismo como estan (como la xata y pasando de todo).
    No defiendo a Oscar, pero recordar que cuando quiso ponerles al sitio, se forzó el hecho de que dejara ese equipo, los "otros entrenadores" decidieron que no era bueno para los niños....
    En cuanto al Junior otra generación perdida solo eso.....

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Se que Oscar no ha sigut el seu entrenador estos anys, però ho va ser en el passat i no se sap perquè va deixar de ser-ho, deixant els jugadors en mans d'entrenadors que no han demostrat estos anys estar preparats per a portar a jugadors de tant talent i compromís i és ací on radica la seua responsabilitat. Si hagueren seguit amb Oscar 5 o 6 d'eixos jugadors estarien jugant en el A i hui alguns ja no estan jugant i els que queden ho fan en el B. Així que em reafirme en el que ja he dit, part de culpa la té ell per haver deixat d'entrenar-los.

      Eliminar
    2. Eso es algo que ni tu ni nadie puede afirmar. Cuantos de los que eran juniors de 2º año el año que los actuales senior B eran cadetes, juegan aún?
      Oscar dejó de entrenar a ese grupo por el hartazgo con "la grada de entrenadores", muchos de los cuales continuais metiendo zizaña aquí.
      Y no sólo eso algunos jugadores se lo dejaron porque los padres no soportaban que estos "entrenadores de grada" estuvieran continuamente censurando a sus hijos, olvidando que eran cadetes en edad de formación.

      Eliminar
  8. Molt accertat el comentari d'Oscar. Hi ha que tindre paciencia amb el Junior. Recordeu els bons aficionats que fa dos anys el Junior va començar igual i va acabar quedant quart en lliga i guanyant la Copa. I com bé diu Oscar la prioritat en estos dos equis és la formació, i que puguen aplegar al Senior A.
    Lo de la davallada física....¿? van acabar el partit corrent i presionant més que el contrari....eixe no és el problema.
    En quant a mancances tàctiques....tot és millorable...hi hauria que parlar amb Phil Jackson.
    En quant al B. No sé d'on s'ha tret algú que només ne van dos a entrenar? El qui ho diu, o no sap contar o no ha vist cap entrenament....

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Dimart i Dijous 2 com a maxim 3, si vols et dic noms pero no val la pena.....

      Eliminar
    2. I d'eixos dos o tres ningu pot dubtar del seu compromis amb el club. de fet algun ja ha jugat en el A. Si ara no ho fan serà perque l'entrenador ara no ho cosidera oportu, lo normal sera que entren poc a poc

      Eliminar
  9. El júnior de fa 2 anys queda quart però van estar per davall del seu nivell. Van guanyar la Copa Federació perquè van apuntar a l'equip on guanyarien segur en compte de fer-ho en la categoria que per nivell els corresponia, però això hui ja no importa. Eixos jugadors si hagueren treballat com degueren hui estarien en el A. Ningú dubta del seu compromís, es posa en dubte si han treballat al màxim de les seues possibilitats i si no ho han fet qui són els responsables. Jo crec que Oscar és màxim responsable (per no continuar amb ells) junt amb els seus entrenadors per no posar els mitjans. I els jugadors també tenen la seua quota de responsabilitat que ningu els lleva.

    ResponderEliminar
  10. Y porque no se echa la culpa a la Directiva del CB Oliva?
    Para que está la directiva y cuales son las funciones en concreto a estos temas.
    Con respecto a todos estos temas que comentamos todos a la ligera, que opina la Directiva del CB Oliva?
    Tan mal lo están haciendo todos los entrenadores del club?
    Alguno sabe el porque, de NO continuar entrenando Oscar a ese grupo de chavales que tienen tanta proyección y no la están aprovechando. Es por culpa de Oscar, de los jugadores, de los padres o de la Directiva.
    Son muchas preguntas que habría que contestarlas y que nadie las comenta cara a la galería.
    Pienso honradamente que la Directiva debería de hacer un comunicado a todos estos temas y preguntas que todo aficionado al CB Oliva nos hacemos y saber algunos pormenores de estos casos en concreto. Gracias a todos por perder un instante leyendo este pequeño comentario. Un aficionado del CB OLIVA

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No soy dela directiva, y aunque creo que a los anominos no deben de contestar, si es cierto que algo pasó (o eso creemos), se apartó a su entrenador de los chicos y asi paso todo lo que pasó y ahora se esta sufriendo los daños colaterales.

      Eliminar
  11. Hauria el senyor President i la seva directiva contestar totes estàs preguntes que es fan per part dels anònims anteriors?
    Jo crec que si i que també expliquin com es fan les designacions dels respectius entrenadors i els seus corresponents equips, perquè tots sàpiguen al seu torn els criteris i motius. Així es podrà saber qui o vols són els culpables d'aquestes designacions.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Habria que preguntarse porque se toman una serie de decisiones, designaciones, o compromisos sin contar con el entrenador o entrenadores de turno si ellos son los que estan día a día con los jugadores....El club nunca ha querido tener ningún tipo de problemas y defiende lo indefendible y no apoya bien lo que debería apoyar..... eso pienso...... (aficcionado que desde la grada ve cosas que no le gustan), no quiero darme a conocer.

      Eliminar
  12. La directiva no contesta, ni contestará a Anonims. Qui vullga alguna explicació, si de veres té alguna cosa que veure amb el CB Oliva, sap perfectament com i a qui ha d'adreçar-se, i en qualsevol cas, amb tots els respectes a qui utilitza este mitjà de comunicació i debat, este no es el foro on es poden donar explicacions, ni resoldre cap tipus de situació.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bon criteri el teu Frank, amb deixest ........ el aficionat deu de saber el que passa, aixo es el que crec

      Eliminar
  13. Ni açi ni en Canal 9, quin espirit democratic i d'informacio mes gran tens. Jo pense que Oscar es responsable de moltes cosses pero ara crec que no sols ell i que la directiva esta molt lluny de la aficio.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Trobe que el CB Oliva no té res a vore amb Canal 9...No sé qué es el que pretens dir. Jo el que dic i mantinc es que es molt fàcil tirar pedres a tots amagat darrere el anonimat. És molt senzill fer mal, i en eixe joc crec que la directiva no deu entrar. I m'atrevisc a dir que el qui reialment es considera seguidor del Bàsquet Oliva tampoc. I això és tot. Qui vullga parlar amb mi sap on trobarme...quasi tots els dies al pabelló...

      Eliminar