miércoles, 23 de febrero de 2011

Entrevistas: 8- Enric Lleches Codina


Comença la jugada, tenim baló, traiem de fons i ens disposem a pujar el baló cap a la cistella contrària, d'esta jugada depén el partit:

1) Nom complet i any de naixement.

Enric Lleches Codina (01/13/1995)


2) Per què te vas apuntar a jugar a bàsquet?

Perque a l'escola tenia dos companys que portaven un any jugant i en acabar les classes hem quedava en ells a jugar i m'ho passava molt bé i com que sempre estaven parlant dels seus partits i resultats, vaig voler provar i hem va agradar.

3) Quin és el teu primer record en el C.B. Oliva?

Entrar en les pistes del pavelló cobert i preguntar a Oscar on havia d'anar, fins que vaig veure a Àngel i me'n vaig anar on estava ell a tirar a cistella.

4) En quina posició jugaves i que número portaves?

Com que de menuts encara no teniem clara la nostra posició, no ho se, pero sempre he jugat d'aler i alguna vegada d'escolta; el primer número crec que va ser l'11.

5) El teu millor record en la teua etapa de jugador?"

En un torneig a Gandia, un partit fron al Castelló (Els amics del basquet) als qui guanyarem d'un punt en els últims segons del partit.

6) Y el pitjor?

Haver de perdre cada vegada que ens enfrontavem contra el "Pamesa".

7) El millor jugador amb què hages jugat?

Cada un feia las seua faena molt be, encara que recorde molt bé quan Nicolau tenia la pilota, podia fer el que volia amb ella, era molt bo encara que de vegades un poc gos a l'hora de defendre.

8) El company amb què millor t'emportaves?

Podria dir que Joan Escrivà, però amb Ferran, Àngel, Thomas també em portava molt bé.

9) Qui ha sigut per a tu la persona més influent en el bàsquet?

Paco LLeches, com que és cosi del meu pare, volia que jo jugara a basquet per a que ell m'entrenara, pero en aquell moment no recorde bé perque, no vaig voler, però quan vaig començar a jugar a basquet les vespardes a l'escola hem va agradar molt.

Ja han transcorregut els primers instants de la jugada, veurem si l'elaborem i aconseguim una bona posició de tir a cistella.

10) Qui va ser el teu referent?

¿?

11) Amb que equip rival et motivaves més?

Com més dificil fora el rival millor, ja que sempre he pensat que son els moments on uno pot demostrar el que sap.

12) El teu millor partit?

Un partit a Oliva front el Xabia.

13) Y el pitjor?

Front al Vila-Joiosa.

14) Alguna anècdota que recordes.

En els tornejos a Gandia, en acabar de dinar sempre anavem a jugar a futbol a un camp que hi havia darrere al costat del riu i moltes vegades vam haver de baixar baix a per la pilota.

15) Un ídol en el básquet.

Mai he tingut un ídol encara que si que m'agradava la manera de jugar d'alguns jugadors.

16) Quins van ser els teus entrenadors? Què t'aporta cada un d'ells?

Juan Carlos: el meu primer entrenador, qui em va ensenyar les primeres tècniques del basquet.

David: va ser entrenador del equip on jo jugava durant poc de temps, per això no tinc massa records d'ell, anys despres ens enfrontarem al seu equip de Dènia.

Oscar Roca: amb qui més temps he estat i el meu últim entrenador. Em va aportar iniciativa, cada vegada més ganes de jugar i de voler fer-ho millor.

17) Podries donar algun consell a les noves generacions?

En el basquet a part de passar't-ho molt bé fas molts amics.

Si apliques esforç amb moltes ganes de jugar tindras una gran recompença i un partit perdut mai t'ha de fer baixar els ànims, al contrari, et fara reflexionar sobre el que has fet mal i no et tornarà a passar.

18) Per què vas deixar de jugar?

Els entrenaments començaven a pareixerme un poc avorrits i encara que el basquet hem segueix agradant, allò va fer que les ganes del principi no fòren les mateixes, a part tenia pensat fer altres coses.

19) A que et dediques ara?

Respecte l'esport vaig a còrrer a la platja moltes vegades, no des del Clotal fins a Dènia com Oscar, pero si que m'agrada i més ara que veus a poca gent, també vaig al gimnàs.

El temps que abans ocupava per les vesprades amb el basquet ara l'utilitze apart de per practicar esport, estudie 2 idiomes més a l'escola d'idiomes de Gandia

20) Quins projectes tens per al futur?

Referent als estudis m'agradaria estudiar Telecomunicacions.

21) Altres aficions.

Qualsevol esport m'agrada, els que més des de sempre tot el que estuga relacionat amb la mar i la neu (la vela, el kitesurf, l'esqui..), m'agrada molt la música, viatgar, els amics.

Entrem en els últims segons de la possessió, hem mogut bé el baló i només ens falta fer arribar el baló a la jugadora millor col•locada per a ficar cistella.

22) Queden 3 segons de possessió, perdem de 2, demanes el baló per a jugar-te el triple o es la passes al company que esta assoles en el cantó per a tirar?

Si la meua posició és la millor si, encara que si hi ha un jugador que esta millor posicionat i el seu tir es millor, la passaria.

23) Què t'ha quedat, com a persona, de la teua etapa en el club? Quins valors creus que deu de transmetre un club esportiu?

El companyerisme sobretot, pense que es el que més transmet un equip o club i les ganes d'esforçarce al màxim en tots els aspectes.

24) Alguna cosa que vullgues dir o que hages volgut dir en algun moment i que no ho vas dir per una o altra raó?

Si vaig deixar de jugar a basquet és per les raons que he dit abans i ara per ara no crec que torne a jugar.

Final de possessió i final de partit,.. s'aconseguix la cistella i la victòria

2 comentarios:

  1. este era dels cadets bons? jo li recomane que torne a jugar ara, que de segur que despres s´arrepenteix, ni ha temps per a tot

    ResponderEliminar
  2. aixo de k tu el tires un triple al final del partit es mentira no?? jaja

    ResponderEliminar