sábado, 19 de febrero de 2011

Entrevistas: 5- Jordi Benimeli Alemany

Un jugador de equipo, comprometido y con las ideas claras,.. un jugador de esos que hace equipo por su forma de ser y de comportarse tanto dentro como fuera de la pista,..

Comença la jugada, tenim baló, traiem de fons i ens disposem a pujar el baló cap a la cistella contrària, d'esta jugada depén el partit:

1) Nom complet i any de naixement.

Jordi Benimeli Alemany, 1992

2) Per què te vas apuntar a jugar a bàsquet?

Em vaig apuntar a l'escola d'estiu i em va agradar i vaig continuar

3) Quin és el teu primer record en el C.B. Oliva?

Practicar la defensa en Juan Carlos

4) En quina posició jugaves i que número portaves?

He jugat d'aler i d'escolta, i e portat el 6 un any, el 15 un altre any i la resta d'anys el 8.

5) El teu millor record en la teua etapa de jugador?

El meu primer triple

6) Y el pitjor?

Les continues lesions que he tingut a la ròtula

7) El millor jugador amb què hages jugat?

Bona pregunta, estic entre Antoni i Bellón, cadascun en la seua posició

8) El company amb què millor t'emportaves?

Crec que Robert i Andres

9) Qui ha sigut per a tu la persona més influent en el bàsquet?

Tot el meu equip, que feen que jugar fora mes divertit

Ja han transcorregut els primers instants de la jugada, veurem si l'elaborem i aconseguim una bona posició de tir a cistella.

10) Qui va ser el teu referent?

Cap, anava a la meua bola

11) Amb quin equip rival et motivaves més?

Contra Gandia sempre hem tingut rivalitat, però en les últimes temporades Benidorm

12) El teu millor partit?

No recorde, però de l'ultima temporada que he jugat contra Alcoi, que vaig fer prou punts

13) Y el pitjor?

Ni idea

14) Alguna anècdota que recordes.

A Oscar rebentant les moxilles...jajajajaja

15) Un ídol en el básquet.

Kobe Bryant

16) Quins van ser els teus entrenadors? Què t'aporta cada un d'ells?

He estat en Juan Carlos, en Paco (poc de temps) i en Óscar. Juan Carlos el vaig tindre el meu primer any, per tant el que em va aportar va ser aprendre el deport i les seues tecniques bàsiques, a més de practicar molt la posició defensiva...jajaja I de Paco i Óscar m'han aportat tot el que he aprés, ja que sempre he tingut com a entrenador a Óscar i mai m'he queixat.

17) Podries donar algun consell a les noves generacions?

Que intenten sempre divertir-se jugant i que mai ho facen per obligació, perquè no ho disfrutaran

18) Per què vas deixar de jugar?

Primer m'ho vaig deixar un any per a descansar i prendrem un any sabàtic i després m'ho vaig tornar a deixar per estudiar a València

19) A que et dediques ara?

A estudiar

20) Quins projectes tens per al futur?

Preferixc no saber-ho

21) Altres aficions.

L'snowboard, el kitesurf i anar al xiringuito

Entrem en els últims segons de la possessió, hem mogut bé el baló i només ens falta fer arribar el baló a la jugadora millor col•locada per a ficar canastra

22) Queden 3 segons de possessió, perdem de 2, demanes el baló per a jugar-te el triple o es la passes al company que esta assoles en el cantó per a tirar?

Depen de qui siga el company, tots no saben tirar del cantó, si no em fie massa d'ell me la xusque jo

23) Què t'ha quedat, com a persona, de la teua etapa en el club? Quins valors creus que deu de transmetre un club esportiu?

Com a persona que he conegut a molta gent i que han sigut amics meus sempre, especialment els primers anys. I valors que ha de transmetre, l'amistat crec jo.

24) Alguna cosa que vullgues dir o que hages volgut dir en algun moment i que no ho vas dir per una o altra raó?

Antoni xupló!! jajajajajajajaj

Final de possessió i final de partir,.. s´aconseguix la cistella i la victoria.

Espero que todo te vaya bien Jordi,.. y a ver si nos encontramos un dia por el Chiringuito,.. jajaja,.. suerte en todo fenomeno.

1 comentario:

  1. Que voleu de Jordi?? la entrevista, autèntica, com es ell. Un element que pareix que no es pren res en serio i per contra, es un tio d'alló més responsable. Ah, Jordi, aixó de Toni xupló ho hem pensat i fins i tot ho hem dit tots desde la grada, sempre, jajaja. I de portar-te millor amb Andés i amb Robert?? el·lemental: son de categoria! Cuida't màquina

    ResponderEliminar