sábado, 26 de febrero de 2011

Entrevistas: 10- Diego Mestre Fernández

Un base con mucha proyección,.. pequeñito pero muy rápido,.. con muy buena actitud defensiva y con las ideas claras,.. su etapa de jugador se vio truncada cuando apenas habia comenzado por problemas en la rodilla,..

Comença la jugada, tenim baló, traiem de fons i ens disposem a pujar el baló cap a la cistella contrària, d'esta jugada depén el partit:

1) Nom complet i any de naixement.
Diego Mestre Fernández.1987


2) Per què te vas apuntar a jugar a bàsquet?
La majoria de gent de la meva clase de l'Hort de Palau ens apuntarem,supose que no erem massa futboleros i als meus pares els degue pareixer un bon esport per practicar.
3) Quin és el teu primer record en el C.B. Oliva?
Quan ens donaren el nostre primer equipatge.Publicitat de La Fona.

4) En quina posició jugaves i que número portaves?
De base i moltes vegades de alero. Quasi sempre portava el 5.

5) El teu millor record en la teua etapa de jugador?
Cada vegada que guanyavem un partit. Ens sentiem els reis del món. Després Miralles o Oscar ens baixaven els fums rapidament.

6) Y el pitjor?
Tindre que deixar el equip per problemes de cartílag al genoll. A dia de hui encara em fan enveja els meus companys que continuaven anant anys després. I també el partit amistos en Tarragona. Peazo cabreo pillarem tots.Molt injust.Ho tinc grabat a foc.
7) El millor jugador amb què hages jugat?
Carles Oltra, sens dubte.
8) El company amb què millor t'emportaves?
Tots erem una bona pinya.

9) Qui ha sigut per a tu la persona més influent en el bàsquet?
Els més majors. Manel, Salva, Rafa... I també els entrenadors:Juanito, Oscar i Miralles.

Ja han transcorregut els primers instants de la jugada, veurem si l'elaborem i aconseguim una bona posició de tir a cistella.

10) Qui va ser el teu referent?
Volia ser tan bon base com Carles Oltra.

11) Amb que equip rival et motivaves més?
Tots els de la meva quinta direm el mateix: TAVERNES

12) El teu millor partit?
No recorde contra qui. Vaig fer de base titular. Prou asistencies i una jugada en solitari de camp a camp que vaig acabar en canasta. No ho vaig tornar a fer.Je je.

13) Y el pitjor?
En Gandia m'insultaven i em deien pitufin.Un partit ho vaig pasar mal.

14) Alguna anècdota que recordes.
Miralles cantant Melancolia de Camilo Sexto en els autobusos.

15) Un ídol en el básquet.
Jordan i mes proper Carles.

16) Quins van ser els teus entrenadors? Què t'aporta cada un d'ells?
Andres,Juanito, Miralles i Oscar. Andres era molt menut i no recorde res. Juanito m'aporta la base per a ser jugador, Miralles la motivació i Oscar la técnica.

17) Podries donar algun consell a les noves generacions?
Cuideu-se els genolls i feu familia dins l'equip.Mola vore que al llarg del temps tots tenim una gran amistat.

18) Per què vas deixar de jugar?
Problemes al genoll i incompatibilitat amb la música.

19) A que et dediques ara?
Finalitze els meus estudis de Belles Arts a Valencia i toque el violí a diferents orquestes i grups.

20) Quins projectes tens per al futur?
No future.

21) Altres aficions.
La vela lleugera, pero sobretot tocar i fer música.

Entrem en els últims segons de la possessió, hem mogut bé el baló i només ens falta fer arribar el baló a la jugadora millor col•locada per a ficar canastra

22) Queden 3 segons de possessió, perdem de 2, demanes el baló per a jugar-te el triple o es la passes al company que esta assoles en el cantó per a tirar?
Mai em jugaria un triple, em desmarque i la passe.

23) Què t'ha quedat, com a persona, de la teua etapa en el club? Quins valors creus que deu de transmetre un club esportiu?
El jugar en equip i saber comprenetarse. Son el que m'ha quedat com a persona i el que deu transmetre el club.

24) Alguna cosa que vullgues dir o que hages volgut dir en algun moment i que no ho vas dir per una o altra raó?
Moltes gracies.

Final de possessió i final de partit,.. s'aconseguix la cistella i la victòria


Gracias Diego,.. formaste parte de una buena generacion de jugadores y sobre todo de personas,.. que te vaya todo bien,.. un abrazo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario