martes, 29 de marzo de 2011

Entrevistas: 26- Vicent Morell Monzó


..


Un escolta con una gran velocidad,.. un jugador que presionaba todo el campo de forma muy efectiva,.. que luchaba cada balón,.. fue superando todas las barreras hasta convertirse en un jugador importante en los equipos en los que estuvo,.. llego incluso a jugar en el senior "A",.. él es Vicent Morell Monzó.


Comença la jugada, tenim baló, traiem de fons i ens disposem a pujar el baló cap a la cistella contrària, d'esta jugada depén el partit:


1) Nom complet i any de naixement. Vicent Morell Monzó. 1987


2) Per què te vas apuntar a jugar a bàsquet? Pels amics i companyers de clase. I perquè es vivía un ambient més bo que en el futbol.


3) Quin és el teu primer record en el C.B. Oliva? Calbot de Miralles, Juanito ensenyant-me a fer entrades i Ferran fent Star-Treck.


4) En quina posició jugaves i que número portaves? Degut a la meva altura, posicions exteriors. Base i sobretot escolta.


5) El teu millor record en la teua etapa de jugador? La il.lusió que em feia jugar un partit. De més xicotet em posava nerviós, com si haguera quedat en una chica!


6) Y el pitjor? Les lesions…els meus dits i turmells m’han jugat males passades.


7) El millor jugador amb què hages jugat? Carles Oltra Cots. Era el millor en totes les posicions del camp.


8) El company amb què millor t'emportaves? Doncs, pot ser que en els de la meva talla (Migue, Gerard) però en general molt bé en tots


9) Qui ha sigut per a tu la persona més influent en el bàsquet? Crec que Óscar, ens va pillar en l’edat del pavo i ens va saber guiar. Ja han transcorregut els primers instants de la jugada, veurem si l'elaborem i aconseguim una bona posició de tir a cistella. 1


0) Qui va ser el teu referent? ...


11) Amb que equip rival et motivaves més? Definitivament Tavernes. Tenien el nostre nivel, arbritages “caseros”, Cañamás (un jugador d’ells)…


12) El teu millor partit? L’últim que vaig jugar en la categoría Juniors. Vaig jugar amb molta confiança i m’entrava tot.


13) Y el pitjor? Un partit que vam jugar en Torrevieja (2h i mitja) i no vaig jugar ni un segonet. Un altre que vam jugar en Alzira (crec) que anava en molta confiança i en la primera jugada em trenque un dit…


14) Alguna anècdota que recordes. Moltes. Fer-li una bomba a Perfecto, En Gandia, en Benjamins, botar en una “lucha” evidentment en gent més alta que jo i la posterior bronca,gg. La radio del cotxe de Miralles


15) Un ídol en el básquet. Berni Álvarez.


16) Quins van ser els teus entrenadors? Què t'aporta cada un d'ells? Juanito Campos i Ferran , ho senc, però no me’n recordé… Salvador Miralles que sabia de Basquet i ens va donar els conceptes bàsics. Oscar ens va ensenyar a disfrutar del Bàsquet. Paco LLeches tranquilitat. L’altre Paco les ganes de fer-ho bé. David González la técnica de les meves posicions.


17) Podries donar algun consell a les noves generacions? Encara que físicament no sigau un portent, no passa absolutament res, segur que teniu alguna qualitat que vos fa especial i diferents als altres.


18) Per què vas deixar de jugar? Obligacions acadèmiques, el físic, i la música…crec que massa coses per només estar el cap de semana en Oliva. Moltes vegades somie en tornar algún dia a jugar en l’equipo B o C o en el que siga.


19) A que et dediques ara? Acabar d’estudiar la carrera.


20) Quins projectes tens per al futur? Vull anar al extranger un parell d’anys a treballar per poder coneixer altres cultures i agafar experiència professional.


21) Altres aficions. La música (saxofó), i practicar qualsevol tipus d’esport. Entrem en els últims segons de la possessió, hem mogut bé el baló i només ens falta fer arribar el baló a la jugadora millor col•locada per a ficar canastra


22) Queden 3 segons de possessió, perdem de 2, demanes el baló per a jugar-te el triple o es la passes al company que esta assoles en el cantó per a tirar? Tiré si estic en confiança en ixe partit.


23) Què t'ha quedat, com a persona, de la teua etapa en el club? Quins valors creus que deu de transmetre un club esportiu? Superar les dificultats que es posen pel mig (que ne’m tingut)


24) Alguna cosa que vullgues dir o que hages volgut dir en algun moment i que no ho vas dir per una o altra raó? Gràcies per fer disfrutar d’un esport fantàstic.

Cistella i victoria final,.. Bueno Vicent espero que te vaya todo muy bien,.. ya nos vemos figura,..

No hay comentarios:

Publicar un comentario