viernes, 25 de marzo de 2011

Entrevistas: 24- Jaume Cardona

Un jugador con muy buenas condiciones físicas,.. le faltaba mentalidad ganadora,.. pero era talentoso y elegante,.. aunque siempre le falto esa agresividad que tanto nos gusta ver a los entrenadores,..

Comença la jugada, tenim baló, traiem de fons i ens disposem a pujar el baló cap a la cistella contrària, d'esta jugada depén el partit:


1) Nom complet i any de naixement.
Jaume Cardona Gilabert, 07-07-1993

2) Per què te vas apuntar a jugar a bàsquet?
Hi havia uns quants companys en l'Hort de Palau que volien apuntar-se, i jo també vaig voler apuntar-me.

3) Quin és el teu primer record en el C.B. Oliva?
A Juan Carlos en els nostres primers entrenes diguent-nos que si pintarem el baló amb un rotulador, quan el botarem no ens deuriem embrutar el palmell de la mà.

4) En quina posició jugaves i que número portaves?
Doncs crec que he arribat a jugar de tot, però del que més he jugat sempre ha sigut d'aler, i llevat de dos anys, sempre he dut el 10.

5) El teu millor record en la teua etapa de jugador?"
Crec que hi han massa per a triar-ne tan sols un.

6) Y el pitjor?
La lesió que em va tindre apartat quasi tota una temporada.
7) El millor jugador amb què hages jugat?
Rubén Bellón

8) El company amb què millor t'emportaves?
Amb Albert Parra i Manel, tot i que amb Manel he jugat poc temps.
9) Qui ha sigut per a tu la persona més influent en el bàsquet?
Tant Juan Carlos com Toni Bohigues van influir molt en mí quan els he tingut com entrenadors.

Ja han transcorregut els primers instants de la jugada, veurem si l'elaborem i aconseguim una bona posició de tir a cistella.

10) Qui va ser el teu referent?
No he tingut mai cap referent en particular.

11) Amb que equip rival et motivaves més?
Amb els Escolapies i el Gandía

12) El teu millor partit?
Diría que en cadet de segon any contra el Sueca.
13) Y el pitjor?
Crec que en ningun dels que vaig jugar amb el junior vaig mostrar el nivell mínim.

14) Alguna anècdota que recordes.
Apostar-me amb Juan Carlos un pastisset a que el guanyava en un concurs de tir, perdre... i estar a punt de no jugar el partit següent per no portar-li'l.
15) Un ídol en el básquet.
Tota la generació d'or del bàsquet espanyol, tot un exemple a seguir.

16) Quins van ser els teus entrenadors? Què t'aporta cada un d'ells?
Juan Carlos Lazón: El meu primer entrenador i el que més em va ensenyar, confiava molt en mí i sempre li ho agrairé. Marcos Ibañez: Un gran entrenador, ens feia passar-ho bé amb el bàsquet. Toni Bohigues: Tan sols em va entrenar un any i trobe que he discutit amb ell més que amb ningú, però agraixc moltíssim eixes discusions, ja que em varen motivar com no ho havia fet ningú abans, es un gran entrenador amb el que vaig aprendre moltes coses. Oscar Roca: Un guanyador nat i molt exigent, intenta transmitir eixa mentalitat a tots els seus jugadors.

17) Podries donar algun consell a les noves generacions?
Que disfruten del bàsquet i del fet de formar part de un equip, que per a això es va inventar el bàsquet, per a disfrutar.

18) Per què vas deixar de jugar?
La veritat és que desgraciadment ja no em veia capaç de aportar res a l'equip, i en lloc de intentar millorar, en el moment vaig decidir que el millor era deixar de jugar, una decissió molt equivocada, com me n'he adonat després.

19) A que et dediques ara?
A estudiar.

20) Quins projectes tens per al futur?
De moment aprovar el selectiu i conseguir plaça en la universitat.

21) Altres aficions.
Estar amb els amics i continuar fent esport.

Entrem en els últims segons de la possessió, hem mogut bé el baló i només ens falta fer arribar el baló a la jugadora millor col•locada per a ficar canastra

22) Queden 3 segons de possessió, perdem de 2, demanes el baló per a jugar-te el triple o es la passes al company que esta assoles en el cantó per a tirar?
Quan jugava segur que hauria tirat sense pensar-ho, ara supose que ja miraria al que està a soles... i ja veuria.

23) Què t'ha quedat, com a persona, de la teua etapa en el club? Quins valors creus que deu de transmetre un club esportiu?
Crec que he fet molts amics tots aquests anys, i aquest club m'ha ensenyat a competir i que sempre es pot fer més del que s'està fent, són els principals valors que crec que deu transmetre un club com aquest, el companyerisme, la competivitat i l'ambició.

24) Alguna cosa que vullgues dir o que hages volgut dir en algun moment i que no ho vas dir per una o altra raó?
Crec que és un bon moment per a demanar disculpes a tots aquells que formaven part de l'equip júnior l'any passat, tant als meus companys com als entrenadors Óscar i Fran, ja que els vaig deixar cobardment quan tan sols portavem mitja temporada sense donar ninguna explicació, fet del qual m'arrepentixc i m'avergonyeixc,per tant els demane disculpes a tots ells.

Final de possessió i final de partit,..

Espero que todo te vaya bien Jaume y que consigas cumplir con tus objetivos,.. suerte y animo,..

2 comentarios:

  1. Mai és tard. Si vols reprendre el bàsquet, tan sols està a les teues mans. Nosaltres estem al mateix lloc, i és una llàstima que el teu talent es desperdicie.
    A mi, particularment em va saber greu que et deixares l'equip, però sobretot per tú.

    ResponderEliminar
  2. Es una llastima que t'ho deixares, ens havera agrdat que cuntinuares i enguany haverem jugat juns xd. cuidat

    ResponderEliminar