martes, 29 de octubre de 2013

Sr. Femenino: Denia ... 73 - 59 ... C.B. Oliva

Empezamos a jugar la liga... en un campo muy complicado contra un rival de gran entidad como es el Denia, rival al que no pudimos ganar la temporada pasada en ninguno de los dos encuentros... y en esta ocasión aun lo íbamos a tener más complicado debido a las bajas de María Mascarell y Angels Ceresola y a la mala imagen que habíamos dado en los últimos partidos, donde el nivel de juego del equipo nos tenía a todas preocupadas... así que no podía llegar este encuentro en peor momento posible. 
Empezamos el partido siendo muy intensas en defensa, apretando mucho en la presión, dificultando sus ataques y saliendo rápidas a la contra... nos hacemos con el dominio en los primeros minutos... pero cuando mejor estábamos jugando las 2 faltas a Eva en el primer periodo que estaba siendo nuestra principal arma en ataque resulta ser un contratiempo importante... a partir de ahí el Denia comienza a asentarse en su juego, nosotras seguimos trabajando en nuestra linea pero el nivel de acierto ya no es el mismo que en los primeros minutos, además somos castigadas en defensa con el acierto de las rivales, que nos hacen daño por dentro y por fuera... el periodo lo acaban ganando ellas 20-17 a pesar de las buenas sensaciones que estamos mostrando... 
El 2º periodo no lo comenzamos muy bien, el rival se dispara en el marcador un poco... pero conseguimos rehacernos... aumentamos la intensidad en defensa, nos multiplicamos, recuperamos balones y salimos rápidas a la contra... volteamos el marcador... un parcial de 14-21 en este periodo nos hace irnos al descanso con ventaja en el marcador, 34-38... el equipo ha realizado un gran trabajo en esta primera parte aunque nos ha supuesto un desgaste físico enorme en las jugadoras exteriores, sobre todo de Glòria que ha jugado todos los minutos al no tener hoy recambio natural... 
Tras el descanso comenzamos el periodo bien, somos capaces de aumentar la diferencia e irnos 8 puntos arriba... pero cuando llegamos a los 45 puntos en el minuto 3 de periodo comienza una travesía en el desierto... un parcial de 17-0 nos condena... la gasolina parecía haberse acabado en nuestras jugadoras exteriores... además nuestros 2 puntales en ataque no estaban nada acertadas... una de ellas totalmente ausente en el juego... a perro flaco todo eran pulgas... todo hacia indicar que el Denia cogería velocidad de crucero y la ventaja se haría cada vez más grande con el paso de los minutos y sufriríamos una derrota muy abultada... pero las jugadoras no bajaron los brazos... seguimos trabajando en defensa, aunque tuvimos muchos problemas para defender los bloqueos directos y el juego al poste de su jugadora más importante, Paula... pero a pesar de ello tuvimos opciones de meternos nuevamente en el partido, aunque la falta de acierto en las finalizaciones y en nuestros tiros hizo imposible la hazaña... el Denia fue superior a nosotras en la segunda parte, donde se deciden los partidos y llego mucho más fresco al final del partido sabiendo gestionar cada jugada. 
No acabe descontento del partido, si del resultado, creo que podríamos haber marcado más puntos... opciones tuvimos para ello... el Denia fue mejor en el computo global del partido y mereció la victoria... aunque creo que la diferencia fue un castigo muy duro que mis jugadoras no merecían por el esfuerzo y entrega realizados... pero eso ya es pasado... esa es la linea de trabajo que debemos tener en los próximos partidos... esa y que algunas jugadoras despierten y suban su rendimiento, sobre todo las jugadoras referentes que estuvieron por debajo del rendimiento que esperamos y necesitamos de ellas.

P.D.: El arbitraje fue de lo mejorcito que hemos tenido en este inicio de temporada. Ojala todos los arbitrajes de esta temporada fueran de este nivel. 


22 comentarios:

  1. Va ser un bon partit per part dels 2 equips, el major fons d´armari local va decidir en la segona part. Partidas de la nº5 d´Oliva que va acabar esgotada i tambe molt bon rendiment de la nº6 i de Eva la 15. Per part del Denia Paula va estar imparable i va ser la jugadora clau del partit, molt be acompanyada per les companyeres que van saber buscarla en tot momento pero sense que el seu joc fora previsible. Els millors minuts de lloc van ser de les d´Oliva en el segon periode, pero el Denia va ser mes regular i al final la regularitat i constancia fa guanyar partits d´este tipus. Una llastima que no estigueren totes les jugadores dels 2 equips, en Denia tambe tenien baixes, haguerem pogut disfrutar de un millor partit encara.

    ResponderEliminar
  2. Es preocupant que jugadores com la 10 i la 16 d´Oliva no aportaren mes a l´equip en atac, on les d´Oliva les van tirar en falta sobre tot en la segona part, pero tal volta va ser més merit de les de Denia que demerit seu.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tens raò,la 10 si no m'enganye va fer 0 punts,cuant es una jugadora que es menetja en regularitat per els 10 punts aprox.I la 16 que sempre es queda rondant els 20 punts de mijana,crec que no en va fer ni 10 punts. en resum,les dos van estar molt llunt dels seus numeros. encara que la 10 tambè va estar desencertada en altres apartats del joc.

      Eliminar
  3. Pero cal saber que sols porten un any en seniors. Si ja ho guanyaren tot possiblement no estarien jugant en Oliva

    ResponderEliminar
  4. Lo que no hi ha que fer cas es a lo que diuen molts que opinen sense vorer partits. Donen per sentat que les millors del equip son les uniques que han fet algo i desmereixen a la resta com passa en altres blogs. En este partit va destacar la nº5 per damunt de totes, algo poc habitual i jugadores que mes a sovint fan grans actuacions no van estar molt encertades en cambi son elogiades per el seu joc desplegat, quin partit han vist eixos anonims? El equip no esta al nivell que va mostrar l´any passat, pero millor que el partit de Bocairent o de la presentacio en Oliva.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gloria va estar per damunt de totes, i damunt sense descansar. Olaya i Eva varen ser les altres que es van deixar la pell a la pista en més acert, i son les que es nomenen, perque realment va ser aixi. No es desmereixer a les altres. Es una realitat. De totes les maneres, el millor de tot és que l'equip va donar millors sensacions respecte als partits anteriors.. I dir que Gloria es poc habitual que destaque per damunt de totes es molt, pero molt discutible.

      Eliminar
    2. Gloria es una de les jugadores mes inteligents de la lliga, pot ser la que mes, pero de normal destaquen més jugadores com Patri, Eva, Naomi o Maria i aixo no es discutible, es una realitat, pero no es una critica a Gloria, donçs la seua misio com a base es que destaquen les seues companyeres gracies al seu joc, pero en este partit no va ser aixina i ella va ser la mes destacada per la falta d´encert de les companyes i per la seua tasca en defensa i dirección. Enhorabona a l´equip per l´esforç i a seguir millorant que queda molta temporada per davant.

      Eliminar
  5. Per als d'oliva que tenen tanta mania als de denia podrien llegir lo be que es parla del oliva a la pagina del denia i no vore coses que no son de veres

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Aficionat al basket femeni29 de octubre de 2013, 12:44

      Qui ha dit que els d´Oliva tinguen mania als de Denia? si la mania la tenim tots als d´Oliva que desde que van arribar a la categoría son el centre d´atencio de tots nosaltres. Jo crec que estem donant massa importancia a un equip que te molt de talent pero que encara no ha demostrat ser el millor. Valoren el bon partit que van fer els dos equips i que el Denia va estar mes fort durant tot el partit i que les jugadores del Oliva van ver un gran esforç i que pagaren no tindre recambi en la posicio mes important del joc, la de base. I tot lo que es comenta per els diferents blogs res te a vorer en lo que pensaran les de Oliva, Denia, Pedreguer, Xabia o qualsevol altre poble. Som tots anonims i aficionats d´un lloc i altre que tenim una opinio particular que pot no ser la mateixa que entrenadors i jugadores dels equips, que dubte molt que es paren a opinar per estos llocs.

      Eliminar
  6. Encara que el Denia va guanyar, vull felicitar a l 'Oliva per l'esforç que va fer per plantar-li cara. Teniu jugadores molt ràpides i molt valentes. La base es una crack i les numeros 15 i 6 molt decidides. Vam disfrutar molt en el partit. Felicitats, i a seguir millorant i lluitant com l'altre dia. La rivalitat, si es sana, fomenta la competivitat. Des de Denia.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. El Denia va ser just guanyador del partit. Va ser superior en segona part. Un d'Oliva que espera que a la proxima les nostres jugadores puguen guanyarvos. Sort.

      Eliminar
  7. No es deuria de criticar el rendiment de jugadores com Naomi i sobre tot a Patri,que porta un grapat d'anys açi en oliva donanto tot i tirant del carro.i això que no son d'açi.elles estàn igual o mes compromesses amb l'equip,que algunes altres que han segut i son del poble,i al hora de la veritat demostren i han demostrat menys compromis amb el equip.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Que te que vore d'on eres per a tindre un bon o mal partit? El que importa es l'equip, i de la mateixa manera que un dia ho fan millor unes, un altre les altres. No crec que tinga res que vore d'on vingues. El teu raonament no te res que vore en el basquet. Les dividixes en oliveres i no oliveres, quan estan totes al mateix barco.

      Eliminar
    2. Este raonament no te ni peus ni cap. Ningu ha criticat el seu compromis que esta fora de tot dubte, mentres que tu posses en dubte el compromis de les d'Oliva no se sap per quina rao. I si es critica el seu rendiment es perque s'espera mes de elles, lo que es pot considerar un elogi per part de l'entrenador i de les que coneixen a estes jugadores.

      Eliminar
    3. Yo cuando hago mis valoraciones no veo el lugar de procedencia de las jugadoras, TODAS son del C.B.Oliva, sin excepción. Y si tengo que hacer una critica negativa o positiva de una u otra la hago y punto. La critica realizada es por el rendimiento en el juego y no en el compromiso que ya sabemos los que pertenecemos al equipo que es enorme por parte de TODAS, como han demostrado todos estos años. Eso de que unas han demostrado menos compromiso que otras no se de donde te lo sacas. Para valorar el compromiso de cada jugadora debes conocerla y saber cosas de ellas que dudo que tengas conocimiento. Y aquí tiran todas del carro, unas con mayor protagonismo y trascendencia en el juego (cada una en base a sus cualidades técnicas y capacidades físicas) que otras pero todas con la misma responsabilidad, esfuerzo y compromiso.
      Además a mis jugadoras solo les debe importar lo que opine yo como entrenador y lo que opinen el resto de jugadoras como compañeras que son y no lo que dicen unos anónimos, así que por eso no te preocupes que ellas a estas criticas desde el anonimato lo único que les producen son risas y carcajadas, si es que las leen que muchas de ellas ni eso.

      Eliminar
    4. No manipuleu,jo he dit "mes compromesses que algunes del poble que han estàt i estàn. ""ALGUNES""no totes

      Eliminar
    5. Y yo te repito que aquí el único que manipula eres tú. Más que algunas que han estado? pues claro que si... se lo dejaron y estas siguen... pero durante la estancia que tuvieron su compromiso fue 100%... que las que están? pues no... ni más ni menos que ninguna... ¿quien eres tú para valorar el compromiso de cada una de ellas? Así que deja de valorar algo que no se cuantifica... que esto no es como los puntos, rebotes o asistencias.

      Eliminar
  8. Esta si es una cronica con sentido,dibujando lo que mas o menos ocurrio ,dejando recaditos a algunas jugadoras.
    Y no la cronica de semifinales de lliga valenciana,que me parecio una crinica ironica a deguello ,sin sentido.
    Esta cronica si es reparadora e invita a la mejoria induvidual y grupal

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I no penses que tal volta aquella cronica siga la causant de que algunes jugadores han reaccionat? Tal volta va servir per a que totes les parts es donaren conter que no anaven per bon cami i en una cronica normal tal volta no li hagueren donat l'importancia que tenia en reialitat.

      Eliminar
    2. Això no te res a vore.contra claret Patri va fer una gran segona part i va fer casi tots els punts del equip ,en canvi contra denia va estàr fluixa en atac.

      Eliminar
    3. Estas individualitzant en joc de fer una valoracio grupal. Pareix que en el colectiu han millorat i aixo es el que importa. Despres una jugadora pot tindre millor o pitjor rendiment que no son maquines.

      Eliminar
    4. Ara es fan critiques de les croniques en lloc del joc de l'equip? Alguns estem masa aborrits

      Eliminar