jueves, 17 de octubre de 2013

Senior Femenino: Derrota en semifinales Liga Valenciana contra el P.Claret

Llegábamos a las semifinales de la Liga Valenciana tras haber realizado una liguilla no muy buena... lo hacíamos como segundas de grupo y nos había tocado en el sorteo jugar contra el P. Claret, no el equipo senior que no jugaba la competición, lo hacíamos contra el equipo junior. Había llegado la hora de la verdad, aquí no valían medias tintas, ganar para pasar a la final o irte a casa... 
El primer periodo es una lucha de ambos equipos por hacerse con el control del juego, pero ninguno se hizo dueño de la situación alternando unos minutos un equipo y otros minutos el rival... hubo muchos intercambios de canastas, muchos errores de ambos equipos producidos por unas defensas muy intensas y por fallos propios de los nervios que se tienen a principio de un partido crucial... al final del periodo el marcador refleja un 19-22 a nuestro favor gracias a un buen final de periodo... la cosa parecía que marchaba por donde debía, pasado el primer periodo lo normal es que el equipo se fuera asentando y consiguiendo cerrar mejor en defensa y tener las ideas más claras en ataque para buscar nuestras ventajas, que las teníamos, y hacer valer nuestra mayor experiencia... 
Parcial del 2º periodo: ¡¡¡26-4!!! para el equipo rival, llegamos al descanso perdiendo 45-26... No hay palabras para describir lo que paso en este periodo... es cierto que se lesiono María Mascarell nada más comenzar este periodo y que estaba siendo la única que sacaba el balón de la presión del equipo rival con cierta claridad y facilidad pero no es excusa, nunca lo ha sido, este equipo siempre se ha caracterizado porque cuando una jugadora no ha estado bien aparecían las otras porque nuestra fuerza radica en el grupo y no en las individualidades de una u otra por muy buenas que estas pueden ser... 

Unas consideraciones:
1) Esto es un balón de baloncesto.


2) El Balón se coge fuerte con las 2 manos para poder controlarlo y que no se te escape.


3) Este es el color de las equipaciones de nuestro equipo, por lo tanto nuestras compañeras son las que visten este color y no otro diferente... lo lógico es pasársela a las jugadoras que vistan el mismo uniforme que una misma.


4) El objetivo es que después de pasarnos el balón encontremos una buena opción para tirar a canasta... hay que buscar el aro.

5) Cuando fallamos o cuando falla el equipo rival el tiro a canasta, se ha de ir a por el rebote con todo... y hay que ir con todo.


6) Hay que realizar ayudas defensivas a la compañera que tiene algún problema en defensa o si es desbordada hay que llegar a cubrir y evitar que encaren la canasta.


7) Lo más importante, hay que amar este juego para poder dar lo máximo de nosotras mismas... el baloncesto te da en la medida en que tú le das... si se lo damos todo nos dará lo mejor de él... si nos guardamos algo renegará de nosotras y buscará nuevos amores a los que darle lo mejor de él...


8) Para quien me diga que no me ponga así por un partido... solo decir que para mi no solo es un partido... para mi no es solo baloncesto... 

El 3º periodo lo empatamos y el 4º periodo lo ganamos de 1 punto... pero la segunda parte no se puede medir ni valorar... el partido ya se había perdido en ese segundo periodo... la segunda parte fue de relleno, fueron como se dice en el fútbol "los minutos de la basura"... lo malo es que fueron 20 minutos de la basura... 


35 comentarios:

  1. De que et queixes,teniu un equip en el que tan sols agafen rebots la 16 la 15 i algùn qu'altre que en agafa la 6,i ninguna d'elles es pivot. Les pivots son unes panfigols que els poquets qu'en agafen es els furten de les mans.A mes a mes,teniu alguna qu'altra jugadora carent del minim nivell exigible per a eixe equip,si a mes es llessiona una de les bases del equip al initci del segon quart,no se que mes li pots demanar al teu equip.i mes tenint en comte contra el equip que jugaveu.
    Ja son molts partits es que he vist al teu equip,i ja es sap massa per part de tot hom,les moltes virtuts i tambè defectes que te.per lo que sense vore el partit,i bassanme en lo que tu contes,es com si l'havera vist.
    Per tot lo dit açì i per lo que tu contes, no se de que et queixes.tens el equip que tu vols tindre,i si no en tens altre es per que tu no t'hauràs(supossadament)menetjat per fer-lo.tu millor que ningù coneix els defectes irreconduibles de eixe equip, a les hores,no se de que et queixes,tu ets el maxim responsable de la confecciò del equip,no ??. Un de la marina.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jo també puc imaginar-me el partit sense haver-lo vist, i per aixó estic convençut de que totes les consideracions a les que es referix l'entrenador no es deuen generalitzar a totes per igual. Ho tinc clarissim.

      Eliminar
    2. "ANÒNIM, et vaig a contestar de la millor manera possible, he vist molts partits de l'Oliva i en especial d'estes xiques i t'assegure que mai les he vist tan despistades com en eixe partit jugat ahir tard amb el Picken, (Jo si estava en el partit i no com tu que estaves en .....a saber on per a hui criticar sense saber) pareixien principiants d'un joc que solen dominar prou bé, i algunes vegades a la perfecció, però per al meu pareixer en el segon quart van jugar com si se'ls haguera formatat el disc dur de l'ordinador. També informar-te per si no el sàvies que en eixe segon període ho juguem sense bases, "no quedaven més en l'equipo" María "lesionada" i Gloria amb "4 personals" i al mateix temps hem de tindre sort que no ens guanyaren de més vist el que vist."
      "També per a un altre ANÒNIM que ha escrit que el Picken és un equip d'inferioritat categoria a nosaltres, li diré que l'any passat van quedar les desenes de tota Espanya. "NOSALTRES SOM MILLORS VERITAT", per favor un poc més de coneixement del que diem."

      Eliminar
    3. Al primer comentario... esto merece una respuesta... a ver si puedo en un rato publicarla como entrada...

      Eliminar
  2. lo de los minutos de la basura es de basquet, no de futbol

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. En el baloncesto no hay minutos de la basura nunca, pues perdiendo de 20 se puede remontar y siempre se busca algo por la limitación del tiempo de posesión... en futbol vas 3-0 y faltan 20 minutos y se dedican a perder tiempo los que ganan y los que pierden a ver los minutos pasar.

      Eliminar
  3. Ahir ni hi-hageren minuts de basura en ningun moment,tan sols els que jugà el oliva en el segon cuart.la resta sigè un "toma i daca"constant.

    ResponderEliminar
  4. El que pitjor va estar vas ser tu,que segons tinc entes no vas estar a la banqueta i li vas fallar al teu equip.
    Amb tu a la banqueta,de segur que lo del segon cuart no havera ocorregut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eixe parcial es inadmissible estiga o no estiga l'entrenador o qualsevol jugadora, no excusa la responsabilitat de les jugadores que ja tenen prou recorregut per impedir que aço ocorreguera.

      Eliminar
    2. Aixo depen de la combinaciò de jugadores que estiguen al cam en eixe moment.parle desde el desconeiximent exacte de lo que va ocorrer.pero els cacaus i tramussos no li poden fer front a un bon entrecot.i segons m'han dit el equip que va jugar al segon cuart era de tot menys competitiu

      Eliminar
    3. Tens tota la raò,no pots possar a tirar de un carro a dos cavalls pura sanc i tres burros i mes si tots estàn intercalats.I que no en malinterpreten,que açi hi hà gent pa tot,no vuic comparar persones amb animals.

      Eliminar
    4. No carregues en totes les culpes a les jugadores, perque l'equip el formeu tots i la part de culpa que et correspon per no haver estat a la banqueta no te la lleva ningú. Independentment de que algunes de les jugadores d'eixe equip no valguen per a competir contra equips com eixe.

      Eliminar
    5. Parleu d" Oscar com si fora Aito i desprecieu a les jugadores tratanles de burros, estic alucinat amb la visio d'algunes persones al respecte. Pareix que ni havien ganes d'esta derrota per part de molts de vosaltres. Si tan roins son les jugadores algu pot explicar perque casi guanyen l'any passat? sols per la pressencia d'Oscar? No me ho crec. Oscar com a entrenador del Gata no guanyaria cap partit.

      Eliminar
    6. Clar que no guanyaria cap partit. les jugadores del gata no li durarien ni un telediari,pegarien a fugir totes.

      Eliminar
  5. 26-4 es un parcial molt gran i que en una semifinal es sinonim de derrota segura.

    ResponderEliminar
  6. Al que diu que eixe parcial es inadmissible estiga qui estiga en joc.
    cualsevol que coneixca a eixe equip es capaç de fer un quintet que seria incapaç de guanyarli ni tansevol al gata,en tots els respetes per el gata.
    no soc del oliva pero estic segur que molts seguidors d'eixe equip pensen el mateix,encara que per raons obvies no ho diuen.

    ResponderEliminar
  7. En un barco hay patrón ,capitán y tripulación.
    ¿Si se hunde quien tiene la culpa? El capitán ,la tripulación patrón....
    Todos.......!!
    Lo primero es que tu has sido duro con tus jugadoras ,pero no contigo mismo,no estabas en el partido,tu también les has fallado .
    y ellas también te necesitan para sentir todas esas cosas maravillosas que nos da el basquet nos hace sentir,¿donde estaba tu?
    Intenta sacar algo del desastre del segundo cuarto ,algo abra y sino hay emplealo de tremendamente ejemplo de lo que no hay que hacer ,pero no ironices de la forma que lo has hecho arriba pues creo que la ironía la has utilizado a mala fe ,te has equivocado de equipo? este es senior,no es infantil.

    ResponderEliminar
  8. un equip senior que encaixa un parcial de 26-4 contra un equip junior inexpert, tal volta la ironia siga millor que l'altra opcio, perque no hi ha explicacio possible. Voleu dir que un barco sense capita se inunda aixina com aixina, donçs quina decepcio. Jo crec que va ser un mal partit i prou i que en el futur reaccionaran, no dramatizeu tant que soles es un partit de principi de temporada.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tens raò joan,pero açi el primer que ha dramatitzat es l'entrenador fent els comentaris que ha fet.crec que ho ha fet per impotencia,al no estar ell a la banqueta.

      Eliminar
    2. Un junior inexpert? ,bahh!!! l´any passat va estar al campionat d´espanya,per a opinar un pòquet de informacio.

      Eliminar
    3. Jo recorde haber llegit cronique en les que Oscar es responsabilitzaba de derrotes de partits i de finals, lo que no pot fer es responsabilitzarse de algo que no fa. Si no esta al partit per algo sera, igual que si falla alguna jugadora. La qüestio es criticar per criticar a este equip. Que si l'entrenador, que si les jugadores. Este equip podria ferli la competencia a tele cinc i els seus programes basura.

      Eliminar
    4. Esta molt lleig tirar totes les culpes a les jugadores, sabent que el que va passar al segon cuart no havera passat estant ell a la banqueta.Aixo es aixi i ell i elles ho saben.

      Eliminar
    5. ¡¡Junior inexpert!!.no tens ni Pu.... idea de lo que dius.es veu que eres un forofo palmero de oscar, si no,no s'enten la tonteria que has dit,tan sols p'el fet de defendre per defendre sense cap argument de trellat,a Oscar.

      Eliminar
    6. Ara es doneu conter de que açi en cuant algù critica a oscar eixen els "palmeros",com tu be dius,a rebatre les critiques.Ahi tens al tal joan,al kobe i al lebron,que perden el cul defensant a oscar,cada vegada que algù el critica.Deuriem de ficarlos nom,per eixemple que vos pareix;
      "Oscarjugon & trio NBA palmers".

      Eliminar
    7. un bon nom, pero te oblides de possar nom a tots eixos mequetrefes que perden el cul cada vegada que el equip te un mal resultat per a criticar a jugadores i entrenador, mes a este ultim, quin nom li possem? "anonims cobards envejosos i resentits"?

      Eliminar
    8. Joan no li dones joc, que no val la pena, nosaltres serem palmeros com diu eixe anonim, pero ja sabem lo que es ell, no cal ni ficarli nom

      Eliminar
  9. El otro dia lei en este blog que ni a ti ni a tus jugadoras os importa lo que digan en este ni en otros blogs de vosotros personas anonimas. Me parece bien. Pero, les has preguntado a tus chicas que opinan de lo que tu dices de ellas aqui? He visto muchas veces a tu equipo jugar, y he jugado contra ellas, y, es verdad que hay alguna mas flojita, pero hay algunas que se dejan la piel en la pista, y no creo que sea justo que por un mal partido o un mal cuarto tengas que decirles lo que hoy has escrito. A mi no me gustaria que la persona que me entrena me lo hiciese. Seguro que a ellas tampoco. Jugadora equipo rival

    ResponderEliminar
  10. Este equipo es UN GRAN EQUIPO! , habra mejores, jugadoras, las habrá más flojas, pero son un equipo todas una piña, Buscar mejores jugadoras? Con que fin ? El objetivo debe ser hacerlo lo mejor posible siendo las que son sin cambiar a ninguna. Buscar mejores jugadoras? Si ya la tenian, esta en Tejas.













    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Oblideusse ja de una vegada de la que esta a texas,que eixa jugadora a jugat a oliva una temporada o temporada i mitja,sen va anar i ja no a tornat a jugar açi mai mes.i recolçeu a les jugadores que son al equip desde fa anys i segueixen jugant açi.
      Aixo no vol dir que si es trova una bona pivot,i gran,es tinga que renunciar a ella.

      Eliminar
  11. El partido,excepto el segundo cuarto, fué jugado de poder a poder,con mucha intensidad a lo largo de todos los minutos que duró.y en ningún momento ninguno de los dos equipos bajó los brazos.Aunque parece que en el segundo cuarto el equipo que sacaron tenia muchas dificultades para pasar de campo.por lo que yo vi, no hubo minutos de la basura,por lo menos por parte de mi equipo,y por el suyo creo que tampoco.¡¡enhorabuéna!! a las jugadoras del oliva por el esfuérzo realizado. demostraron ser un equipo con mucho orgullo y perdieron con dignidad.tienen un gran equipo con varias muy buénas jugadoras,y algunas bastante flojitas,todo hay que decirlo.aunque veo que ya se encarga usted de decirlo,con un poco de desmesura,segun mi criterio.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. podries dirmos on possa Oscar en el seu comentari quines son les jugadores fluixetes? per a ser tan fluixetes nomes van perdre 1 periode dels 4... per lo tant es molt criticable el que va passar en eixe periode. Pero jo no vec on diu Oscar que esta i aquesta jugadores son fluixetes.

      Eliminar
  12. Jo crec que TOTES les jugadores que formen part del equip es mereixen un respecte, TOTES. Hi ha mol de entrenador solt i perdut

    ResponderEliminar
  13. Jo per molt que llig el comentari del partit que fa Oscar no vec en quin lloc es clava en les seues jugadores. Sols diu que el que passa en el segon periode no pot passar estiga qui estiga en el camp i que la lesio de una jugadora no pot provocar esta desfeta perque lo important es el conjunt per damunt de les individualitats. Que te de roin? Açi ni han moltes persones en ganes de clavar la cullera cada volta que perd l'equip. Per cert esteu tan obsesionats en criticar a Oscar que l' esteu elogiant sense adonarse, esteu dient que l' equip sense Oscar no pot guanyar? tan roins son les jugadores? tan bo es ell? O siga tot el que l'equip ha guanyat es gracies a Oscar? Estes jugadores han fet grans cosses totes juntes i continuarant fentles en el futur.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. tu eres invident,o que?.tu creus que es de rebut lo de els dibuixets i la fina ironia en el que es descriu.poc menys que les fa tontes de baba,"arriba,abajo.derecha, izquiérda"com a Epi i Blas.que poc respete per unes xiques que ho han donat i ho donen tot per ell.

      Eliminar
  14. El que passa en el segon periode es consecuencia de que ell no estiga en la banqueta. No passa res, pero al menys que no faça burla de les jugadores, especialment de les que es partixen la cara en tots els partits, ensenyanlos el que es un balo i el que es una cistella. Prou be que ho saben.Es la forma, no el fons.de dir les coses.

    ResponderEliminar