viernes, 15 de abril de 2011

Entrevistas: 34- Roger Mont Arnal


Un jugador para todo,.. igual jugaba de base que de pivot, y sobre todo de alero fuerte,.. subía balón, cogía rebotes, daba asistencias,.. de todo,.. tenía unas grandes condiciones fisicas pero por lo que más destacaba era por su inteligencia y por saber colocarse,..

Comença la jugada, tenim baló, traiem de fons i ens disposem a pujar el baló cap a la cistella contrària, d'esta jugada depén el partit:

1) Nom complet i any de naixement.

Roger Mont Arnal, 1991

2) Per què te vas apuntar a jugar a bàsquet?

Per que el meu germa tambe jugava

3) Quin és el teu primer record en el C.B. Oliva?

Entrenar a l'institut vell.

4) En quina posició jugaves i que número portaves?

Em canviaven bastant de posicio, pero principalment alero.

El numero igual, he canviat moltes vegades. Al principi no recordo quin portava, despres ja he anat alternant el 7 i el 12.

5) El teu millor record en la teua etapa de jugador?

N'han hagut molts. El millor diria que la epoca de cadet. Estavem molt compenetrats a l'equip i disfrutavem a cada partit.

6) Y el pitjor?

Un partit en que em van deixar a mi la jugada decisiva i vaig perdre la pilota. Vam perdre el partit.

7) El millor jugador amb què hages jugat?

No sabria dir-ne un.

8) El company amb què millor t'emportaves?

Tampoc sabria dir. Francesc Tomas, Vicent Antoni Lopez, Carlos Sanchis...

9) Qui ha sigut per a tu la persona més influent en el bàsquet?

Malauradament Oscar.

Ja han transcorregut els primers instants de la jugada, veurem si l'elaborem i aconseguim una bona posició de tir a cistella.

10) Qui va ser el teu referent?

En principi vaig començar seguint les pases del meu germa. Despres ja he seguit perque m'agradava.

11) Amb que equip rival et motivaves més?

Contra el tavernes.

12) El teu millor partit?

N'he dingut diversos bons, pero no sabria dir el millor. No solia destacar.

13) Y el pitjor?

El que ja he dit abans, vaig perdre la pilota decisiva.

14) Alguna anècdota que recordes.

Anecdotes mil!

15) Un ídol en el básquet.

Jordan. Es deu.

16) Quins van ser els teus entrenadors? Què t'aporta cada un d'ells?

Oscar m'aporta il·lusio per el basquet, a la vegada que el sentit de la competitivitat.

Paco Sempere diria que mes be poc. Tambe es deu a que ell era entrenador segon, sols vam fer alguns partits amb ell.

Paco Lleches m'aporta serenitat.

17) Podries donar algun consell a les noves generacions?

Que s'ho agafen amb il·lusio i ganes.

18) Per què vas deixar de jugar?

Primera que anava un poc carregat amb el conservatori i l'institut.

Segona que ja no disfrutava tant jugant. Ens feien entrenar amb el senior i mai jugavem junts la meua generacio.

19) A que et dediques ara?

Estic a Barcelona estudiant ingenieria.

20) Quins projectes tens per al futur?

Futur a mig termini acabar els estudis. Despres ja es vora.

21) Altres aficions.

La musica. Basquet i musica sempre han sigut les meues dos grans aficions.

Entrem en els últims segons de la possessió, hem mogut bé el baló i només ens falta fer arribar el baló a la jugadora millor col•locada per a ficar canastra

22) Queden 3 segons de possessió, perdem de 2, demanes el baló per a jugar-te el triple o es la passes al company que esta assoles en el cantó per a tirar?

Evident-ment passarli-la. Mai he sigut anotador.

23) Què t'ha quedat, com a persona, de la teua etapa en el club? Quins valors creus que deu de transmetre un club esportiu?

Moltes coses, a mi m'ha marcat. Sempre em considerare part del club.

Deu transmetre el companyerisme i l'esperit de superacio.

24) Alguna cosa que vullgues dir o que hages volgut dir en algun moment i que no ho vas dir per una o altra raó?

Odiava entrenar amb els seniors (quan era junior, clar).

Final de possessió i final de partit,.. s'aconseguix la cistella i la victòria.

Gracies a vosaltres per interessar-vos!

P.d: disculpes per la manca d'accents, tinc el teclat fotut.

Que te vaya bien "Champions", suerte en todo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario