miércoles, 25 de mayo de 2011

Entrevista: Vicent Planes

1) Nom complet i any de naixement.

Vicent Planes Barber 1993

2)
Per què te vas apuntar a jugar a bàsquet?
Per què vaig anar un dia a vore uns amics jugar i vaig vore molt bon ambient i em va agradar el bàsquet.


3)
Quin és el teu primer record en el C.B. Oliva?
El meu primer entrenament de benjamins que vaig fer un triple cap arrere, vaig tindre molta sort! jeje


4)
En quina posició jugaves i que número portaves?
Jugava d'aler i portava el dorsal 16


5) El teu millor record en la teua etapa de jugador?
Anar a la presentació del Pamesa


6) Y el pitjor?
Haver sigut sancionat per el club per insultar a un company, no ho tornaria a fer mai, no és d bon gust

7)
El millor jugador amb què hages jugat?
No sé, cada u tenia les seues qualitats...


8)
El company amb què millor t'emportaves?
Amb molts


9) Qui ha sigut per a tu la persona més influent en el bàsquet?
No sabria qui dir, bàsicament tots els entrenadors que he tingut, m'han aportat molt.


10) Qui va ser el teu referent?
No sé qui dir...


11) Amb que equip rival et motivaves més?
Amb l'Escolpaies

12) El teu millor partit?
Tinc dos enmarcats: un va ser contra l'Alzira que vaig fer 16 punts i l'altre va ser contra també l'Alzira i que vaig jugar amb 40 d calentura i vaig fer 6 punts!

13) Y el pitjor?
Contra el Torrent, jugaven molt brut i damunt vam tindre una baralla


14) Alguna anècdota que recordes.
Ara no em ve ninguna al cap

15) Un ídol en el básquet.
Rudy Fernández

16) Quins van ser els teus entrenadors? Què t'aporta cada un d'ells?
Van ser Miralles, Marcos, Juan Carlos, Miguel Ángel i David


17) Podries donar algun consell a les noves generacions?
Si volen aplegar a algo en el món del bàsquet que entrenen tots els dies, que respecten a tots i a no minusvalorar al rival.

18) Per què vas deixar de jugar?
Per què vaig tindre que elegir entre la música i el bàsquet, i vaig triar la música

19) A que et dediques ara?
Estic estudiant 2º Baxiller científic-tecnològic i fent 6º de EP en el Conservatori Josep Climent d'Oliva.


20) Quins projectes tens per al futur?
Intentar entrar en la UPV i fer una ingenieria.

21) Altres aficions.
El ciclisme, la música, etc.


22) Queden 3 segons de possessió, perdem de 2, demanes el baló per a jugar-te el triple o es la passes al company que esta assoles en el cantó per a tirar?
Se la passe al company

23) Què t'ha quedat, com a persona, de la teua etapa en el club? Quins valors creus que deu de transmetre un club esportiu?
Doncs, esportivitat, respecte a tots i també voler guanyar és clar.

24) Alguna cosa que vullgues dir o que hages volgut dir en algun moment i que no ho vas dir per una o altra raó?
Ninguna, que ha estat bé per a mi haver jugat a bàsquet, ha sigut una bona sensació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario