lunes, 9 de mayo de 2011

Entrevista: 5- Albert Parra Fayos


Uno de los jugadores que más ligas ha ganado en la Escuela de Basquet,.. un jugador que no siendo el mejor del equipo siempre ha sido un referente dentro de la pista,.. más que por sus condiciones técnicas por su mentalidad y forma de ser,.. un gran compañero de equipo,.. a nivel animico era esencial para el grupo,.. su sola presencia es fundamental, este mejor o peor siempre aporta en la dinámica de grupo,.. algo tanto o más importante como los números estadísticos.

1) ¿Cuál es tu 1º recuerdo en el C.B. Oliva?
Doncs no podré oblidar mai, segur, el primer o un dels primers dies com a jugador. Arribar a Desamparats, que entrenàvem allí, conèixer a Miralles i començar. Recorde que vaig passar tota l'estona botant la pilota, d'aquella manera, al voltant de mi.

2) ¿Cómo y por que comenzaste a jugar a baloncesto?
El meu germà jugava i jo anava moltes vegades a vore'l jugar, per això vaig començar.

3) ¿En que posición juegas y que número llevas? ¿Siempre ha sido igual?
Jo soc un base nato!! però el meu tamany i la meua agilitat em deixaren de pivot. Ara porte el 13 el que més m'agrada, el de la mala sort, el any que més a gust vaig jugar l'utilitzava i des de llavors que sempre m'ha agradat. També he portat el 4 i el 14, però perque sempre eren la talla més gran.

4) Tu ídolo en el baloncesto.
No cap, mai he sigut de tindre ídols.

5) Una anécdota de tu etapa como jugador.
Hi ha moltes, però no en destacaria ninguna.

6) Un momento, como jugador, que recuerdes con especial cariño.
Un partit que jugarem contra Pamesa allí molt justet, no només per el partit en si contra Pamesa, sinó perque recorde que volíem fer pressió a l'ajuntament per tindré més hores de pista. XD

7) Tu peor momento como jugador de baloncesto.
Doncs esta la tinc molt clara, crec que ara. Este últim mes i mig pesa prou, massa temps sense poder ni caminar, ja no dic córrer i jugar a basket, però espere tornar pronte ja a vore si acabem la temporada com a mínim!!

8) ¿Quién ha sido la persona más influyente en ti como jugador? ¿Por qué?
Supose que Oscar, l'he hagut d'aguantar molts anys!!! I diran el que voldran però a mi sempre m'ha agradat la seua filosofia, tal vegada els mètodes i el seu comportament no era el més correcte, segur. Però ell vol el millor per a l'equip i per als seus integrants. De totes maneres tampoc no crec que sigui la única influència.

9) ¿Quién es el mejor jugador con el que hayas jugado?
No ho se, supose que Carles Oltra d'algún entrene, però no puc oblidar un entrene que vingueren Pascual i Juanjo, joder no corrien el cabrons però des baix en dos moviments te deixaven tonto tonto i quina manera més dura de defendre!!!

10. ¿Quién es el compañero con el que mejor te hayas llevado o te llevas?
Rubén Bellón, sense dubtes. No haguera sigut el mateix sense ell, encara que amb Arnau Miró a alevins jo era el líder amb assistències I SENSE CREUAR MIG CAMP!!! xD xD

11) Un jugador que te haya sorprendido muy positivamente.
El ''Moro'', Oscar el de Rotova, jo ja el coneixia però no l'havia vist mai jugar, no sabia que ho fes!!!

12) ¿Qué jugador crees que podría haber llegado lejos y ya no juega a baloncesto?
Arnau Miró, una puta bala!! Podia haver arribat a molt.

13) ¿Te gustaría parecerte en algo a algún compañero?
A qualsevol més àgil i ràpid que jo.

14) Haz tu quinteto ideal de los jugadores con que has jugado alguna vez en este club.
Rubén Bellón, Antoni Molina, Arnau Miró, Robert Escamez i Fernando o Irene Garí.

15) ¿Cuál ha sido tu mejor partido?
No se, trobe que no vaig tindre cap partit,individual, per a recordar.

16) ¿Y el peor?
Bufffff hi ha molts, massa.

17) ¿Quién es la persona que más ha confiado en ti, tanto en los buenos momentos como en los malos?
Crec que Oscar, com ja he dit l'he tingut molts anys.

18) ¿Cuál es el rival con el que te motivas más en el campo?
Gandia i Tavernes, sempre es un partit especial.

19) La persona que más has visto trabajar por mejorar, que más horas le dedicaba (de este club).
Adrian Cea!! Crec que es el més currante, si de jugadors parlem. Però dins del club hi ha molta gent que fa moltísima feina que no es veu però és fonamental.

20) ¿Quiénes han sido tus entrenadores? ¿Qué te han aportado cada uno de ellos?
Oscar- a no perdre els nervis, ell els perdia per tu; Miralles- ell m'ensenya a botar el baló!! ; Rafa- sempre es pot guanyar, sempre!!, també Toni, Marcos i Paco Sempere, però no destacaria res en concret, tots t'ensenyaren a millorar.

21) ¿Te arrepientes de algo de lo que has hecho como jugador?
Alguna falta més lletja del necessari.

22) ¿En que aspectos debería de mejorar el CLUB a tu entender?
No se!! Pense que el Club fa molt bona feina.

23) ¿En el vestuario eres de los que se agacha a por el jabón o de los otros?
Jo soc del que pateix de pensar els companyers que te al costat i les coses tant rares que fan :S

24) ¿Qué aspiraciones tienes como jugador de este club? ¿Cuál es tu objetivo a corto y largo plazo?
Continuar jugant, sempre que puga ser. A corto plazo, recuperar-me quan antes i tornar a jugar, que estic hasta els ous!! A llarg, doncs continuar jugant mentres puga.

25) ¿Qué te ha aportado el baloncesto a tu vida? ¿Cuáles crees que deben ser los valores que debe de transmitir el baloncesto?
Amics. Solidaritat, companyerisme i respete al rival.

26) Se te ha visto ayudando a Paco Sempere en los entrenes del infantil autonómico ¿te ves como entrenador en el futuro? ¿habías pensado en ello antes?
No ho se, m'agradaria seguir provant, qui sap el dia de demà. Doncs realment no, però un dia entrenant amb Toni i Paco li vaig discutir a Toni el sistema de l’exercici (Jo estava convençut que una posició no servia per a res, que només feia més lent l’exercici, però Toni ho volia així. Encara pensa que jo tenia raó) i Paco m'ho va proposar i li vaig dir que si.

27) En el equipo junior están jugando jugadores cadetes. ¿Qué opinión tienes de ellos? ¿Qué aportan al equipo?
Trobe que son jugadors molt vàlids. Molta picardia, i ganes de guanyar.

28) Algún consejo para las nuevas generaciones.
Disfruteu dels petits moments!!

29) Otras aficiones a parte del baloncesto.
Ixir amb els colegues!!

30) ¿Qué proyectos tienes para el futuro?
Acabar batxiller, traure com a mínim un 5 en selectiu, i a la universitat.

31) La ONU recomienda comer insectos y abandonar la carne ¿Qué piensas?
Que prediquen amb l'exemple i després ja vorem.

32) Decía Napoleón que las batallas contra las mujeres son las únicas que se ganan huyendo ¿Qué piensas al respecto?
Elles sempre manen, sempre.

33) Un personaje histórico (fuera del baloncesto) al que te gustaría haber conocido. ¿Por qué?
A Jesucrist!!! Per a preguntar-li com arribar a tindre tants fans com te ell!!

34) En la mafia mandan los padrinos ¿y en un equipo de baloncesto?
En el camp en un bon equip el base, el els vestidors el capità (per això esta, no?)

35) ¿Película y libro favoritos?
Una peli?? doncs no se, no en tinc cap. Un llibre,la saga ''Memòries d'Idhun'', Laura Gallego.

36) Creciste viendo jugar a tu hermano mayor ¿Qué recuerdas de aquellos tiempos, de aquella generación en general y de tu hermano en particular?
Recorde un any que guanyaren la lliga i que Miralles el dia de l'entrega de medalles me'n donà a mi una també!! Però no recorde massa d'ells com a jugadors, després he anat coneixent-los i trobe que s'ho passaven de puta mare jugant.

37) Quedan 3 segundos de posesión, perdemos de 2 ¿pides el balón para jugarte el triple o se la pasas al compañero que esta solo en la esquina para tirar?
Depén de que estiga al racó,però segurament jo seria el que estava en l'altre camp, encara, per si acàs.

38) Esta la filosofía “jugones” de Oscar,.. esta la filosofía “currantes” de Fran Soria y Toni Boigues,.. esta la filosofía de “corre-corre, pasa-pasa, bota-bota, tira-tira” de Miralles. ¿Con cual te identificas más? ¿Por qué?
Trobe que no em porte massa bé en ninguna al 100%, millor mesclaet. Però en la que més disfrutava, sense ser cap jugón, era amb la de Oscar. Em sentia còmodo vivint de algún regal de tant en quant, un baló doblat per ahí, un rebot perdut, supose que em venia millor.

39) ¿Algún secreto inconfesable del baloncesto?
Jo vull jugar de base!!!!

40) Algo que quieras decir y dejar para la posteridad:

Trobe que ja ho he dit tot, només agrair a tots els que hagueu format part de la meua vida. XD XD

2 comentarios:

  1. En resposta a la 40: "jo també et vull Albert" ;) jajajaja

    ResponderEliminar
  2. si digueres qui ets estaria miyor,.. jajaja
    molt bo albert

    ResponderEliminar