lunes, 20 de enero de 2014

Senior Femenino: C.B. Oliva ... 82 - 51 ... C.B. Pego

Partido contra el Pego, en su campo sufrimos mucho para poder ganarlas y esta vez tocaba no fiarse y salir a tope para intentar ganar el partido desde el principio y que no se nos complicará tanto el asunto. El equipo salió con mucha intensidad pero no estaba bien administrada... la defensa individualmente era muy buena, de mucha intensidad por parte de las jugadoras en todo el campo... pero la defensa colectiva, las ayudas, los ajustes... que es lo que hace funcionar a un equipo brillaban por su ausencia... de nada sirve estar a máxima intensidad de forma individual si luego no estamos atentas al trabajo colectivo y eso es lo que nos paso en la 1ª parte... donde teníamos minutos de recuperar balones y correr, como minutos de que nos desbordaban y no llegábamos a las ayudas y permitíamos canastas muy fáciles... así no logramos nunca escaparnos en el marcador, y eso que tuvimos varias veces una ventaja de considerable... al descanso el resultado era de 34-30... el partido se nos estaba complicando y mucho. 
Tras el descanso el equipo sale a pista con mayor concentración colectiva... recibimos la primera canasta del periodo que hace que el Pego se ponga a 2 puntos (34-32) pero a partir de ahí el equipo hace un parcial de 13-0 con el que nos marchamos en el marcador en apenas 3 minutos de juego (47-32). Después de eso el partido lo pasamos a controlar con tranquilidad, durante este periodo seguimos aumentando la diferencia poco a poco hasta llegar al 63-38 (en este periodo el parcial es de 29-8)... el partido estaba sentenciado. El último periodo el equipo baja su nivel defensivo y en ataque metemos puntos por castigo, pero sin realizar un buen juego.
Muy preocupante el juego desplegado por algunas jugadoras importantes del equipo, que no estuvieron metidas en partido y que lo notamos mucho. En la segunda fase no podemos permitirnos que ninguna este mal o apagada si queremos competir de verdad con los mejores equipos de la competición.  

6 comentarios:

  1. El oliva va sobreviure tot el partit amb la aportaciò de les seues dos millors jugadores,la 5 i la 16.en el tercer quart es varen sumar 2 o 3 jugadores mes en atac,i ahì va ser hon ho varem tindre mes complicat.pero molt tindran que millorar i guanyar en regularitat,per a poder competir en la segona fase.tendrien que jugar tots els partits,i complets,per a poder competir en garanties.si ho fan,faràn bon paper.
    Teniu moltes i molt bones jugadores,un gran equip.

    ResponderEliminar
  2. Estic d'acord. Per a mi la millor va ser Gòria. Patri molt bé també, i a la segona part, cuant estaven les dos i Eva, que al pareixer es va fer una ferida al genoll que li sagnava cada vega que portava un ratet jugant, van arrollar en atac. Angels molt be en defensa, i Olaya també em va agradar, encara que va fallar canastes fàcils. A la primera part es va produir un desgavell que afortunadament van corregir després del descans. Enhorabona per passar a autonómica i fiqueu-se les piles.

    ResponderEliminar
  3. Àngels este partido en defensa no lo hizo como estamos acostumbrados a verla, a mi me sorprendió en ataque que aportó 9 puntos y consigió finalizar contrataques que solia fallar partidos atras y hizó un 2+1.
    Me sorprendió bastante en ataque.
    Sinceramente creo que ha mejorado mucho pero no debe relajarse en defensa.
    Mucho animo y a mejorar en equipo.

    ResponderEliminar
  4. Algunes jugadores importants,tenen que aportar mès, i mes sobint.De res val fer un gran partit un dia, si despres en fas dos o tres de dolents.hi hà que ser mes regulars i mes intenses al llarc de tots els partits,i no en ocassiòns i en partits puntuals.i això tambè va per algunes altres jugadores en principi menys determinants,pero tambè importants.Si el vostre entrenador no fica noms,jo tampoc vaig a fer-ho.
    Ah!!,i lo del rebot,llastimos.El rebot no sols es cossa de les dues o tres jugadores de sempre,es questiò de mentalitzarse i ajudar totes,i tots els partits.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. En el rebot es molt important la alçada de les jugadores, malgrat això,es mes important la concentraciò,saver situarse i per damunt de tot està la actitut.El pego amb una alçada igual o inferior a la nostra,ens va guanyar el rebot en les dos cistelles.anaven al rebot com a lleones.Nosaltres si eva no està en pista, no agafem un rebot ofensiu ni per equivocaciò,i lo mateix es pot dir de cuant no està Patri en el camp,que no agafem un rebot defensiu,i ve una jugadora com la base del pego,que no farà ni 1'50 d'alçada,i ens agafa rebots en atac,un darrere d'altre.Es per a ferse-ho vore.

      Eliminar
    2. Totalment d'acord,hi hàn jugadores que venen a jugar amb el muèrmo possat damunt,i no s'ho lleven en tot el partit,i altres que adoleixen de la actitud necessaria en depenent quin partit siga.això es un problema que ho tindrà que solucionar el entrenador,encara que aço va en el caracter guanyador de cada jugadora,pero si,es una llastima que aço ocorrega.

      Eliminar