martes, 20 de enero de 2015

Senior Femeni: C.B. Oliva ... 69 - 34 ... C.B. El Verger


Parciales:

1º Periodo: 7-6... el marcador lo dice todo... el experimento no salió bien.
2º Periodo: 20-9... "Existe algo mucho más escaso, fino y raro que el talento. Es el talento de reconocer a los talentosos." 
3º Periodo: 23-13... "El talento, en buena medida, es una cuestión de insistencia."
4º Periodo: 19-6... "El talento es algo bastante corriente. No escasea la inteligencia, sino la constancia".

Si queremos que todo siga igual habrá que cambiar o asimilar la evolución del grupo con el paso del tiempo... hoy no es ayer... y mañana aun esta por llegar... 

"En un mundo superior puede ser de otra manera, pero aquí abajo, vivir es cambiar y ser perfecto es haber cambiado muchas veces." (John H. Newman)






16 comentarios:

  1. Oscar,suscribo cada letra,cada palabra y cada frase de tu comentario.
    Este equipo siémpre se ha caracterizado,aparte de por su potencial deportivo,por su potencial humano(compañerismo,amistad y cariño),al tiémpo que por la asunción de roles de cada una de sus componentes.tal como dice Oscar si queremos que todo esto siga igual hay que evolucionar con los tiémpos y saber asimilar la evolución de cada individuo dentro de un mismo grupo,pero siémpre con miras a buscar lo mejor para el grupo,y si puéde ser ganando mejor.
    La grandeza de este equipo( y de su entrenador) es tal,que quién forma parte de el dificilmente opta por abandonarlo,y de esto doy fe temporada tras temporada desde que Patri es parte integrante del mismo.
    Nuéstra vida pasa por diferentes fases,etapas o ciclos,como quieran llamarle,y yo sinceramente reconozco que meses atras pensé que el ciclo de Patri en el equipo se habia terminado (por diferentes motivos que no voy a enumerar aquí),y como siémpre voy de cara,asi se lo hice saber a Oscar,pero hete aquí que quién tenia que decidir,decidió,y optó una vez más(i van.......) por quedarse en su equipo y con sus compañeras de siémpre,contra la opinión de su padre y contra sus propios intereses deportivos y economicos.Por el momento Patricia me está demostrando que yo estaba equivocado y que su decisión,en la que prevaleció la amistad,el compañerismo y el cariño por encima de otras consideraciones,era la acertada,espero que el transcurrir de los dias y meses me sigan quitando la razón.
    Patricia siémpre se ha caracterizado por su entrega absoluta en las diferentes tareas y roles que le ha encomendado su entrenador,algunas hán sido más de su agrado y conveniencia(segun sus aptitudes) otras menos,pero siémpre ha intentado cumplir con lo que se le pedia,sabiéndo que esto era lo mejor para el colectivo,y así lo seguirá haciéndo,estoy seguro.
    JESÚS GARCÍA.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pense que totes les jugadores sempre ho han donat tot per l´equip i que el seu compromis sempre ha sigut excelent encara que el rendiment en els partits no sempre siga el que esperem, pero no son maquines, son persones i a voltes les coses no es donen com voldriem.

      Eliminar
    2. I açò ara a què ve?

      Eliminar
    3. Pense que totes fan tot el que se'ls demana, encara que a vegades els coste més o menys fer-ho. Hi ha dies i dies i este partit va ser prou fluix segurament perquè ja es jugaven molt poc i pel nivell del rival van eixir molt relaxades a la pista. D'haver necessitat un marcador voluminós per a millorar en la classificació segur que l'actitud i el resultat hagueren sigut altres. No és per a tant, només és un partit

      Eliminar
    4. Molt interessant el comentari ,pero la veritat es que no trobe la relació amb el d'oscar,que encara l'entenc menys.
      La veritat es que no veig que en cap dels dos es parle del partit contra el verger,suposse que hi-haura qui ho entendrà.

      Eliminar
    5. "Todas las verdades son fáciles de entender, una vez descubiertas. El caso es descubrirlas." (Galileo Galilei)
      Con que lo entienda yo y quienes tienen que entenderlo todo perfecto. Y quien tenga alguna duda solo tiene que venir a hablar conmigo.

      Eliminar
    6. Em pareix que no haveu pillat el significat de cap del dos comentaris,ni del d'oscar ni del de jesus.de segur que els aludits si ho hauràn pillat.Jo mes o menys se de que va i per supossat que no ho vaig a dir.Este tema el tindran que solucionar l'entrenador i les seues jugadores,i segur que ho fan.
      Bon comentari jesus,ho has dit tot i sols ho entendràn els que ho tenen que entendre.


      Eliminar
    7. El fet de que et puga agradar més o menys el rol que tingues en determinats moments dins de l'equip, no lleva per a que no es puga parlar-ho, i entre tots (jugadores i entrenador) arrivar a un consens. No dubte de que totes van a intentar cumplir en el que sel's demana si es el millor per el col.lectiu, com així ho fan sempre, aixó no cal dir-ho, ni questionar-ho ni puntualitzar-ho una per una.

      Eliminar
  2. Els equips sempre evolucionen i els jugadors també. Hi ha jugadors que pugen el seu rendiment dins de l'equip i altres els rols del qual van a menys, això no significa que siguen menys importants però les seues funcions potser seran menys vistoses i valorades però que per a l'equip són fonamentals. Este equip sempre s'ha caracteritzat per eixos xicotets detalls de sacrifici individual pel bé col·lectiu i segur que ho van a continuar demostrant sempre. Esta clar que també poden sorgir diferències d'opinió entre jugadores i entrenador, però d'ací també es poden traure coses positives i ser més forts d'ara en avant i segur que jugadores i entrenador són prou intel·ligents per a fer-ho. Anim, que la temporada és molt llarga i necessitem que totes acosten el muscle com sempre han fet. Sort campiones

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pense que és l'entrenador el que ha de marcar els rols de cada jugadora de l'equip i estes han d'acceptar-ho encara que no estiguen molt convençudes d'això. A vegades s'han de fer coses que no són del nostre gust però que són beneficioses per a tot l'equip. No se de que va el tema, però si hi ha diferències d'opinió sempre es poden parlar. Pel que he vist enguany a l'equip no ho estan fent malament, jo diria que ho fan molt bé encara que sempre es pot millorar

      Eliminar
  3. Va ser un partit prou aburrit. El inici va ser molt roin, despres van millorar un poquet i van marcar la diferencia, pero en cap moment van jugar al maxim, segurament per la falta de motivacio llogica en este partit.

    ResponderEliminar
  4. El resultat del primer periode deixa ben clar que l´equip no va sortir en l´actitut adecuada. Es pot pensar que despres de l´esforç de l´ultim partit i el gran nivell que van mostrar es van deixar anar un poquet, segur que esta semana tornen a donar el maxim. Sort al partit de Pego.

    ResponderEliminar
  5. Ja que del partit no hi ha comentari esta semana, perque aço no es un comentari, puc ferte una pregunta? Recorde que en el seu moment vas criticar els procediments de cert club per a fer-se en jugadores del teu equip. Ni ha un cas de una jugadora infantil que no la deixen fitxar per un altre club a mitat de temporada si no els donen a cambi 10 balons de pell, que penses d´aixo?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No tengo noticias de ese tema y no comento sobre algo que desconozco. Habría que ver el caso y las circunstancias que lo rodean.

      Eliminar
  6. Pregunta ¿que quiere decir eso de el experimento no salio bien?

    ResponderEliminar