lunes, 11 de julio de 2011

ENTREVISTA: 53- JULIA LLOPIS MORERA


No era una jugadora destacada del equipo,.. se apunto en el 1º equipo que hicimos en edad infantil y venia nueva, nunca había competido y eso se notaba,.. era de las mayores del equipo,.. junto con Andrea y Adela hicieron un pequeño clan que ayudo a formar el equipo y aportaron algo de alegría y rebeldía en el grupo que siempre viene bien si es bien entendida,.. tenía muy buena muñeca para tirar de 5-6 metros,.. la lástima es que dudaba mucho de sus posibilidades,.. mejoro poco a poco y a pesar de no acabar siendo una jugadora imprescindible si que fue una jugadora que nos ayudo a crecer como grupo pues conecto con Irene y a partir de esa conexión todo fue más sencillo en la interrelación de las mayores con las pequeñas,.. ella es JULIA LLOPIS.
Comença la jugada, tenim baló, traiem de fons i ens disposem a pujar el baló cap a la cistella contrària, d'esta jugada depén el partit:

1) Nom complet i any de naixement.
Júlia Llopis Morera, 1992

2) Per què et vas apuntar a jugar a bàsquet?
Sempre ha sigut un esport que m'ha agradat prou, a l'escola sempre volia jugar a bàsquet a l'hora d'educació física, i a més, també s'apuntaven les meues amigues, era l'ocasió perfecta.

3) Quin és el teu primer record en el C.B. Oliva?
A part de l'escola d'estiu, la reunió que vam tindre abans del primer entrenament, pares, jugadores, i entrenadors, encara que només recorde a Óscar. No recorde exactament què és el que es va dir allí, però recorde que quan vaig arribar a casa amb els meus pares, ma mare em va dir: “ja saps qui serà el teu entrenador?” i jo li vaig dir que no ho sabia, i ella em va contestar: “sí, serà Óscar”, em vaig quedar un poc.. no sé quina paraula utilitzar.. jajajaj
4) En quina posició jugaves i quin número portaves?
Portava el número 7 i jugava de pívot, encara que m'agradava més tirar de lluny que anar a pels rebots.
5) El teu millor record en la teua etapa de jugadora?

Totes les estonetes de burrera que passàvem totes juntes és el millor record, les risses, els berenars dels aniversaris, les discussions amb Óscar.. jajaja. Però si he de triar un, crec que va ser quan em vaig tornar a incorporar després de recuperar-me del dit trencat (no recorde quina època de quin any va ser, sé que cap al final). Em trobava amb més ganes, tenia més ganes de jugar i d'intentar demostrar que no volia estar allí per estar, per a passar el temps.

6) I el pitjor?
El pitjor? No guarde cap pitjor record, simplement no eren tan bons.
7) La millor jugadora amb què hages jugat?
N'hi havia moltes, de bones jugadores a l'equip, no sabria triar-ne una, però si em feu escollir hauré de quedar-me amb Irene, és una molt bona jugadora i ha millorat moltíssim amb el temps, només hem de veure fins on ha arribat, i continua amb la mateixa humilitat de sempre, això és el millor.
8) La companya amb què millor t'emportaves?
La companya amb qui millor em portava i que no coneixia anteriorment també va ser Irene, recorde que en els partidets dels entrenaments em passava el baló a vegades per a que jugara un poc més, encara que tinguera una mala posició. Amb qui també em portava molt bé era amb Adela perquè ja ens coneixíem des de feia temps, les dos molt bones amigues i companyes de joc.

9) Qui ha sigut per a tu la persona més influent en el bàsquet? Bé, la persona més influent ha sigut sens dubte Óscar, encara que em vaig adonar un poc tard. Recorde que ell sempre ens deia que havíem d'esforçar-nos per aconseguir el màxim rendiment, que les coses costen, i que hem de treballar constantment, que res és suficient; i té raó, si li haguera fet cas des del principi probablement haguera tret més de mi mateixa.
Ja han transcorregut els primers instants de la jugada, veurem si l'elaborem i aconseguim una bona posició de tir a cistella.

10) Qui va ser el teu referent?
Supose que totes, en alguna cosa, van ser el meu referent.

11) Amb quin equip rival et motivaves més?

No recorde bé els noms dels equips contraris... però crec que era Picanya.

12) El teu millor partit?
El meu millor partit el vaig jugar quan vaig tornar després de la recuperació del dit trencat, no recorde exactament contra quin equip era, però sé que vam perdre.

13) I el pitjor?
Buufff... n'hi ha tants que no sé quin triar jajaj

14) Alguna anècdota que recordes.

Ara no se m'acut cap.

15) Un ídol en el bàsquet.
Ningú.

16) Quins van ser els teus entrenadors? Què t'aporta cada un d'ells?
Óscar va ser el meu entrenador, i d'ell m'emporte el saber que les coses s'han de treballar, si vols aconseguir alguna cosa, qualsevol, la pots aconseguir, però ha de ser a base de treball, esforç i constància, si no fas aquestes coses és que realment no vols fer-te amb el teu objectiu.

17) Podries donar algun consell a les noves generacions?
Que treballen i s'esforcen molt, però que sobretot disfruten del bàsquet.
18) Per què vas deixar de jugar?
Una sèrie de circumstàncies... començava el batxillerat, no podia jugar als partits, i sobretot, sentia que no aportava res a l'equip, així que no volia molestar.

19) A que et dediques ara? Quins projectes tens per al futur?
De moment estudiar i disfrutar la vida, i el futur ja vindrà. “Som molt joves per tenir res massa clar”, com diuen els Manel.

20) Altres aficions.
Llegir, escriure per escriure, perdre el temps quan en tinc de lliure...

Entrem en els últims segons de la possessió, hem mogut bé el baló i només ens falta fer arribar el baló a la jugadora millor col·locada per a fer cistella.

21) Des que t'ho vas deixar ha 'nascut' i 'crescut' una secció femenina. Què significa per a tu i quina opinió et mereix el llegat que heu deixat després de vosaltres?
Pareix increïble el que han aconseguit estes “donetes”, quan al principi poca gent confiava amb elles, i fins on han arribat. Són totes molt bones, i han treballat i treballen molt, és un gran equip que ha crescut amb l'esforç de cadascuna d'elles i és un equip difícil de tombar.
22) Queden 3 segons de possessió, perdem de 2, demanes el baló per a jugar-te el triple o li la passes a la companya que esta assoles en el cantó per a tirar?
Si la companya està sola al cantó, i preparada per a tirar, no ho dubtaria, li la passaria.

23) Què t'ha quedat, com a persona, de la teua etapa en el club? Quins valors creus que deu de transmetre un club esportiu?
Que aconseguir qualsevol cosa que vols, després d'haver-te esforçat, és la màxima recompensa que pot obtenir algú; que qui vol, pot, i no hi ha excuses que valguen, i que treballar paga la pena. Els esports en equip, com el bàsquet, són sobretot per a disfrutar-se amb els companys, però han de transmetre alguns valors com la constància amb el treball, la responsabilitat, el compromís, i la superació de cada dia.

24) Alguna cosa que vullgues dir o que hages volgut dir en algun moment i que no ho vas dir per una o altra raó?
Continueu així, xicones.
Final de possessió i final de partit,.. s'aconseguix la cistella i la victòria

No hay comentarios:

Publicar un comentario