jueves, 22 de mayo de 2014

Estos procederes se cargan el basquet femenino

Bueno, creía que iba a ser un final de temporada tranquilo, pero nada más lejos de la realidad… siempre hay gente con ganas de jaleo…
Pongámonos en situación. Antes que nada felicitar al Senior Femenino del Denia Basquet por su ascenso a 1ª Nacional, enhorabuena por el logro conseguido, la verdad es que no tenía ni idea que lo habían conseguido… llamarme dejado o desinteresado, pero bastante tengo yo con mi club y mis equipos para ver lo que hacen o dejan de hacer otros… pues eso, que felicidades por el ascenso que tantos años llevabais buscando.
Una vez más, y ya no se los años que lleva haciéndolo (perdí la cuenta) la entrenadora del Denia Basquet sigue intentando fichar a jugadoras del Oliva, sobre todo a una de ellas… a nuestra base María Mascarell… en el pasado la intento convencer por las redes sociales… y le dijo una y otra vez que “NO”… creo que es bastante claro, el “NO” significa lo mismo en castellano, valenciano e incluso en inglés… pues al parecer no se da por enterada y este año una vez más ha intentado ponerse en contacto con ella a espaldas de su club utilizando como intermediaria a una compañera de equipo… Cansada ya de esta obsesión la jugadora me lo comento y me dijo si podía hacer algo… así que le envié un mensaje a la entrenadora del Denia con la que tuve unas palabras…
Aquí os dejo la conversación, sin cambiar ni un punto ni una coma, después la comento:
20 de may., 22:15 – oscarjugon : Buenas noches. Soy el entrenador de Oliva. No me gusta hacer estas cosas, se que no es la primera vez que intentas convencer a una jugadora del Oliva para ir a Denia, se que siempre te han dicho que no y la verdad es que hasta hoy he pasado del tema pero tengo una jugadora que ya esta hasta el moño de que vayas preguntando su telefono a todo Dios... Maria Mascarell esta muy a gusto en Oliva y no se va a mover de aqui, asi que desiste ya que en este caso particular no tienes nada que hacer. Esas no son maneras de proceder de un club señor como es el Denia.
21 de may., 0:01 - Pati Denia : Pago la clausula de rescinsion o algo?
21 de may., 0:01 - Pati Denia : Oscar me parece chavacanillo ,solo iba a preguntar voy a jugar nacional
21 de may., 0:06 - oscarjugon: No hay clausula hay formas de proceder
21 de may., 0:02 - Pati Denia : Son seniors
21 de may., 0:06 - oscarjugon: y no es normal q vayas x la via de una tercera jugadora en lugar de por el club
21 de may., 0:06 - oscarjugon: Ademas cuantas veces te ha dicho q no en estos años?
21 de may., 0:02 - Pati Denia : Oscar eso en seniors no gunviona asi y lo sabes
21 de may., 0:07 - oscarjugon: parece q te gusta q te diga q NO
21 de may., 0:03 - Pati Denia : Yo solo iba a preguntar
21 de may., 0:07 - oscarjugon: Pues hay formas mejores de hacerlo
21 de may., 0:07 - oscarjugon: otros clubs siempre se han dirigido a mi y nunca he puesto trabas
21 de may., 0:03 - Pati Denia : Oscar no entiendo tu forma de protestar ,porque no tienes razon y ahi escribirlo abiertamiente
21 de may., 0:04 - Pati Denia : Que hago cuelgo la captura de pantalla ?
21 de may., 0:08 - oscarjugon: con esos procederes perjudicais al basquet femenino
21 de may., 0:04 - Pati Denia : Va seamos adultos
21 de may., 0:08 - oscarjugon: cuelga lo que quieras
21 de may., 0:04 - Pati Denia : Quieres que te diga de tu equipo quien se me ha ofrecido ?
21 de may., 0:08 - oscarjugon: Te lo vuelvo a repetir si quieres
21 de may., 0:04 - Pati Denia : No te interesa verdad ?
21 de may., 0:04 - Pati Denia : Quieres la captura
21 de may., 0:04 - Pati Denia : ?
21 de may., 0:09 - oscarjugon: pues si se ofrecen las coges
21 de may., 0:09 - oscarjugon: no problem
21 de may., 0:04 - Pati Denia : Me la guardare y algun dia te la paso
21 de may., 0:09 - oscarjugon: son libres de hacer lo que quieran
21 de may., 0:05 - Pati Denia : Son seniors no se te olvide y voy a jugar una liga mejor que la tuya no se donde estaba el error y te tepiro
21 de may., 0:09 - oscarjugon: pero una cosa es coger a una jugadora q se ofrece y otra ir a tocar a alguien que no quiere saber nada de ti
21 de may., 0:05 - Pati Denia : Solo iba a preguntar
21 de may., 0:10 - oscarjugon: Solo ibas a preguntar una vez mas
21 de may., 0:06 - Pati Denia : Oscar ains si eso inventas
21 de may., 0:06 - Pati Denia : Pues nada
21 de may., 0:10 - oscarjugon: que ya has preguntado muchas veces x Maria
21 de may., 0:10 - oscarjugon: desde hace años
21 de may., 0:07 - Pati Denia : Te digo las veces que me han tocado a estherin desde oliva?
21 de may., 0:07 - Pati Denia : Te he dicho yo algo?
21 de may., 0:07 - Pati Denia : Mira solo le iba a preguntar
21 de may., 0:11 - oscarjugon: Desde Oliva? Ninguna
21 de may., 0:07 - Pati Denia : Solo le iba a preguntar
21 de may., 0:12 - oscarjugon: Pq en Oliva el q decide soy yo
21 de may., 0:07 - Pati Denia : Si seguia
21 de may., 0:12 - oscarjugon: y nunca he llamado a nadie de ningun lado
21 de may., 0:08 - Pati Denia : Tu no es verdad
21 de may., 0:08 - Pati Denia : Ya tus jugadoras la aporreaban
21 de may., 0:08 - Pati Denia : A ella y a dos mas
21 de may., 0:12 - oscarjugon: q lo haga alguna jugadora o padre ni idea
21 de may., 0:08 - Pati Denia : Si es tu forma de preceder perfecto
21 de may., 0:13 - oscarjugon: pero el Oliva ni son jugadoras ni padres
21 de may., 0:13 - oscarjugon: las decisiones no corresponden a ellos
21 de may., 0:13 - oscarjugon: solo a entrenadores y directiva
21 de may., 0:13 - oscarjugon: asi que no quieras comparar
21 de may., 0:09 - Pati Denia : Bueno
21 de may., 0:14 - oscarjugon: Yo se donde estoy. Otros pensais que sois Barça o Madrid
21 de may., 0:10 - Pati Denia : Bueno
21 de may., 0:10 - Pati Denia : Ya
21 de may., 0:10 - Pati Denia : Bona nit
21 de may., 0:15 - oscarjugon: Ale bona nit.

Bueno decir que la entrenadora del Denia solo respondió tras ver 2 twetts dejados por mi en dicha red social, este era el contenido de esos twetts:
El Primero:
Domingo el coordinador del Denia Basquet demostró ser un señor y un gran deportista. La entrenadora del Sr Femenino debería tomar ejemplo
El Segundo:
Gracias a actitudes y procederes como la entrenadora del Denia Basquet el baloncesto femenino esta en decadencia en la Comunidad Valenciana.

Al parecer se sintió ofendida por ellos ¿por que? ¿Qué hay de malo en ellos? En el primero de ellos pongo como ejemplo de deportista al coordinador del Denia, un ejemplo que deberíamos tomar todos, la entrenadora del senior femenino del Denia inclusive. Y en el segundo digo una verdad como un templo, gracias a este tipo de actitudes y procederes el básquet femenino en la Comunidad Valenciana esta en decadencia desde hace años. Si tiramos la vista 15 años atrás vemos que antes habían muchos más equipos y el nivel medio de las competiciones (existía Preferente y todo) era mayor que el actual… y gracias a esos “grandes” clubs que han ido tocando aquí y allá fueron desapareciendo muchos equipos… muchas gracias por tan gran labor.
Me dice que le parece “chabacanillo” mi proceder… bueno, chabacano significa “grosero, vulgar y de mal gusto”… pues si, ciertamente no soy muy refinado… si quería ofenderme con ello pues nada… prefiero ser chabacano que hacer lo que hace ella sin lugar a dudas.
Argumenta que son seniors, eso tendría su lógica (para mi no) si cuando van a fichar a alevines, infantiles, cadetes… se pusieran en contacto con los clubs de procedencia antes que con las jugadoras, lo cual me consta de muy primera mano que no, así que menos lobos. Recordarle que la primera vez que quiso ficharla no era senior y de eso ya hace algunos años, así que ese argumento cae por su propio peso.
Me amenaza con colgar la captura de pantalla de nuestra conversación. ¿A que espera? Hazlo. No tengo ningún problema en ello, no escondo nada... y para que no se te escape nada he colgado yo la conversación entera. 
Me dice que hay una jugadora mía que se ha ofrecido. Bien ¿y? ¿Qué tiene que ver eso con lo que estamos discutiendo? Una cosa es que una jugadora mía se ofrezca a ir allí, cada una es libre de tomar el camino que mejor le convenga y si no esta a gusto aquí o quiera probar otras cosas pues esta en su pleno derecho de hacerlo, aquí no tenemos sujeta a nadie con una cadena de pinchos… pero eso es totalmente distinto a que vayas tocando a una jugadora que esta muy a gusto en Oliva, que te ha dicho en el pasado que “NO” a tus ofertas de fichar por tu equipo… si no quieres entender la diferencia de un caso y otro es tu problema.
Me dice que un día me enseñara la captura de imagen en la que una jugadora mía se ofrece a jugar en su equipo… esto me hace partirme de risa la verdad, estas actitudes son propias de niñas de 12-13 años que hacen capturas de sus conversaciones y se las van mostrando a sus amigas, amigos etc ¿en serio me lo dices? Vamos a ver, a mi no hace falta que me enseñes la captura de imagen de ninguna conversación, si una jugadora de mi equipo quiere fichar por el Denia no le voy a poner ningún impedimento y las puertas de Oliva seguirán abiertas en el futuro para ella… pero si yo fuera ella y viendo tu proceder me pensaría muy mucho si confiar en una persona que hace capturas de imagen de conversaciones privadas para ir mostrándolas por ahí como si fueran medallas olímpicas, a eso yo no lo llamaría ser chabacano… tiene otro adjetivo.
Acusa al Oliva de haber tocado a “Estherin”. Primero no se quien es “Estherin”, segundo desde Oliva no se ha tocado a nadie, ya no del Denia, de ningún otro equipo, ni una sola jugadora puede decir que yo haya ido detrás de ella. Si algunas jugadoras mías, o algún padre, o aficionado, o conocido, le han dicho de venir a Oliva ni lo se ni me interesa. Yo siempre he dicho que las puertas de Oliva están abiertas para aquellas que quieran venir a probar (así llegaron a Oliva jugadoras como Naomi, Patri, Eva y nos ayudaron a crecer como equipo), pero yo no voy a ir a tocar a una jugadora que está jugando en otro club… mi moral no me lo permite. Las jugadoras, padres, aficionados y demás pueden decir o hacer lo que quieran (he escuchado a aficionados y padres decirle a más de una rival que se vengan a jugar a Oliva, pero ¿y? yo no controlo lo que puedan decir unos y otros, yo controlo lo que digo yo y ninguna jugadora puede decir que haya ido a buscarla, ni podrá enseñar ninguna captura de imagen pidiendo que venga, ni una llamada, ni siquiera una llamada perdida). Aquí lo que cuenta es lo que hacemos los clubs y los entrenadores.  
Nos vendría bien bajar de las nubes y ver donde estamos, que ni somos el Madrid ni el Barça… y por mucho que vayáis (no tú, tu club que no es lo mismo) a jugar en Nacional y nosotras (mi club no yo) en autonómica no dejáis de ser el Denia, un club como cualquier otro… a años luz de Madrid o Barça, así que los procederes que valdrían para estos no valen para nosotros.

Reflexión: Si consigo fichar a las 12 mejores jugadoras de la competición, pero con ello desaparecen 10 equipos ¿contra quien compito? Enhorabuena a todos esos entrenadores que con los años se han ido cargando la competición femenina. 

114 comentarios:

  1. No és la primera vegada que el Dénia i la seua entrenadora procedixen d'esta manera. Ho fan amb les categories inferiors amb els equips de la contornada. Oscar em dol reconéixer-ho però en este cas tens raó, flac favor fan al bàsquet femení amb els seus procediments.

    ResponderEliminar
  2. Esta a la busca i captura de moltes jugadores, segons pareix tindrà baixes i tampoc confia molt en les seues bases, així que hi haurà molts canvis en l'equip la temporada que ve, uns de forma forçosa per diferents temes personals i altres perquè l'entrenadora pensa que no donen la talla per a jugar en Nacional i esta buscant en tots els costats. I Oliva té moltes jugadores abellidores per a qualsevol equip, així que veig lògic que vaja a buscar-les. Una altra cosa és la forma d'actuar, no és la més senyorial ni adequada.

    ResponderEliminar
  3. Ho fà d'amagat per que no te valor per fer-ho a la cara. Ella es pensa que tota la gent te que pedre el cul per anar a jugar amb ella i el seu equip perque han passat a Nacional. A lo millor no enten que hi ha altres coses que les jugadores valoren més que aixo, i no volen deixarel seu equip perque els compensa més. Que s'ho faca mirar. Ara, els procedirs del club on està son els que son. No hi ha res a fer.

    ResponderEliminar
  4. Estherin, es Ester Ubeda, de Gandia i , Oscar, crec que tú als germans si que els coneixes, o al menys a un d'ells. Te molta relació en alguna jugadora de l'Oliva, i en eixos casos dir vinete'n a jugar a l'Oliva, no es tocar a cap jugadora. De totes formes, com be diu Oscar el que te que dir-ho es ell. Si el Denia te problemas perque jugadores molt importants en l'equip l'any que ve no van a seguir jugant, es un problema que te que solucionar manera neta i esportiva.. No tot val, i molt menys si están diguenteu.

    ResponderEliminar
  5. Tinc entés que tenen gent de Dénia que l'any passat deixa de jugar per falta de buit, la poden recuperar per a formar l'equip de l'any que ve si s'ha quedat sense algunes jugadores. A més té jugadores en l'equip júnior que poden jugar. Per que ha d'anar a buscar fora tenint jugadores a Dénia?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. O estas de broma o no coneixes l'entrenadora del Dénia. Si segons el seu criteri no donen la talla no tenen lloc en l'equip, dóna igual que siguen de Dénia, això no importa, només importa guanyar sense importar la gent criada en el club durant anys. Si Oscar, tens raó, es creu que esta en el Barça o Madrid.

      Eliminar
  6. Ya era hora que alguien pusiera los puntos sobre las "i". En muchos clubs de La Marina estamos hartos del proceder del Denia en cuanto a fichar a nuestras jugadoras y desmontarnos el equipo de un año a otro, para ellos es una jugadora más pero para nuestros equipos es parte importante y a veces hay equipos que desaparecen porque no son suficientes, entre la que se llevan, la amiga que se lo deja porque ya no esta su mejor amiga y las que dicen que si se va la mejor vamos a perder todos las partidos de paliza, al final destrozas una generación entera. Y eso un año, y otro año. Así como dice Oscar hemos pasado de tener muchos equipos de chicas en la comunidad a tener muy pocos y desaparecer la categoría de preferente, a lo mejor en el futuro también desaparece la autonómica y todas son de Nacional. Los entrenadores deberían preocuparse más por formar sus jugadores que de ir a ficharlos a otro sitio. Pero esto es solo una opinión más, otros pensaran que es licito hacer lo que hacen.

    ResponderEliminar
  7. Fichajes que rompen equipos? Y xq no pensar n la oportunidad que se les da a ciertas jugadoras de mejorar y vivir nuevas experiencias? En seniors todas somos mayorcitas para saber decidir nuestro futuro y nuestras aspiraciones. Cada uno sabe y puede escoger.
    Personalmente me parece mucho más triste que desaparezcan equipos femeninos por no tener apoyo por parte de los clubs xq prefiere mil veces equipos masculinos.
    Oscar creo que estas cosas x aqui esta n de más... ves y hablalo con ella no lo cuelgues x aqui. Es mi opinión, ya cada uno a la suya.
    Desde aquí desearle al Denia buena temporada y animar a aquellas que sí quieran pertenecer a ese club, en poco lugares se trata tan bien a las chicas como en Denia.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si ja t'han dit per activa i per pasiva que no vol anar al Denia,.el que deu de fer es daixarla en pau. Segur que no eres pare de ninguna jugadora de Denia que no pot jugar perque l'han descartada en favor de fixages de fora . Has fet molt be,.Oscar. Que vagen enteranse tots de quin tipus de club es el Denia, encara que la gran majoria de clubs del voltant ja ho sabiem.

      Eliminar
  8. Oscar entrenes a seniors o alevins?Crec que ja son majoretes per apanyaseles asoles sense falta que et claves tu per mig, si vols a la proxima si algun entrenador esta interesat per una jugadora lis demanes que apart de parlat en tu li faja un justificant als papis..
    En decadencia va el basquet femeni desde que tu estas com entrenador, pero clar tu que com tens un blog eres mes xulo que ningu i lo que es vergonyos de copiar asi una conversa privada, aixo es de ser molt rastrer i tindre ganes de lio

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si la decadencia del basquet femenino es por la figura de Oscar no se entiende que quieran fichar jugadoras formadas por el, no lo ves contradictorio? Quizas el sea chulo y prepotente y todo lo que quieras, pero a él no le ha dado calabazas ninguna jugadora sino que se le ofrecen para jugar en sus equipos mientras que sus jugadoras hasta la fecha han dado calabazas de forma repetida a la super-entrenadora del super-Denia.

      Eliminar
    2. En tots els blogs es parla de la cantitat de bones jugadores que te l'Oliva, totes formades per Oscar, donçs tan roin no deu ser i per lo que tinc entes l'equip infantil que entrena tambe es de gran nivell. Jo del Denia en lloc de anar fitxant jugadores ficharia a Oscar o entrenadors de nivell que formen a les nostres jugadores per a que no tinguen que fitxar fora i deixar a les nostres fora del club arribades a certa edad o categoria.

      Eliminar
    3. Creo que esa seria una buena política de club, entrenadores que cuiden y mucho la cantera y hacer equipos competitivos con ellos/ellas, como suele hacer desde hace muchos años el Oliva, cuidar la cantera sobre todo. Estoy totalmente con lo que bien dices

      Eliminar
    4. Oscar para el Denia, si hombreeeeee
      Bueno pues enhorabuena si el infantil tiene buen nivel, a ver si consigue al año que viene llegar a campeonato de españa como hizo el Denia


      Si el Denia lo consiguio, pero claro vosotros con vuestra envidia solo alagais a oscar y tirais por el suelo al trabajo de los entrenadores del Denia, porque si realmente conociendo a Oscar pensais que el Denia necesita entrenadores como el, una de dos no teneis ni idea o comentais para que flipemos con vosotros...

      Eliminar
    5. Con cuántas jugadoras de otras canteras fue el Dénia al Campeonato de España? Yo, sin conocerlas bien, cuento a cuatro que, que cosas, ya no juegan en Dénia... venga por favor!

      Eliminar
    6. Sin estar molt posat en el tema, conte quatre jugadores de fora de Dénia (i segur que són més) que van completar l'equip per a poder anar al campionat d'Espanya. Curiosament eixes quatre ara ja no juguen a Dénia, han deixat el club, al igual que el super entrenador que les portaba... a lo millor deuria eixe club deixar de tirar-se flors una miqueta

      Eliminar
    7. Oscar també és majoret per a dir-ho...pero Oscar de Oliva no es toca

      Eliminar
  9. vamos ha ver yo creo que tampoco es tan grabe, las jugadoras del senior son llamadas por el denia, que hay de malo en ello, ellas lo cogen o lo dejan, son mayores de edad y vosotros como equipo o club no teneis ningun derecho de formacion sobre las jugadoras para ser tentadas por otros clubs, si ella esta arta de que la llame, pues que se lo diga que ya es mayorcita, tu no tienes porque ser mensajero de nadie,igual si le siguen llamando es porque ella deja una puerta aberta, no crees?es mas si yo fuera la entrenadora de denia ni me abria molestado en contestarte, pero bueno es una opinion

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. i que et pareix que eixa entrenadora tinga captures d'imatge guardaes de conversacions en una jugadora d'Oliva i que diy que li les mostrara? com descriuries eixa forma d'actuar?

      Eliminar
    2. jo crec que si per eixa picabaralla que hàn tingut els dos entrenadors,ara va l'entrenadora del denia i publica eixa conversa en la que la jugadora del oliva li s'ofereix,seria una canallada i una indignitat que li faria a la jugadora,i la deixaria als peus dels cavalls,davant del seu entrenador i les companyes.

      Eliminar
    3. donçs en la conversa ho deixa ben claret que li ho mostraria un dia, encara que no ho faça ja ha deixat clar que es pot esperar d'ella quan te la conversa guardada en captures d'imatge. Per a que se les ha guardat?

      Eliminar
    4. per que te guardaes captures d'imatge d'una conversa amb una jugadora d'Oliva? no te prou en saber-ho ella que te que guardarse probes d'eixa conversa? en quin propossit? Sabent aço trobe normal que Oscar publique la conversa antes de que l'entrenadora del Denia Pati faça captures d'imatge i les mostre per ahi a qui vullga. Aixo de guardarse captures d'imatge es propi d'adolescents.

      Eliminar
    5. Por favor, cómprate un diccionario o vuelve a la escuela, la salud de mis ojos te lo agradecerá. Gracias.

      Eliminar
    6. Si lo más fácil para que tus ojos no sufran es que no entres aquí que gente como tú sobra. Y me parece estupendo que Oscar halla reproducido la conversación de esta mujer que amenazó con mostrar y publicar capturas de imagen de esta conversación y de la que tuvo con una jugadora de Oliva, la desarmó antes de que desenfundara.

      Eliminar
  10. Jo pense que aço no es nou. Estos entrenadors que es pensen que estan en Barça, Madrid o Rivas i sols estan en un equip de poble en Nacional. Per cert quantes jugadores de Denia han deixat de jugar per ferli lloc a les de fora? unes quantes, aixina que el tractament fabulos que li donen a les chiques no es tal com es diu.

    ResponderEliminar
  11. Aso si que es pa flipar avore dius que es pensa que si madrid barça etc, pero que es pensa que les jugadores que te a oliva son messi etc, aixo son tonteries,contestanli ha la pregunta de que pareix si publicara la convrsa, pues no hem pareixeria be, perque es algo privat, pero esta acusant a la entrenadora de denia de anar per darrere cuant les seues propies jugadores de oliva van oferintse per darrere, no cregeu que entrenadora i jugadores jugen el mateix joc, i per ultim pero lo que ha escrit oscar que diu que es la conversa en pels i senyals, i la posa açi i pregunteu que pareixeria si la de denia posara la captura de pantalla, pues realment estaria fent lo mateix que ha fet ell, oscar com a opinio et dic pr la experiencia que tinc en el mon del baset femeni, es que no et chafes els dits per ningu, son majoretes, que carregen en lo que fan, ja no son les teues menudes i tenen pares supose que ells son els encrregats com a ultima opcio de dir a una tia que disen a la seua filla, no tu, teu dic com ha consell

    ResponderEliminar
  12. El basquet femeni mereix ser respetat i defes cosa que no fan alguns antepossant els seus propis interessos sense importar el mal que li fan a la resta de clubs.

    ResponderEliminar
  13. Que la fique. Si es cert el que diu que la fique, i quedarà demostrat que guarda les conversacions passades. No crec que siga el mateix cas. Em dona l'impressió de que Oscar la fica perque ella l'amenaça en publicar-ho, i es una conversa recent que només te que transcriure. Tot açó no tapa el fons de la questió: el Denia fa equips en la gent dels clubs propers, sense mirar si el lloc d'on venen poder formar equip o tenen que deixarseu perque no son prou. Haciendo amigos, que es diu.

    ResponderEliminar
  14. Pero que penses que aixo nones pasa ahi jajaja quins ignorancia teniu per desgracia aixo pasa en molts puestos mireu quants equips es desfan tooots els anys i te a moltes jugadores repartides per atres clubs

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Clar que no pasa aci només, però dona la casualitat de que els clubs de l'influencia del Denia ho patim any rere any i no sols en senior, en totes les categories. Al menys que ens quede la posibilitat de la queixa malgrat no servisca per a res.

      Eliminar
  15. Me gustaria que alguien me contestara cuantos equipos han desaparecido por culpa de la entrenadora del Denia al formar el senior? y que me dijerais cuantas jugadoras se han ido del Denia porque no habia sitio para ellas??? Yo estoy flipando.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si li han dit que no tantes voltes pq ensisteix? no te dignitat? tan roins son les bases del Denia que no confia en elles? El basquet femeni va cada dia a menys en nombre d'equips i aixo es pot comprobar facilment i en gran part es culpa d'estes formes d'actuar i en part tambe per l'a poca importancia que li donen els clubs, que no es el cas del Oliva per lo que es veu.
      No es algo particular de esta entrenadora, es general.

      Eliminar
  16. No es per desmereixer, pero fitxant a les millors jugadores jo tambe soc bona entrenadora. El merit esta en formar un equip en lo que tens i no en trucades de telefon. Em pareix mentira pero coincidisc en l'opinio d'Oscar, sols en este punt, discrepe en ell en la majoria de coses pero en aquest tema te tota la rao.

    ResponderEliminar
  17. Només vull fer unes preguntes o unes reflexions.
    Quantes jugadores de l'equip són de Dénia o procedents dels equips inferiores?,
    d'eixes jugadores quantes solen jugar assíduament amb l'equip i quantes han deixat de jugar habitualment?
    Ara al contrari, quantes jugadores són de fora de Dénia?
    Quantes a portat o ha convençut l'actual entrenadora perquè juguen en el Dénia?
    I quantes canteranes s'han quedat sense jugar.
    I finalment estic totalment d'acord amb el que diu l'entrenador d'Oliva, Oscar i algun anònim.
    Ja era hora que alguns digueren el que esta passant amb el basket femení al contorn del Dénia."

    ResponderEliminar
  18. Yo voy a dar mi opinión sin que esta sirva de critica a ninguna de las opiniones expresadas,teniéndo en cuénta que hablamos de una jugadora senior.Bajo mi punto de vista,esto debió quedar solucionado entre la mencionada jugadora y la entrenadora del denia,estamos hablando de dos personas adultas.por mucho que insista una de las partes,se le deja bién claro que no te interesa,y ya está.nunca se debió de haber llegado a esta situación.
    Por lo que respecta a la jugadora que se dice que se ofreció al denia.yo en su caso hablaría con Oscar y sus compañeras,y les manifestaria los motivos por los que no queria seguir en oliva,e irse a denia.tiéne que tener en cuénta que tarde o temprano se acabará conociéndo su identidad,y ademas,puéde ser positivo para todas las partes,el conocer los motivos que le hán llevado a tomar la decisión de cambiar de equipo. Jesús garcia.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jo he llegit que es va oferir, però no veig que diga que l'han agafa´t.

      Eliminar
    2. Donç m'extranya molt que tal com estan les cosses en denia,en cuant a baixes,que s'oferixca una jugadora del oliva(es supossa que de les bones)i l'entrenadora del denia la rebutge.

      Eliminar
    3. Es que si, realment del Denia li han dit que si, a mi el que em pareix molt fort és que les companyes, però sobre tot l'entrenador es tinga que enterar per el rifi rafe este que s'ha montat, i no haja donat les explicacions pertinents en el moment en que sap que se'n va de l'equip. Aixó tampoc em pareix bé.

      Eliminar
    4. Respondo solo a Jesús Garcia:
      Jesús tú que no eres tonto sabes igual que yo que la entrenadora del Denia no ha llamado solo a María del Oliva... y si solo he salido a hablar en nombre de ella, y no de otras, es porque me lo ha pedido, porque lleva años diciendo que no a sus proposiciones y no se da por aludida y porque esta cansada de que trate de conseguir su teléfono por medio de compañeras y la vaya mareando cuando ella no quiere saber absolutamente nada de ella. Y yo que no me suelo meter en estos casos he entrado porque me lo ha pedido una de mis jugadoras, como si me lo pide cualquiera de las otras a las que ha podido llamar... hay gente que corta enseguida y es tajante, pero no todas son iguales.
      Y no es cuestión de que sea una jugadora senior o no, eso es una excusa barata viniendo de quien viene cuando empezó a intentar ficharla siendo menor de edad a espaldas del club e incluso de sus padres, así que ese argumento no me vale dado el historial del caso concreto del que hablamos.
      En cuanto a la jugadora que se ha ofrecido al Denia, me parece perfecto, cada una es libre de hacer lo que le de la gana, esta en su derecho de hacerlo, repito "aquí no retenemos a nadie en contra de su voluntad con una cadena de pinchos ni a punta de pistola". Eso si, espero que cuando vaya a jugar le diga a esa entrenadora que ha patinado dejándola con el culo al aire antes de habernoslo comunicado a nosotras y que la ha dejado fatal cara a sus compañeras, entrenador y club.

      Eliminar
    5. A ver si la entrenadora hace tres años que lo es y esta chica tendra unos 20, hace 3 tenia 17. Madre miaaa, siendo menor se la quiso llevar a jugar a baloncesto, que fuerte

      Eliminar
    6. El que és fort és que continue insistint i no mire en la seua pedrera ni es preocupe per formar les seues jugadores. Fitxant és molt fàcil fer bons equips. A mi el que em pareix fort és que haja d'anar a fitxar fora en compte de formar el que tenim a casa

      Eliminar
    7. És més fàcil fitxar-les del Pedreguer, Xabia, Gandia, Pego i ara també d'Oliva. Això de treballar amb el que tens és molt complicat, millor fer una telefonada i ja esta.

      Eliminar
    8. Entiéndo perfectamente lo que dices,y se que todas las personas no son iguales y reaccionan de distintas maneras.pero el motivo de mi comentario iba encaminado mas que nada a templar los animos y a exponer nuestra experiencia personal(de mi hija y mia)en lo que se refiére a identicas situaciones vividas por nosotros a lo largo de todos estos años que mi hija lleva jugando a baloncesto.Como tu bién sabes, no hay año en el que Patri no haya recibido dos o tres ofertas de diferentes equipos para hacerse con sus servicios,incluso hay equipos que a pesar de que siémpre han recibido una respuésta negativa por nuéstra parte,año tras año siguen insistiéndo.A veces lo han intentado con ella y en ocasiónes conmigo,con el fin de que la convenza.Tanto patricia como yo siémpre hemos agradecido el interes y hemos contestado siémpre que ¡¡no!!.incluso ultimamente ha habido alguna ocasión en la que yo le he comentado a mi hija que igual era el momento de dar el salto a algún equipo de nacional de los que la pretendian,con miras a su crecimiento personal como jugadora,y ella siémpre se ha negado a abandonar el oliva(mensaje para algunos que otros seguidores que muchas veces ponen en duda su compromiso con el equipo).Todo esto te lo digo porque como tu bién sabes cuándo esto ha ocurrido,en la mayoria de ocasiónes te hemos informado de la propuesta recibida y de su decisión de quedarse en el equipo.
      Esta es la razón por la que digo en el anteriór comentario,que este asunto lo tendrian que haber solucionado entre la jugadora y la entrenadora del denia,y también digo que es exclusivamente mi opinión,y que respeto todas las opiniones y las formas de proceder.Como tu bién dices, todas las personas no son iguales y no piénsan igual.Si ella se vió acosada y no sabia como afrontar la situación,y vió como solución comentartelo a ti,para que le echases una mano, yo lo respeto.Yo respeto a todo el mundo y todas las opiniónes,faltaría más.
      Jesús garcia.

      Eliminar
    9. Por ciérto,seria ideal que no solo el Denia,si no que otros equipos como Ros casares,Alginet,picken claret,y algunos más,se pusieran ¡¡siémpre!!en contacto previo, con los equipos a los que les quiéren"fichar"jugadores.esto evitaría todas estas incidencias.Si al fin y al cabo al jugador-a, si la propuésta es interesante y le convence,se va a acabar llendo,¿porque no hacerlo con elegancia y agradecimiénto a su club de origen?. Jesús garcia.

      Eliminar
    10. Perdon por el error horribilis,no es llendo,es yendo.jesús garcia.

      Eliminar
    11. Jo estic d'acord amb lo que ha dit Jesús, els pobles mes aprop de Dénia que estàn continuament en el seu "punt de mira", com Verger, Ondara, Xàbia (pel que se este està molt perjudicat)... poquets es salven (només el Pedreguer que te una cantera de xiques impressionant, encara que no tenen xics). Els deu de costar la vida poder mantindre a les poques xiques que ja tenen i tindre equips femenins, que menys que informar al club quan van a fitxar a una de elles, es que ja no estem parlant de temes esportius, estem parlant de RESPECTE. Si no es fa així perquè és? Tan superior es creu Dénia als altres clubs?

      Eliminar
    12. El compromiso de Patri con el Oliva esta fuera de toda duda, al menos en el equipo y el club lo tenemos tod@s clarísimo y lo que pueda decir algún tontaina (que a saber si es de Oliva o no, o si le interesa meter cizaña) no nos ha importado nunca y menos ahora.
      Por otra banda. Siempre que un club se ha puesto en contacto con nosotros para decirnos que estaban interesados en un jugador o jugadora siempre les hemos facilitado el que se pusieran en contacto, así paso en el pasado con el Ros Casares cuando vinieron a por Irene Garí y otras jugadoras, con el Pamesa (hoy Valencia Basquet) cuando se interesaron por Fernando Garí, Carles Oltra, Nicolau Pallares, Alejandro, etc... con el Gandia que se intereso por muchos de mis jugadores, e incluso con otros clubs... unos decidieron probar suerte otros decidieron quedarse, pero nunca les escondimos el interés de ningún equipo y todos aquellos que se fueron bien (la gran mayoría) han tenido las puertas abiertas de par en par para volver (casi todos lo han hecho)... esa es la forma correcta, a mi modo de ver, de hacer las cosas.

      Eliminar
  19. El año pasado dejaron a no menos de 3 jugadoras (de Denia) fuera del junior. Por que no las recuperan si hay hueco? por que tienen que buscar fuera si hay en casa? Eso es lo que dicen de tratar bien a las chicas? Yo he visto como un equipo femenino del club hace unos años ha tenido que entrenar en pista exterior dias que te congelabas las manos al salir de casa porque la entrenadora del Senior tenia que entrenar en pista central y se negaba a ceder una lateral pudiendo entrenar ambos equipos dentro del pabellon.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Es trist pero d'aixo puc donar fe que ha ocorregut i no estem orgullosos d'aixo, el Denia es mes que un equip pero pareix que tots no ho tenim clar.

      Eliminar
  20. Si el denia es el millof equip del mon, anem avore no vuic faltarli el respete a ningu, pero que es penseu que es denia i oliva, son equips en calitat com nian molts jugant en categories de aficionats, pareix que esteu parlant de equips profesionals, es mes aquets tame desapareixen cas desgraciat del ros, en la meus humilde opinio cada una juga on vol o on pot, totes son majoretes ja i no crec q ninguns estiga obliga per amenaça en cap puesto, esque aso q estic llegint es de pati d'ascola, avore si vos adoneu que jugen per jobi, i xq els agra el basket

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Però hi ha una entrenadora que es pensa que açò és el Madrid i que jugarà l'Eurolliga l'any que ve, saca el talonari i a fitxar s'ha dit. Per cert quants diners li oferixen a les jugadores que fitxaran? Igual m'ho pense i m'oferisc jo també.

      Eliminar
    2. Maria la pobra deu d'estar medicant-se no? Perque es sent tan acosa...
      que poc trellat de no solucionar els seus propis problemes i mes per part del entrenador de montar tot aço, la entrenadora del Denia que va a tocarli al telefonillo de casa per a parlar en ella o que?

      Pero asi estem tots comentant i donant vida a l'entrada, poden estar segurs d'una cosa que tenim a Oscar content

      Eliminar
    3. Si te han dit repetides vegades que no i aixina i tot continues i no pares de insistir a companyeres seues per a que et donen el seu telefon sabent que ella no vol parlar en ella al final cansa. I es veu que tu tambe vols que Oscar estiga content al comentar al seu blog.

      Eliminar
  21. Jo si fora la jugadora d'Oliva que se ha oferit li ho diria a companyes i entrenador quant abans millor per el seu propi be, perque es millor enterarse de primeres que per altres mitjos i tardiament. Aço si no hi a dit ja que igual ja ho saben totes.

    ResponderEliminar
  22. A mi el que més m'ha xocat de la conversació és això de que "voy a jugar una liga mejor que la tuya", mostra clara de prepotència. Com bé comenta Oscar ella no jugarà res, jugarà el seu club, el seu equip. No és una lliga seua, igual que l'autonòmica no és d'Oscar. Esta entrenadora creu que per jugar en Nacional a qualsevol que cride perdrà el cul per anar a jugar en el seu equip, no entén que per a moltes jugadores, la majoria, hi ha coses més importants com el formar part d'un equip de companyes i amigues (clar exemple el de Patri com acaba de comentar son pare), l'objectiu del qual és competir però passant-se'l bé i amb la gent que aprecia. És tan complicat d'entendre? Coincidisc amb molts comentaris que s'han fet en referència a què seria millor que es dedicaren a treballar la gent que tenen a Dénia, que la veritat és que tenen una molt bona base, i que formaren un equip amb jugadores de Dénia i que estes no veren com arriba un dia que no poden jugar perquè hi ha una entrenadora que preferix fitxar jugadores de fora que apostar per les de casa, siguen millors o pitjors, que som equips ameteurs no professionals que es guanyen la vida amb açò.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Et choca perque no la coneixes, si treballares en Denia sabries que el club es divideix en 2, una part es el Basquet Denia i un altra part es el seu equip que va per lliure.

      Eliminar
  23. I si és un farol de la entrenadora? I si la conversa gravada no es d'ara? No és per res, però igual s'ha tirat de la moto en lo del "ofrecimiento".No es calfeu el cap. El que queda demostrat es que hi ha molts clubs que reneguen de la política que te el Denia per a formar equips . Es per a , quant menys, fer una reflexió per part de la directiva i entrenadors. Allà ells.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Potser serà així, però el dubte que ha sembrat ja fa mal de per si, potser eixa fora la seua intenció. Hi ha persones que no es detenen per res i quan se senten indefenses llancen tot el que tenen a mà sense importar als que pot perjudicar. Estes indiscrecions per part de l'entrenadora del Dénia diuen poc en favor seu a l'hora d'entaular confiança amb ella. Quantes persones seguiran comptant-li coses en confiança si després en un sobrecalfament ho va soltant amb el primer que discutix? Aixo si que es fort.

      Eliminar
    2. Si es veritat o mentira es sabra com a molt tard en setembre quan comencé la competicio aixina que vorem els aconteciments.

      Eliminar
  24. Hay vida a parte de Madrid y Barça, así que también hay vida a parte del Denia... otros equipos de los alrededores seremos más pequeños y modestos, pero nos merecemos un respeto.

    ResponderEliminar
  25. Oscar gracies per publicar lo que molts de La Marina pensem desde fa anys.

    ResponderEliminar
  26. No tinc ningun dubte de que en oliva es tracta molt be a les xiques dels distints equips femenins,pero tambè crec que aplegades a edat senior,si el teu equip no possa els mitjos o no pot ficarlos per distints motius,per a que les jugadores aspiren a jugar en nacional o en altres categories superiors,es deu compendre per part del club,que alguna o algunes jugadores ho vuigen intentar.es llei de vida,per lo que crec que a la jugadora que s'ha oferit,(si es que ho ha fet) al denia,no hi hà res que dir-li.igual si no ho ha dit encara a companyes i entrenador, es per que els aconteiximents l'han atropellada.

    ResponderEliminar
  27. Jo crec que aço que ha passat ara es lo que et sol ocorrer tantes i tantes vegades, que tenint raò et perden les formes.jo crec que lo que ha passat amb maria,t'ha passat mes vegades amb altres jugadores i equips que no son el denia,i no li has donat tanta importancia com ho has fet ara. crec que aci te molt a vore, que t'ha passat amb l'entrenadora del denia.de altra manera no comprenc eixa reacciò tan desproporcionada,amb un assumpte que ho deurien d'haver solucionat entre elles,que ja son majoretes,i no haver eixit a la llum.per que,mare meua la que s'ha montat per aci.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Donçs mira, a molta gent de clubs de la Marina, i inclòs gent de Denia descontenta en el club ens ha aprofitat per a mostrar el nostre descontent per eixe tema. Que no aprofitarà per a res, segur, però al menys que no es pensen que fan el que volen i tots xitón i contents. Que es done publicitat a un tema que ja cansa des de fà temps no està gens malament.

      Eliminar
  28. Lo que pasa esque oscar es pensa quete les jugadores en propietat o algo aixi, i te un rebot de chiquet en la de denia i es dedica a posar tonteries per asi, preocupat mes per les jugadores q tens al tavernes siga cosa que per desgracia es lesionen i oliva no fasa res l'any que be sense la seua superestrela

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tu deus de ser un d'eixos tontaines als que es refereix oscar en la seua resposta a jesús,precissament el pare de la xicona a la que califiques com" superestrela",i estic segur,al igual que Oscar,que lo mes provable es que no siges seguidor del oliva.tu eres deks que sols sap que enciçañar i ficar merda,si no es aixì no estàs content.que trist,eres un borinot i un boniato.

      Eliminar
    2. Estos paiasos aprofiten consevol oportunitat per clavarse en tots els fregats.A que ve ara ficarse amb les que estàn a tavernes,per quin motiu?. Tio,eres patetic.

      Eliminar
    3. No se quien eres ni me importa, lo único que se es que debes de ser una persona "estúpida" por no decirte algo mucho más fuerte y me quedo corta con lo que te digo.
      Oscar en ningún momento se ha pensado que es propietario de nada ni de NADIE ya que cada jugadora por si puede hacer lo que considere más oportuno, jugar en el Oliva o en cualquier otro club que ella quiera y como bien dice el a ninguna se le encadena ni se le pone una pistola en la cabeza para que juegue en el Oliva, las puertas están abiertas para las que se quieran ir como para las que quieran venir. Y respecto a las que están jugando en el Tavernes, que mejor prueba puedes tener que él no les ha puesto ninguna pega para que puedan jugar allí, aún quieres más demostraciones, piénsate muy bien lo que dices, porque creo que no tienes ni puta idea de nada y de esto mucho menos. Ahhh se me olvidaba eres bastante PAYASO, con todos mis respetos a las personas que tienen esa gran profesión.

      Eliminar
    4. Pero com te que ficar peges per a que dues jugadores jugen a tavernes?,es que acas ho pot fer? tin en conter que si algunes jugadores volen seguir jugant cuant la lliga s'acavat tan pronte,i el seu equip,en este cas l'oliva,no es dona eixa possibilitat,tindran que jugar hon es la donen,no?. es que si no fora aixi,i el oliva no les deixara jugar,aleshores s'arriscaria a perdre definitivament a consevol jugadora.Veig prou llogic que no es vagen possat peges,faltaria mes.

      Eliminar
  29. Segons el sr Garcia durant anys, varios equips, han intentat convencer a la filla per anar a jugar, o be ficantse en contacte en ell o en la filla (lo mateix que ha fet l'entrenaora del Denia) i aixo li pareix be a Oscar i perque, segons Oscar, eixa mateixa entrenaora intenta ficarse en contacte en Maria Mascarell , es lo peor que pot haber per ahi. No entenc quina diferencia hi ha, encara que esta jugadora li ha dit que no en altres ocasions, ha intentat (que no se si ha parlat) parlar en ella que es la interesa i ja esta. Tampoc entendria res, si al final, tot aço s'ha montat perque ha intentat parlar en ella, pero ni siquiera han parlat.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Al pareixer no ho has entés massa bé. Tornau a llegir, tornau.

      Eliminar
    2. jo t'ho traduirè.segons s'enten,en patri i jesus es fiquen en contacte diversos clubs al llarc de tots estos anys.ells opten per no aceptar les propostes i li ho comuniquen a oscar.Oscar com ja esta tot solucionat,no li dona cap importancia.
      En aquest cas,maria no se ho sap llevar de damunt,i li ho deixa en mans de oscar per ell ho faça,amb el resultat que tots vegem.Crec que queda prou clar,no?.
      Quina es la diferencia entre un cas i l'altre?,donç que en el cas de patri s'ha agafat el bou per les banyes,i ho hà solucionat la jugadora,son pare o els dos ,de forma rapida i discreta.i en el cas de maria,no ho ha sabut solucionar com calia,i ho hà deixat en mans d'oscar,que tot hom sap que la seua relacio amb la entrenadora del denia no es pot calificar precissament de gran amistat.baix el meu punt de vista,una errada de la jugadora que ha demostrat poca personalitat.

      Eliminar
    3. S'enten que aquesta pugera ser la explicaciò mes llogica,encara que tambè podria donarse el cas que el entrenador del oliva,per diferents motius,esportius, afectius,a saber,li done mes transcendencia a la baixa de maria que a la de patri.si no es aixì,no s'enten el quilombo que ha montat per acì,cuant en ocassiòns anteriors en circunstancies molt semblants,pareix ser que no li ha donat tanta importancia al assumpte.

      Eliminar
  30. Et puc dir que els pares, ella, familiars i amics, s'estan partint el cul de tanta favada com s'està comentant per este mig i saps el més graciós de tot açò, que l'única cosa que s'esta fent és comentar el basket femení i se sol dir que l'important de les coses és que es parlen d'elles encara que siga roín, però que es parle, així alguns recapacitaren i sabran que atindre's a partir d'ara, amb certes persones, perquè les entitats no tenen res a veure amb el que està passant, ni el Dénia, ni l'Oliva, ni cap altre club que es puga sentir al·ludit o menyspresiat en esta o en una altra ocasió.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Donç si estàn partinse el cul que tu dius.¡¡MOLT MAL!! per part d'ells.i no cal que diga per que.

      Eliminar
    2. Serà perquè tu digues que molt malament, no perquè ho diguen ells ni altres persones, la qual cosa passa és que li sols o solen tindre molta ràbia a Oscar i no s'els motius. I si María ha preferit que ho comente ell amb l'entrenadora del Dénia a tu ni et va ni et ve, així que això és el que hi ha i res més.
      A bo que potser preferies que fores tu el/la que havia de parlar amb l'entrenadora del Dénia, ja et comprenc perdó a la próxima vegada serà.......

      Eliminar
    3. Si es veritat que estàn partinse el cul,cosa que dubte,demostraria molt poca responsabilitat per part de la jugadora,poquetes llums i que es un monyicot que li falta maurar.no la coneixc personalment,pero per com ha manejat aquest assumpte i per lo que dius de que està partinse el cul,demostra ser a mes de lo dit abans,una inconscient.

      Eliminar
  31. A se m'oblidava dir-te, que et poses a la cua dels representants que té, hi ha uns quants que estan negociant la seua representació i serà el que de més i aconseguisca millor contracte...... pensateu

    ResponderEliminar
  32. Ella, els pares, familia i amics estan partinse el cul de risa? Vaja... No hi ha res mes que dir.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jo pense que els pares, familiars i amics de les jugadores de Denia que no han pogut continuar jugant al seu club per esta politica de portar de fora a jugadores en lloc de apostar per la gent de casa deuen d'estar tambe partinse el cul per tot aço i a la volta indignats perque el nostre club seguix buscant fora el que pot trobar a casa.

      Eliminar
  33. Quan d'enteradillo ni ha en aquest mon. Si tan bo es el Denia que te jugadores que han arribat a Nacional perque te que anar a buscar jugadores d'altres equips pitjors i mes roins en lloc d'apostar per el mateix grup de gent recolçat en les jugadores del junior?

    ResponderEliminar
  34. La entrenadora del denia puso la mecha,la jugadora la prendió y provoco el incendio, y no contenta con eso,busco a un incendiario profesional para que lo apagara.Chica, no has dado ni una.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si voleu ficar a Maria com a cap de turc, allà vosaltres. Però el que s'ha destapa't ací son les males arts que utilitza un club com el Denia, on no li fà falta recurir a gent de fora per a fer equips, i que en aquest cas ha segut l'entrenadora del senior femeni la que s'ha quedat en el cul al aire. Maria ha utilitzat la seua confiança en l'entrenador i res més. Aixó no es diu irresponsabilitat, es diu amistat i res més. El que ha fet Oscar és perfecte, ara a Denia ja sabeu el que pensem la gent del voltant de les vostres formes de'actuar.

      Eliminar
  35. Oscar ha actuat com ho fa sempre, amb la veritat per davant i sense amagar-se de res ni de ningú, tindrà els seus defectes que els té, com també les seues virtuts que també les té, però el que té molt clara és que mai deixa una jugadora sola, ni desemparada davant de qualsevol circumstància, siga del básquet o dels seus assumptes particulars si la pot ajudarla li ajuda, sempre esta al seu costat per al que siga, sense miraments.
    I el que és una llàstima és que una entrenadora d'una categoria "SUPERIOR" es de a conéixer sempre pel mateix "per voler ser més que ningú", el Dénia no es mereix que la seua entrenadora actue així i que la directiva li'l consentisca, perquè com diuen molts de Dénia, no es poden deixar la xiques locals fora perquè l'entrenadora fitxe a altres de fora. Això és llastimós i lamentable

    ResponderEliminar
  36. Avore la de denia sa flipat dient lo de categoria superior, pujar poden pujar molts pero vorem que tempora fa i quant duren en la categoria que es lo mes dificil. Per atra part sobre el revolic que he llegit de lo de maria, pense que si es cert lo que es diu, q estan ella i els pares rientse de tot aso jo crec que enconter de riure tant lo que tenien que haber fet es solucionar ella i ells el que tingeren en la de denia,i no clavar a oscar en una guerra que no es la d'ell, es la meua opinio llegint lo que he vist per açi

    ResponderEliminar
  37. A vore, ací crec jo que tant Oscar com la entrenadora del Denia no ho han fet be. Ell per publicar aquesta conversa quan no tenia que haverse donat i ella per fer aquestes coses al marge del club. Ara, que la entrenadora del Dénia faça aixo no implica que el club fixe gent per darrere, vos queixeu de Dénia pero eixe cadet femeni que va jugar el campionat d'Espanya, guantes piques van fixar de fora? El Dénia treballa molt be la seua cantera molta gent va al Dénia perque vol, igual que podríen anar a qualsevol altre i altre tema es com treballa el seua senior, he llegit que porque no treballa en juniors, la dona voldra tindre un senior i un junior i no una barreja sempre. Pero encara que aquesta situacio es un poc "infantil" ,Oscar (dins la mala actuació) te raó en que aixi no es fan les coses.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Oscar el unic q fa es denunciar una situacio que es dona molt a sovint i sempre del mateix lloc i la mateixa persona, si no mirat quanta gent inclos del Denia li dona la rao. Si hi han situacions aixina s'ha de denunciar per a q al menys si no es soluciona, quede retractat qui siga, com aquesta entrenadora. Tu segur q eres dels que diuen q no hi ha q destapar la trama dels sobres del pp perque perjudica la marca espanya...PRIMER LA VERITAT

      Eliminar
  38. pero quina denuncia ha fet oscar? anem avore sigues coherent oscar lo unic que ha fet ha sigut rebotarse i posaro en un blog, si creu que no estan actuant be o com correspon que pose una queixa en federacio ho en el comite de esports, lo que pasa que sap que no pot perque no es motiu, en aço no vuic dir que l´atra estiga fento be, pero jo crec que no han actuat be ni un ni l, atra, no et penses tu que oscar du tota la rao del mon, es mes lo que fa denia ho saben tots els clubs, no es res nou que asa destapat oscar.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I qui vos ha dit que no s'ha fet? Eixa no es la faena de Oscar. Jo soc assambleista en la Federació, i l'any passat vaig fer denuncia davant d'aquesta de este tipus d'actuació (podeu demanar l'acta de la Assamblea). El Dènia (millor dit esta entrenadora)no és l'únic que actúa així, hi han altres, com pot ser l'Alginet, que fan igual. La resposta de la Federació va ser que no podien fer res legalment, ja que, encara que és immoral, no és ilegal. El que vaig proposar és que la resta de Clubs trenquem relacions amb els qui actuen d'aquesta manera. Que no acordem res amb ells, ni canvis, ni amistosos, res de res...a vore si arraconant-los es dónen conter que no actuen bé i que perjudiquen el bàsquet del seu voltant. La unió de tots contra estos carronyers és la única solució

      Eliminar
  39. Sabeu qual és la fallada o el delicte d'Oscar? Que ha escrit en el seu propi bloc, un cas real d'una entrenadora, en este cas la del club de básquet Dénia, intentant emportar-se a una jugadora del club de básquet Oliva. Perquè intervé ell en nom d'eixa jugadora María? Perquè la dita jugadora esta cansada de dir-li que no vol saber res d'ella.
    Perquè no intervenen o no han intervingut mai els pares? Perquè la seua pròpia filla, sempre li ha dit que NO i ara han confiat en la decisió de la seua pròpia filla.
    Perquè no ha actuat com diu alguns anònims en el cas de Patri? Perquè no hi ha fet falta, ja que el seu propi pare l'ha defés sempre i esta per este mateix mig dient el que considera sobre el tema, igual el particular de la seua filla, com en el de María i no passa res per això.
    I finalment: Perquè dius que Oscar ha actuat malament, defenent este cas en concret? Jo crec que no ha actuat en cap moment mal, si no tot el contrari, l'única cosa que hi ha fet és comentar en EL SEU PROPI BLOC, un fet que li ha ocorregut, amb una entrenadora d'un equip que jugarà la pròxima temporada en una LLIGA SUPERIOR com diu ella i perquè ell se suposa que només jugarà en Autonòmica, una lliga segons pareix molt inferior a la d'ella. Simplement això

    ResponderEliminar
  40. Tant d'inferior que ella aquesta temporada l'ha jugada amb el Dénia i porta molts més jugant-la.. La veritat que el Dénia no ho fa bé moltes voltes en quant al tema d'agarrar jugadors o jugadores pero aquest tema no té eixida, es una situació que es dóna en molts clubs de la comunitat i que acaben guanyant sempre, poca cosa hi ha que fer quan ni tan sols la Federació pot fer res..

    ResponderEliminar
  41. Jo com aficionat al básquet i seguidor del CB Oliva Femení en totes les seues categories. En primer lloc diré que li desitge al Dénia en la seua pròxima temporada que tinga molt èxit i que puga tindre la seua glòria. En segon lloc si que m'agradaria que la Federació canviara en assemblea, els punts que haja de canviar en els seus respectius articles, perquè en casos com este i molts altres que hi ha, se'ls pose algun tipus de sanció d'ara en avant i que no quede mai en sac foradat i sense que passe res de res. La Federaciò deu de fer algo més

    ResponderEliminar
  42. entonces vosotros pensais que si a un jugador no le nace irse a otro club, ningún club puede interesarse por él? Simplemente, ese jugador, contestando que no le interesa es más que suficiente. Porque tiene Federación que sancionar a nadie? Me parece que se está sacando todo de contexto y que exagerais mucho las cosas.

    ResponderEliminar
  43. Yo opino como el ultimo post, eso no es tema de federacion, los clubs se ponen en contacto con los jugadores porque son libres y no tienen representantes, despues si el jugador quiere ponerlo en conocimiento de su club, es cosa suya, moralmente debería hacerlo, pero legal mente tampoco tiene porque hacerlo

    ResponderEliminar
  44. Entonces ves bien, que cualquier Club, por medio de algún directivo/a, entrenador/ar, o cualquier otra persona vinculada con esté, pueda ir a cualquier jugador/ar que esté contenta en su Club y le diga que se valla a jugar con ellos, sin ni siquiera ponerlo en conocimiento del Club en el que juega esté jugador/a?
    Estoy de acuerdo que somos amaters y no tenemos contratos profesionales, pero existe la ética y el buen hacer de las personas y eso se tendría que tener muy en cuenta a la hora de poder hacer estos casos concretos.
    Me parece demencial y penoso que eso ocurra y por supuesto la Federación debería de tomar parte en estos casos, para que no haya inestabilidad de los equipos y posibles desaparición de los mismos.

    ResponderEliminar
  45. No digo que me parezca bien digo que eso esta asi, y el club o entrenador que busca a un jugador hace simplemente una pregunta, no creo que sea tan grabe

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. La gravedad en este caso en concreto es lo reiterativa que ha sido la entrenadora del Denia, que lleva varios años intentando fichar a María desde cuando era menor de edad, ¿Esto si que es GRAVE?

      Eliminar
  46. Hay que avisar al club de procedencia antes de contactar con la jugadora. Hay que darle la oportunidad de hablar con ella y retenerla, que para algo es jugadora suya... pero claro, el equipo que quiere ficharla no quiere hacer eso porque a ver si luego la jugadora dice que no...

    ResponderEliminar
  47. tu te das cuenta de lo que estas diciendo, tu dices que hay que avisar al club para que el club intente retenerla?¿ que la tiene que coaccionar o algo si? vamos aver, la que tiene que avisar al club si quiere es la jugadora, que seria normal que lo hiciera y si el club quiere "retenerla" cuando lo comunique la jugadora que intente hacerlo, una cosa es como se esta diciendo por aqui que seria lo moral, y otra cosa es la afirmacion que haces tu de hay que avisar al club de procedencia, ¿donde viene eso escrito? ha y por cierto eso que que la jugadora es suya,las jugadoras no son de nadie, no olvides eso

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. que donde viene escrito? simplemente es etica, dudo mucho que entiendas de eso.

      Eliminar
  48. Para la misma situación, hay varias maneras de hacer lo mismo. De cara o por la espalda...vosotros mismos... Lo ético és ponerse en contacto con los jugadores a través del Club.
    Respecto a que las Federaciones no hacen nada...http://www.feb.es/Documentos/Uploads/RGYC11_12.pdf Leed los art.25 y siguientes y sobre todo el anexo III.

    ResponderEliminar
  49. I la jugadora que s'ha oferit a la entrenadora del denia(i sè,que l'hà rebutjà),ja ha donat la cara o està per ahì amagada.Dona la cara,tens que ser honrrada i clara amb les teues companyes i entrenador,que no es la primera vegada que t'oferixes a algùn equip del voltant,i seguiràs fent-ho,si no ho hàs fet jà.parla amb els que es mereixen una explicaciò,per que si no ho faç,alguna o algù ho farà per tu.encara que crec, que companyes i entrenador ja saven qui eres.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Com pareix ser que tens un coneiximent total.del que passa per l'equip d'Oliva i dels pobles del voltant,.digues qui es l jugaudora i digues qui eres tu. Es molt facil en aquestos blocs tirar l pedra i amagar la ma sabent que vas provocar reaccions. Si estas avorrit ves a correr, i si tens algo que dir en proves, dis ho, sino calla i deixa de ficar merda perque es aixo l'unic que vols. Dis ho, no sigues covart. Pero digues qui eres.

      Eliminar
    2. A banda de no tindre ni idea, ha aconseguit desviar l'atencio sobre el tema que es tractava. Mal vident eres. Si tot ho fas igual....ala... seguix diguen bobaes... o no, millor calla la boca.

      Eliminar
  50. A quien te refieres?

    ResponderEliminar
  51. Estaria be saber qui es,per que si va oferinse per ahi,es per que no està agust en l'equip.

    ResponderEliminar
  52. No pareix gens complicat endevinar qui es eixa jugadora,es questiò de anar descartant jugadores.A la fi eixen dues o tres,i entre eixes tres está la jugadora.
    patri i maria no poden ser,per raóns obvies.
    Julia i marina tampoc,tambe x raons obvies.
    gloria abans d'anarsen es deixaria el basket.
    Naomi tampoc per que està son pare d'entrenador.
    Resten quatre jugadores; olaya,angels, ceci i eva. Tinc clar que una d'eixes quatre es.encara que a algunes d'elles no me les imatgine oferint-se al denia ni a cap equip.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ara per a acabar-ho d'enmerdar, digues a quines no veus capaç d'oferirse a cap equip, i ja directament et convertixes en el gilipollas del dia. Menys mal que Oscar i les xiques saben el que hi ha i ni tan sols lligen les bobades que esdiuen per aci, i si ho fan es riuen prou. Que vida mes avorrida no?

      Eliminar
    2. Esto es la risa.
      Vamos a ver tontaina (por no decirte otra cosa)
      1º La jugadora que no este a gusto en mi equipo solo tiene que decirmelo y ya esta.
      2º la jugadora que no este a gusto aquí y se quiera ir es libre de hacerlo.
      3º Tus deducciones son simplistas (quizás no de más de si lo que tienes entre las cejas y el pelo).
      4º ¿Dices que no han querido a la jugadora que se ha ofrecido? Permiteme dudarlo mucho. Hombre (o mujer que no lo se), si un entrenador/a rechaza el ofrecimiento de una jugadora es porque tiene en su posición a jugadoras mejores que esta... y me da que no es el caso de las 4 que nombras.
      5º Se puede decir lo que se quiera, yo también podría decir que se me han ofrecido jugadoras de otros equipos para completar el mio ¿y? ¿es verdad? ¿es mentira? ¿Donde están las pruebas? Y siendo cierto, ¿es eso vinculante? Yo me puedo ofrecer a un equipo y luego a la hora de la verdad no fichar por ese equipo y quedarme donde estoy. Por cierto, ¿alguien ha dicho que esa jugadora no me haya dicho a mi que se ha ofrecido a tal o cual equipo? Porque la estáis criticando y no tenéis ni idea de lo que puede haber hablado conmigo y si soy conocedor o no de la situación... os recomiendo que os enteréis mejor... y con esto no quiero decir que lo haya hecho que ya veo que algunos se van a tirar como leones a preguntar ¿es cierta toda esta información? ¿es todo un bulo?

      Pero aquí el tema no es ese. El tema es la ética de unos y otros en su forma de proceder. Y esta claro que el que los clubs vayan a espaldas de otros clubs como si fuera esto el mercado persa no es bueno para el baloncesto femenino. ¿Que es legal? Claro que sí ¿que es moral? depende de lo que cada uno entienda por moral.

      Ahora podéis seguir diciendo estupideces, que para eso estamos en un país libre (cada día menos) y hay libertad de expresión (o eso pensaba yo aunque cada vez menos también) Ale, seguir compitiendo por quien dice la chorrada más grande de todas... el que salga premiado se lleva un jamón pata negra (lo pago yo)

      Eliminar
    3. Dubte molt que l´entrenadora del Denia rebutge a una jugadora d´Oliva, siga la que siga de les esmentades... perque qualsevol d´elles li faria un bon paper, alguna en la rotacio i altres com a primeres opcions. aixina que no digam mes bobaes i millor donar temps al temps.
      Deixem de clavar merda entre tots.

      Eliminar
    4. Com li ha de dir a una jugadora de l'Oliva, que no la vol per al Dénia, si no para d'anar a veure a l'Oliva com entrena i com competix en els seus partits de casa, i fins a algun de fora. No ho farà tan malament l'Oliva i Oscar, quan seguix tant a l'Oliva. O és que li agrada el sistema que usa i ella no ho pot dur a terme, amb les jugadores que té. Cal ser més humils abans que res.

      Eliminar
  53. por lo visto la especialidad es reirse de todo, por lo que tu dices y se ha dicho mas veces por los comentarios de arriba, al parecer tu tambien dices bobadas, como que oscar no lee lo que se escribe por aqui, si es suyo el blog y seguro que sus chicas tambien lo leen, otra cosa es que no entren en polemica por el blog, que creo que es lo correcto, por otra parte el señor este que dice que no parece complicado descartar y dejar a 4 en el punto de mira, pues no lo se igual habla desde el conocimiento, pero vamos que la que menos se piensa que podria ser, es igual esa, nunca llegamos a conocer a las personas al 100% y nunca puedes decir es esta o la otra si no tienes las suficiente pruebas, y completamente de acuerdo con lo que han dicho de que se ha desviado el tema por completo, por lo visto en este y otros foros ya se sabe del mal hacer del denia, pero tambien de las vueltas y vueltas que hos gusta darle a todo los de oliva.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I lo millor no te ni idea del que ha passat en l'equip i esta clavant la gamba que es el que volia l'iluminat de dalt que ha començat el temeta per a desviar l'atencio. Abans de escriure com h llegit en un altre lloc, la gent deuria pensarseu mes o ser mes inteligent.

      Eliminar
  54. Completament d'acort en l'ultim comentari, segurament no tindra ni idea pero com parlar sense saber, o sabent es de baes, pues ahi esta. Jo crec q aquest tema tindra difrents opinions, totes valides per a mi, pero si no saps del tema lo millor es no parlar

    ResponderEliminar